Marek Černý nevěří, že lze díky cloudu zlepšit grafiku

Marek Černý si zatím myslí, že využívaní cloud systému ve hrách nebude dobře fungovat, zvláště ke zlepšení vizuální stránky. Microsoft tvrdí opak.
Marek Černý nevěří, že lze díky cloudu zlepšit grafiku

Microsoft světu pyšně oznámil, že mají pro Xbox One k dispozici 300 tisíc serverů, díky nímž posílí Xbox Live službu a poskytnou cloud systém ke svým hrám, který vývojáři mohou použít pro výpočet umělé inteligence, fyziky a podle slov předních vývojářů Xbox One dokonce i k zlepšení vizuálního kabátku, a tím vlastně i výkonu konzole.

Na toto vyjádření ale většina vývojářských studií zareagovala skepticky a Marek Černý, hlavní architekt konzole Playstation 4, tomu nevěří, jak prozradil v rozhovoru pro IGN.

Microsoft investoval enormní částku do nového datového centra

Microsoft investoval enormní částku do nového datového centra

"Cloudovými výpočty disponuje i PS4 a můžeme ho využívat například pro matchmaking, tam bude fungovat dobře, ale ke zlepšení grafiky ne. To prostě nebude fungovat bezproblémově."

Dále se Černý v rozhovoru rozpovídal o vývoji ovladače Dualshock 4, kde hlavní vliv měl žánr FPS a názory vývojářů. Nakolik ale nakonec bude PS4 využívat cloud systém je ve hvězdách.