Mario původně střílel ze zbraně

Shigeru Miyamoto je známý tím, že rád vzpomíná na počátky Mariova života ve světě videoher. Tentokrát prozradil, že měl instalatér původně střílet ze zbraně, což ovšem nakonec odmítli. Místo toho mu umožnili házet firebally.

"Během vývoje sloužilo tlačítko A pro střílení kulek, B pro běh, a šipka nahoru na d-padu sloužila pro skok. Z kulek se později staly firebally - původně jsme chtěli mít střílecí úroveň, ve které Mario naskočí na mrak a střílí po nepřátelích, ale nakonec jsme to zavrhli, protože jsme se chtěli zaměřit na skákání."

"Bonusové úrovně v oblacích jsou dá se říct pozůstatky onoho nápadu. Opravdu jsem chtěl, aby A bylo akční tlačítko a šipka nahoru sloužila pro skok, ale nakonec se ukázalo, že to pro Maria nefunguje."

A jsme za to samozřejmě rádi. Čas ukázal, že skákání v plošinovce pomocí šipky nahoru je vysoce nepraktické. Angry Nerd by mohl vyprávět.

Zdroj: 1UP

Nejnovější komentáře


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Je potřeba mít hardware nové generace, říká Sony o Playstation 5

Je potřeba mít hardware nové generace,…

Společnost Sony potvrdila, že již pracuje na další generaci herního hardwaru.

10.  10.  2018 | | 24 N/A
Fotografové vyrazili do Řecka, nafotili nádherné snímky v AC Odyssey

Fotografové vyrazili do Řecka, nafotil…

Stejně jako Origins i Odyssey nabízí propracovaný fotorežim. A umělecké kousky na sebe nenechaly dlouho čekat!

8.  10.  2018 | | 7 N/A
Sony dnes startuje program odměn pro členy PS Plus

Sony dnes startuje program odměn pro č…

Ten rozšiřuje řadu výhod pro členy PS Plus o další skvělé slevy a nabídky od našich lokálních partnerů.

14.  10.  2018 |
7 tipů na bláznivé hry, které překvapí i zabaví

7 tipů na bláznivé hry, které překvapí…

Což takhle dát si oddych? Což takhle zahrát si něco trochu méně seriózního?

10.  10.  2018 | | 2 N/A
Zabíjení bezbranných hráčů ve Fallout 76 vás přijde draho

Zabíjení bezbranných hráčů ve Fallout …

Zabíjet bezbranné se ve Falloutu 76 moc nevyplatí.

10.  10.  2018 | | 5 N/A