Martian Gothic: Unification

Konečně se po dlouhé době objevila zase jedna řádně vypadající adventura! A to dokonce s poměrně realistickým sci-fi námětem. Něco takové se hned tak nevidí, takže se do tohoto nového kousku raději hned pusťme.
Martian Gothic: Unification
Zmíněný realismus spočívá v příběhu - je totiž čistoskvoucí pravda, že NASA před několika lety objevila v Antarktidě slavný meteorit zvící jistým číselným pojmenováním, na které si již nevzpomínánm, ale hlavně také obsahující fosílie jednoduchých bakterií. Ještě větší bylo překvapení, když se zjistilo, že meteorit pochází z povrchu Marsu a zřejmě byl vymrštěn dopadem jiného tělesa na jeho povrch.

Ve hře se přesunete do roku 2019 kdy již na Marsu nějakou dobu funguje základna Vita 1 s lidskou posádkou, a jejímž hlavním úkolem je hledat další fosílie mimozemského života. Až potud je hra vlastně velmi reálná, přestože se úřadu NASA v poslední době s Marsem příliš nedaří ... Stane se však podivná věc - základna se odmlčí. Poslední zachycený, silně poškozený, radiový signál končí slovy "zůstaňte naživu, zůstaňte sami". Do základny je ze Země vyslán tým tří odborníků - Kenzo Uji, japonský počítačový expert, Diane Matlock, anglický mikrobiolog a Martin Karnee, americký bezpečnostní odborník (asi něco jako McGiver). Jen chvíli po vylodění se stane další pohroma, když stroj, ve kterém přiletěli zmizí v prašné bouři. Jak je vidět, věci se vyvíjejí opravdu "dobrým" směrem.

Pomazané hlavy "tam nahoře" (tedy ti, kteří týmu velí, resp. veleli) daly na poslední varování bývalé posádky báze a posílají tam každého z členů týmu zvlášť. Což znamená, že budete mít možnost hrát celou hru střídavě se třemi postavami. A protože je každý z nich odborníkem na jistou oblast lidského vědění, bude se pořadí zřejmě měnit dle dané situace. Nikdy se ovšem nebudete moci setkat - protože se i za tu krátkou dobu pobytu všichni stačili nakazit jakýmsi smrtícím virem, který, když se k sobě dva členové přblíží, začne nemilosrdně kosit vše živé v dohledu, řečeno básnicky. Řečeno normálně - prostě oba členové zemřou.

Grafické ztvárnění hry (obzvláště pak základny) je kombinací stylu 17. století a technologií 21. století. Postavy jsou provedeny detailními polygonálními modely, pozadí jsou předrenderovaná. Hra bude podporovat Enviromental Audio Extensions (EAX), které dozajista ještě více umocní výborný audio-visuální zážitek.

Skalní adventuristé se mohou těšit na hru plnou dialogů a předsmrtných, téměř krví psaných záznamů. Samozřejmě nebudou chybět staré dobré hádanky a puzzlátka, povětšinou v podobě elektronických zámků a jiných podivuhodných mašinek. Plná hra by se mohla objevit v nejbližších měsících.

Nejnovější komentáře