Je to hezký, je to chytlavý a je to i hratelný, i když ve srovnání s OTTD je tu jedno velký ALE.
Hra hráčům velí zapomenout na nějaký reálný vedení tratí a tvořit neuvěřitelný spletence jednoúčelovejch propojek ze zdroje k cíli komodity. Snad je to nedostatkem místa, koleje mají velkej minimální oblouk a města a podniky jsou moc blízko k sobě.
V multiplayeru OTTD je vidět, že většina hráčů tam staví stylem, že každej vlak má svou vlastní separátní trať, nepoužívají odbočky a křížení ani návěstidla. A pak se divěj, že zkrachujou... maj moc vysokou režii, nevydělaj, berou si další a další půjčky a nakonec jim to lehne.
A Mashinky k tomuhle pro mě nesprávnýmu stylu hry vyloženě tlačej. Alespoň na počátku výukou a prvníma úkolama. Zatím se mi nepodařilo vyrobit si páteřní trať s odbočkama, tak jak jsem zvyklej z OTTD, tam se moje kolejový sítě hodně podobají realitě.
V Mashinkách to nejde, doufám, že jen prozatím.
Lekce češtiny:
| bych, bychom, byste; abych, abychom, abyste; kdybych, kdybychom, kdybyste... rozhodně NE "aby jsme" či "kdyby jste"
| standarD (standarDní/ě)
| perMaNeNt