Mass Effect Andromeda posune limity enginu Frostbite

Mass Effect Andromeda je jednoznačně jednou z nejočekávanějších her současné generace konzolí. Titul je ale ve výrobě již delší dobu. Vývojáři v Bioware si tak mohli dát záležet, aby výsledný produkt vypadal a fungoval skvěle.
Mass Effect Andromeda posune limity enginu Frostbite

Mass Effect Andromeda jako první hra série používá engine Frostbite. Díky němu lze vytvořit věci, které s předchozími technologiemi nešly. Říká to kreativní ředitel Mass Effect Andromeda Mac Walters. “Posouváme limity Frosbitu a toho, co Mass Effect zvládne. Kvalita animací je absolutně nejlepší, což je skvělé, jelikož tak můžeme lépe projevovat emoce a vytvořit spojení s hráčem.”

Mass Effect Andromeda: dojmy z E3 vesmíru

Mass Effect Andromeda: dojmy z E3 vesmíru

Jednou z věcí, co si na Mass Effectu ceníme, je realističnost,” pokračoval Walters. “Bylo by až moc jednoduché vytvořit nějaké bláznivé věci. Radši zůstaneme u objektů, které vážně existují. Například jeskyni ze Země trochu poupravíme a najednou je mimozemská.”

Mass Effect Andromeda vychází v první polovině příštího roku.