To, že Matrox umí s G400 bump mapping, je známo již dlouho. Zatím se ve hrách prakticky nevyužívá, protože jde o proprietární funkci a další výrobci čipů do toho zatím nejdou. Takže Matrox zatím dělá hezká demíčka, která mají přesvědčit uživatele, že EMBM je to pravé.

Nedávno udělal další, kteří si mohou majitelé G400 stáhnout z adresy http://www.demonews.com/files/3ddemos/matroxbumpedflame.asp. Na obrázku vidíte ukázku, ale samotná obrázek toho moc neřekne, chce to prostě vidět. Na statickém obrázku totiž není vidět vlnění vzduchu, na kterém je celé demo založeno – hlavní je totiž efekt dynamického pohybu teplého vzduchu, který vytváří hořící oheň. Samozřejmě, i odrazy ohně na vlnící se vodní hladině jsou špičkové, ale to už jsme viděli (např. v Expendable). Těžko tomu asi uvěříte, ale scéna je poskládána z minimálního počtu polygonů.