\tomu anonymovi nahoře: Takže chápu to dobře, že nejlepší příběh mívají nelineární hry bez scriptů? Tedy že u skirkmishe v nějaké RTSce slintáš nad promyšleností zvratů a samotné rozuzlení na konci, kdy jedna strana zvítězí, je přímo orgasmický cliffhanger.
Jinak troufám si říct, že pokud hra jede ostře a plynule na monitoru, co má uhlopříčku delší, než je tvoje ego, je zobrazovací engine schopný. Když k tomu navíc zobrazuje ostré detailní textury, nevím co víc si přát. Jo vím, dynamické osvětlení, ale i to ve hře bude.
A finálně, slovo "dojmy" by se do slovenštiny dalo přeložit asi jako "hráli sme tri misie z hotovej hry a toto je popis, ako to na nás zapôsobilo; a to čísilko vľavo reprezentuje ako sa na hru tešíme, ďakujeme"
Nakonec pro zajímavost. Do EA jsem došel s teplotou, že jsem sotva viděl, chlazená voda mi přišla parádně vhod. Byli zde ještě dva další redaktoři a jediné co, tak na začátku jsme si vyslechli (velmi zajímavé mimochodem) povídání o historii medaile cti a podmínkách v Afghánistánu, jakož i příběhu celé hry. Jelikož byly mise vytržené z kontextu, dává to docela smysl.
A díky za ostatní rozumné komentáře.