Medal of Honor – žhavý jako afghánské slunce (dojmy)

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 9

Diskuze k článku

Torham  |  27. 09. 2010 19:22

Pěkný článek q-tere, pěkný Medal of Honor mne zajímá více než MW2, kterou já osobně vůbec nemám rád. MW2 byla chvílemi dosti kýčovitá a snažila se vsadit na wow momenty, což se jí narozdíl od jedničky IMHO nepovedlo. Medal of Honor vypadá uvěřitelněji a přirozeněji, snad to autoři rovněž nebudou přehánět jako IW s Modern Warfare. K té misi s vrtulníkem: předpokládám, že je to zařízené jako on-rail shooter, takže vrtulník letí sám a vy jen střílíte... Ale to není špatné, pokud se hra postará o dostatečnou zábavu.

Vůbec téma kolem jednotky Tier 1 a Afghánistánu se mi líbí. Jen doufám, že tvůrci se nelekli možnosti vytvořit hru ze života vojáků a ne hollywoodský metrák se zcela neuvěřitelným příběhem, kulisami a vším možným - viz MW.

 |   |  Odpovědět
29. 09. 2010 01:55

Uctivě děkuji S MW máš pravdu, občas sázela fakt na přeháňky a spousta věcí byla na efekt. Podle ukázky věřím, že MoH vsadí na atmosféru a příběh Tieru, protože jestli má celá hra zmapovat dva dny nepodařené operace, jinak by to ani nešlo. Akorát škoda mi přišlo absence civilistů, to mi dost ubíralo na autenticitě. Ale třeba v review verzi budou...Alucard jistě prozradí

A vrtulník byl určitě on-rail, já jsem měl k dispozici proměnlivě jednu-dvě zbraně a cíle se rozlišovaly hlavně na s-RPG a bez-RPG.

 |   |  Odpovědět
xxx  |  27. 09. 2010 09:07

Citujem: Graficky i příběhově to vypadá velmi slibně - si robite p.rdel nie ?!
v skratke: -pisete ze je to linearne a predskryptovane -ako take nieco moze mat dobry pribeh ? jedna cesta a este aj orezana mojimi oblubenymi (humus) neviditelnymi stenami ...,hhhh, taky crysis ,ma sice tiez jeden pribeh ,jeden koniec,ALe aspon mam tapovediac nekonecnu volbu moznosti kam ist....,a co robyt ,ktory quest ,ako prvy ,ci ako druhy a pod..,!!!
Grafika -perfektna ? -ano ? myslite ti ultrahnusne textury ? sak ten kamen ,alebo oblecenie ,skrataka hocico ,vyzera ako brecka.., Cs ma pomaly lepsie textury ,aj nejakym modom...,mozno aj lepsie...,hhh(novy urcite) a toto ? toto je obycajny konzoloidny Humus ,prepadak ,jedna cesta,jedna moznost,hnus grafika (vobec to neposoby filmovym dojmom -ako hra z roku 2005) ,tak za co hodnotenie 9/10 ?! moje osobne hodnotenie - 7/10 !!!! ,tak sa pravdivo hodnoti !! ,CI ?! -jaaaj ,asi ked ste mali mozost pozret hotovu hru u zdroja ,vsak si ich samozrejme nenastvete ,aby ste mohli aj nabuduce ,takze sa pekne podlizujeme k EA ?! no len sa i pchajte do zadku ,ako sa hovori -kto chce kam ,pomozme mu tam.... ! no a potom sa necudujte ,ze vase recenzie maju vypovednu efektivitu hodnotenia bliziaceho sa k nule.... lovu zdar !!!

 |   |  Odpovědět
27. 09. 2010 09:28

ty si inak zdravy???

"linearne a predskryptovane -ako take nieco moze mat dobry pribeh?" - napríklad séria Half-life že? ;)

",a co robyt ,ktory quest ,ako prvy ,ci ako druhy a pod..,!!!" - povedz mi aleaspon jednu FPS, kde si si vyberal poradie úloh :P ;)

"myslite ti ultrahnusne textury ? sak ten kamen ,alebo oblecenie ,skrataka hocico ,vyzera ako brecka.., Cs ma pomaly lepsie textury ,aj nejakym modom...,mozno aj lepsie...,hhh(novy urcite)" - neviem čo si ty pozeral, ale už len úvodný záber z helikoptéry vyzerá takmer ako živá ukážka ;)

",tak za co hodnotenie 9/10 ?! moje osobne hodnotenie - 7/10" - podla teba je už hodnotenie 7/10 zle?? kde sú tie doby ked sa za 7čku brala fakt velmi dobra hra

"pekne podlizujeme k EA ?! no len sa i pchajte do zadku" - akože mi povedz jeden dôvod prečo by sa mal niekto niekomu podlizovať? Akože toto už vôbec nechápem :/

...inak koľko máš rokov?


 |   |  Odpovědět
xxx  |  27. 09. 2010 14:29

",a co robyt ,ktory quest ,ako prvy ,ci ako druhy a pod..,!!!" - povedz mi aleaspon jednu FPS, kde si si vyberal poradie úloh :P - FAR Cry 1 -este vtedy Ubisoft robyl Pc kvalitu ,teraz konzolovu kvantitu ,viz Far Cry 2 -Shit !
-boly tam levely ,kde si si mohol vyberat,a uz som pisal ,ze aj crysis ,si mozes vybrat....,je tolko hier kde mas xxx kocov a postupov..., Half-life -podla mna obycajna predkriptovana Fps , dobra fyzika(na tu dobu) ale co sa tyka linearity -tak naozaj linearna !! a najradsej mam tie neviditelne steny ,to uz je fakt pozitok z hry ,ked idem a zastavy ma ,,vzduch´ ,,jedinecny HL nie je az tak dobry ako sa ukazalo ,vsakze?´´

 |   |  Odpovědět
27. 09. 2010 17:18

no tak vo FC1 je to mozno tak, nehral som to neviem

....HL je jedinecny to mu zobrat nemozes :PP ...Crysis??? kolko tam mas koncov?? vsak 1! ..kolko postupov??...vsak vzdy ti niekto zada ulohu a ides,,,oná ta linearita nie je len v tom ze sa k jednemu cielu moôezs dostat roznymi cestami :P

 |   |  Odpovědět
avatar
27. 09. 2010 09:36

Nejsem sice autorem článku, ale musím reagovat ohledně jedné věci. Tento článek není recenze, jedná se pouze o PRVNÍ DOJMY (čili preview), číselné hodnocení jen signalizuje, jak moc se autor na finální verzi hry těší. Takže s urážlivými arguemnty ohledně schopností autora a úsměvnému "podlizování" společnosti Electronic Arts jste vážně mimo mísu .

Nejste ale první, kdo v diskuzi zmiňuje konspirační teorie o tom, jak si nás redaktory či externisty herní společnosti vydržují. Realita je ale úplně jiná, proto se vždycky rád u těchto komentářů zasměju

 |   |  Odpovědět
27. 09. 2010 12:06

\tomu anonymovi nahoře: Takže chápu to dobře, že nejlepší příběh mívají nelineární hry bez scriptů? Tedy že u skirkmishe v nějaké RTSce slintáš nad promyšleností zvratů a samotné rozuzlení na konci, kdy jedna strana zvítězí, je přímo orgasmický cliffhanger.

Jinak troufám si říct, že pokud hra jede ostře a plynule na monitoru, co má uhlopříčku delší, než je tvoje ego, je zobrazovací engine schopný. Když k tomu navíc zobrazuje ostré detailní textury, nevím co víc si přát. Jo vím, dynamické osvětlení, ale i to ve hře bude.

A finálně, slovo "dojmy" by se do slovenštiny dalo přeložit asi jako "hráli sme tri misie z hotovej hry a toto je popis, ako to na nás zapôsobilo; a to čísilko vľavo reprezentuje ako sa na hru tešíme, ďakujeme"

Nakonec pro zajímavost. Do EA jsem došel s teplotou, že jsem sotva viděl, chlazená voda mi přišla parádně vhod. Byli zde ještě dva další redaktoři a jediné co, tak na začátku jsme si vyslechli (velmi zajímavé mimochodem) povídání o historii medaile cti a podmínkách v Afghánistánu, jakož i příběhu celé hry. Jelikož byly mise vytržené z kontextu, dává to docela smysl.
A díky za ostatní rozumné komentáře.

 |   |  Odpovědět
27. 09. 2010 17:20

mm...dojmy je aj po slovensky dojmy ..

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor