Medal of Honor pohání dva enginy

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 5

Diskuze k článku

rommel  |  26. 01. 2010 09:45

Já si nemyslím, ale vím, že záleží, protože úspěch Call of Duty 4, 5 a 6 nevidí jen slepý. Když jsem o téhle možnosti na zač. r. 2006 diskutoval, navrhoval jsem právě pokrok v oblasti zničitelnosti prostředí, protože pokrok v oblasi AI je velmi složitý. Medal of Honor v Afghánistánu je můj dobrý nápad, tak jsem zvědavej, jak to tvůrci ztvární. Teaser a trailer vypadali výborně, v podstatě stejně dobře jako Battlefield Bad Company 2, které jsem chtěl i pro PC, taky aby zkopírovali úspěch druhého Modern Warfare. BBC2 sice nebude úspěšné stejně jako MW2, ale přeci jenom se ho nějakých pár milionů prodá. Hlavní je, že zařadí novou rychlost, co se týče zničitelnosti prostředí.

Teď ještě zbývá, aby se prosadil můj další nápad, Killzone 3 i pro PC. Je sice pravda, že smysl exkluzivních titulů jsem nijak nevyvrátil, ale je vždy škoda přijít o peníze z jiných verzi.

 |   |  Odpovědět
‘BotuloToxin™’  |  26. 01. 2010 15:23

Stačilo napsat: Já to říkal :D

 |   |  Odpovědět
avatar
26. 01. 2010 23:15

Bohužel na trůnu zničitelnosti prostředí zůstane i nadále po vydání Bad Company 2 Red Faction 1,2 a RF: Guerilla. Pokud jste četli některé zprávy o technické stránce Frostbite enginu, tak vám nemohlo uniknout, že destrukce je zde založena na neviditelných šveh (od šev), které dovolují zničit budovu pouze jedním a tím stejným způsobem. Poničenou zeď v BC již nejde nadále rozbít na menší kousky. Díra ve zdi zůstane stejná, i když o kousek vedle vystřelíte raketometem. Je to krásně vidět i na všech videích z této hry.

Naopak pokud jste viděli některé developerské video z vývoje RF: Guerilla, pak jste si mohli všimnout, že budovy se zde hroutí přesně tak, jak by jste očekávaly v reálu a navíc pokaždé jinak. Doslova tvůrci této hry se naučili základy architektury, aby pochopili, jak hmotnost budovy působí na její základy atd. V Guerille je možné prakticky budovu rozebrat cihlu po cihle. To je destrukční model, který si zaslouží pozornost. Frostbite je jen zjednodušené pozlátko na oko. Bohužel.

 |   |  Odpovědět
rommel  |  27. 01. 2010 12:01

Dobře, RF Guerilla je ve zničitelnosti prostředí lepší, jenže celkově jde o propadák! BBC 2 má potenciál stát se konkurentem MW2. RF Guerilla nemá potenciál k ničemu

 |   |  Odpovědět
avatar
27. 01. 2010 12:38

Samozřejmě, o tom jsem ani nespekuloval. BC2 má určitě obrovský potenciál vyrovnat se nebo předčít MW2. Rozhodně je mi BC2 sympatičtější než právě dosti sterilní MW2. A na nový Medal se také hrozně těším.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor