Méně než půl milionu se pro PS3 nevyplatí

Takeo Takasu, prezident holdingu Namco Bandai, se při diskusi o PS3 zmínil, že pokud se hry prodá méně než půl milionu kopií, nepokryje to ani náklady na vývoj. Průměrná cena tvorby jedné hry pro PS3 má být prý kolem devíti milionů dolarů.

  

Next-gen konzole potřebují next-gen hry, to je věc jasná. Vývoj na nových technologiích je ale údajně složitější, než tomu bylo dříve, takže náklady na tvorbu her letí do výše. Potvrdil to v rozhovoru i Takeo Takasu, když sdělil, že průměrná hra pro PS3 bude stát 8,6 milionu dolarů. Což ovšem znamená, že než se tyto peníze tvůrcům vrátí, bude nutno prodat více než půl milionu kopií. Přitom hlavně zezačátku prý bude tato hranice problematická, zejména kvůli nedostatečnému počtu konzolí na trhu. Uvidíme, jak se s těmito fakty vývojáři poperou.

Zdroj: Gamespot

Diskuze (22) Další článek: World of Warcraft v číslech

Témata článku: , , , , , , , ,