Messiah bude až po Novém roce

Shiny Entertainment se poprvé zmiňoval o hře Messiah již před drahnou dobou. Od té doby se na stránkách webových herních magazínů a papírových časopisů objevovaly stále nové a nové screenshoty, které poukazovaly na to, jak je Messiah super. Tato revoluční hra 3D akce se však posune až za oslavy příchodu roku 2000.
Shiny Entertainment se poprvé zmiňoval o hře Messiah již před drahnou dobou. Od té doby se na stránkách webových herních magazínů a papírových časopisů objevovaly stále nové a nové screenshoty, které poukazovaly na to, jak je Messiah super. Tato revoluční hra 3D akce se však posune až za oslavy příchodu roku 2000.

Původní odhady Dave Perryho, zakladatele a vlastníka společnosti Shiny Entertainment (mající za sebou již například MDK, v přípravě jsou pak již zmiňovaný Mesiáš a MDK II), o oficiálním vydání Mesiáše se pohybovaly v rozmezí konce roku 1999 – konkrétní datum bylo určeno na 28. prosinec. Jak však Dave Perry oznámil, uvedení hry se opět posune, tentokrát však již nebylo datum specifikováno – obecně se ale předpokládá konec ledna až začátek února.

Problémy, které způsobily odložení hry, však tajné nejsou – před jistou dobou vypuštěné demo, které mělo ukázat první rysy v akci, zaznamenalo kromě radostného přijetí i druhou stranu mince – problémy s kompatibilitou s některými hardwarovými kartami, a to bohužel i několika velice běžnými. Spolu s vypuštěním demoverze probíhala paralelní akce, která měla za úkol shrnout názory na demo – vyšlo z toho mnoho názorů, které po zvážení hře skutečně přinesly mnoho podstatného do vínku. Tyto rysy a problémy s kartou byly zahrnuty do nového dema, které je možné stáhnout z této adresy.

Dovolím si nyní krátké shrnutí toho, co o hře víme – půjde o příběh andělíčka Boba, jenž putuje ve své panenské (spíše asi panické) podobě zlým okolním světem, může se však vtělit do různých postav a jejich prostřednictvím reagovat s okolním prostředím a okolními postavami (což znamená zabíjet a podobně... kdo by ale čekal něco jiného?). Bob je sám o sobě slabý a snadno zranitelný, umí se však několikrát převtělit, což mu pomůže překonat složité nástrahy, které před něj osud staví.

Hra využívá RT-DAT technologii, která pracuje na jednoduchém principu skutečných možností lidského těla – tato technologie představuje kostru uvnitř těla, která se věrně hýbe, teprve na tuto kostru jsou pak navěšeny svaly a ostatní části těla (jakkoliv krutě to zní). Druhý bod skrývající se za technologií RT-DAT je udržování dostatečného množství snímků – každá scéna je složena z mnoha polygonů, které se však při bojích a náročnějších scénách zaměřují pouze na tu oblast, kterou hráč vnímá – okrajové vidění tak pozbývá na důležitosti – a právě zde ubírá program polygony, aby zachoval plynulost hry.

Na enginu Mesiáše se však již nyní připravují další hry – spolu s oznámením o posunutí premiéry hry totiž Dave Perry vynesl na světlo světa také první informace o připravované hře Sacrifice; mělo by se jednat o RPG hru, což je však zatím vše, co je o Sacrifice známo. První beta je očekávána úzkostlivě již kolem února, vzhledem k nepředpokládaným potížím s Mesiášem je však možné, že tak bude o něco později.

Nejnovější komentáře