Metacritic zavádí prodlevu 36 hodin od vydání pro uživatelské recenze

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 5

Diskuze k článku

kek  |  21. 07. 2020 12:52

Kupovat dnes hry podle recenzí? Kdy je u AAA her skoro jistota, že je recenze zaplacená, nebo podmíněná dostáním hry k recenzi zdarma? Kdy u uživatelských recenzí jde převážně o osobní preference jedince (a nebo jeho osinu v zadku...)? Ne díky, hra mě musí zaujmout námětem, nejlépe trailerem a nějakou ukázkou. Naposledy třeba Carrion, kde mě zaujal trailer a pak hratelné DEMO. Samozřejmě pokud je okolo hry takový humbuk jako okolo tohoto, tak si něco přečtu, ale chce to hledat nějaký nezaujatý zdroj. Což je dnes skoro nadlidský úkol.

|   |  Odpovědět
kek  |  21. 07. 2020 12:54

A ještě teda dodám k tématu. Tak se review bombing posune o 3 dny no. Myslím že je to úplně jedno. :)

|   |  Odpovědět
Jarda  |  21. 07. 2020 15:05

Ale nebude odrazovat ty co chtějí hru koupit v den vydání a také kladně hodnotící co hru napřed vyzkouší mohou review bombing snížít, dobrý tah....

|   |  Odpovědět
kek  |  21. 07. 2020 15:53

Uživatelské recenze je dobré si prvně přečíst (alespoň nějaký vzorek) a vzít si z nich to co je tam NAPSANÉ, když už se podle nich máte v plánu řídit. Review bombing neobsahuje z 99% žádný věcný obsah (poslední dobou moje nejoblíbenější F*ck Blizzard 0/10), podle kterého by se mohl člověk něco dozvědět a už vůbec ne se rozhodovat. Pokud se člověk řídí pouze podle výsledného čísla a nekoupí si hru v den vydání, kterou si v den vydání koupit chtěl, tak je s prominutím nemyslící opice bez vlastního názoru. Nic proti tomu kroku nemám, ale dle mého je naprosto zbytečný. A snížení review bombingu díky lidem kteří tu hru dohráli? Tak si člověk s potřebou na něco plivat místo 10 účtů založí účtů 20 a výsledek stejný. :)

|   |  Odpovědět
23. 07. 2020 10:27

Jo, jo. Ono je treba ty recenze cist, kdyz uz se jimi clovek chce ridit. Pak se da hra bezpecne koupit nejen v den vydani, ale casto i v early accessu.