Metal Gear Rising: Revengeance není součástí Solid série

Hru přezvali Platinum Games, protože původní tvůrci nevěděli, co s ní dál.
Metal Gear Rising: Revengeance není součástí Solid série

Asi už víte, že hra původně známá jako Metal Gear Solid: Rising změnila tvůrce. Zároveň s tím se změnil i název na Metal Gear Rising: Revengeance a bylo vypuštěno slovíčko Solid. Což mělo naznačit, že hra není součástí Metal Gear Solid série. Na oficiálním Twitteru to po úvodních zmatcích Kojima Productions potvrdili: „Pouze jsme řekli, že časové období hry je pár let po MGS 4. Metal Gear Rising není součástí Metal Gear Solid série. V současnosti nemůžeme říct více.“   Jedná se tedy o spin-off, jako byly třeba tahově karetní hry Acid na PSP. Fanoušci MGS si mohou oddychnout, že jim nebude przněna milovaná série, zatímco fanoušci Raidena  jako „hustýho kyberninjy, co efektně porcuje všechny na kusy“ se můžou těšit na zběsilou akci.

VIDEO: 5154 'Metal Gear Rising - VGA trailer'

Nové směřování Metal Gear Rising: Revengeance

Producent Yuji Korekado prozradil další informace z pozadí vytváření Rising. Původně byla hra oznámena jako titul, kde získáte možnost cokoliv rozsekat, což tvůrci zvládli vytvořit docela rychle. Bohužel v ten okamžik si uvědomili, že tohle samotné stačit nebude. Vývoj se dostal do slepého bodu, kdy tvůrci nevěděli, co má být vlastně jádrem hry. V jeden okamžik Kojima prohlásil, že projekt nebude asi dokončen. Tým naléhal, že to zvládnou, nicméně nakonec práce na projektu byly přeci jen ukončeny. V tu dobu už měli hotovu celou řádku věci, jako je příběh a motion capturing.

VIDEO: 3115 'Metal Gear Solid Rising - E3 trailer'

První trailer původního Metal Gear Solid: Rising

Jednoho dne navštívili studio Kojima Productions členové Platinum Games a prohlásili, že je škody napůl dokončené hry. Z toho, co viděli, byli tak nadšeni, že projekt převzali sami a navrhli udělat Rising ve stylu: „hra, kde je zatraceně zábavné sekat věci na kusy“. Původně měl být po restartu použit původní příběh, ale když dostali Platinum podklady, chtěli ho předělat podle sebe. Zajímavé je, že šéfem vývoje nebude Hideki Kamiya (Resident Evil 2, Devil May Cry, Okami, Bayonetta), ale někdo jiný a jméno se dozvíme později.

Zdroj: Andriasang    
 
Dostupné pro: PC, X360, PS3
Žánr: Akce | Zběsilá akční rubačka
Výrobce: Platinum Games | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 19. února 2013
  • Skvělý soubojový systém
  • Výborné bitky s bossy
  • Styl a nadsázka
  • Problematická kamera
  • Krátká herní doba
  • Špatně vysvětlené mechanismy
Související články
  1. Na Metal Gear Solid Rising zřejmě pracují tvůrci Bayonetty
  2. E3 10: To nej z konference Microsoftu - Kinect vás rozhýbe

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Hry zadarmo nebo se slevou: akce na PlayStation Plus a Sundered zdarma

Hry zadarmo nebo se slevou: akce na PlayStation Pl…

Na všech platformách je každou chvíli nějaká slevová akce. Někdy je toho ale tolik, že se v tom člověk jen těžko orientuje. My vám s tím rádi pomůžeme. Podívejte se níže na akce, které by vám tento týden neměly uniknout.

10.  1.  2020 |
Nejkrásnější hry uplynulých let: hráči ve hrách „fotografují“ úchvatné snímky

Nejkrásnější hry uplynulých let: hráči ve hrách „f…

Stále více her začíná nativně využívat foto režimy a my se tak můžeme dívat na umělecká díla hodná našich obrazovek.

21.  1.  2020 | | 6 N/A
V Assassin

V Assassin's Creed Ragnarok procestujete Evropu, p…

Další díl populární série začíná unikat na internet stále více a oficiální odhalení už je víceméně na spadnutí.

11.  1.  2020 | | 5 N/A
CD Projekt Red přiznává brutální režim vývojářů ke konci vývoje Cyberpunku

CD Projekt Red přiznává brutální režim vývojářů ke…

Dokončit Cyberpunk 2077 není pro vývojáře žádný med a to nejhorší zřejmě teprve přijde.

20.  1.  2020 | | 5 N/A
Hráli jsme DOOM Eternal: peklo je na Zemi

Hráli jsme DOOM Eternal: peklo je na Zemi

Nedávno jsme dostali možnost vyzkoušet si ve Varšavě nový Doom Eternal. A stálo to za to! Takhle brutální a rychlou řežbu jsme tu ještě neměli.

21.  1.  2020 | | 10 N/A