Metal Gear Solid: Twin Snakes – jedovaté první dojmy

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 8

Diskuze k článku

Silver Falcon  |  31. 03. 2004 16:00

No, rekl bych, ze je treba naznacit, ze tenhle remake asi nemusi zamlouvat kazdemu.

Co jsem videl trailer, at zije puvodni MGS! Na tohle ma asi kazdy trochu jiny nazor, ale myslim, ze 90% zmen v cutscenach bori atmosferu. Pokud se vam libi styl akce a la Matrix, prosim, bude se vam libit. Me se to ale oproti puvodni verzi, ktera mela (v mych ocich) smysl pro vyvazenou atmosferu a pres par sci-fi prvku byla mnohem uveritelnejsi. Snake byl proste vojak a ne nejakej uhozenej (a v dnesni dobe provarenej) akcni hrdina, co hazi jedno salto za druhym, skoci na rizenou strelu, odkopne ji a jeste v letu zameri a odpali stinger. V matrixu to melo jakztakz logicke opodstatneni, zde ne, prehoulo se to z geniality do frasky a Snake (nejen) je naprosto zprznen.
Stejne tak dialogy postav. Zmenena "rec tela" postav a samotny dabing byl zrychlen ci zakcnen. Kojima mel dokonaly cit pro vyjadreni postav a tak se s nimi clovek lehce szil, Sillicon knights ne. V traileru jsem mel pocit, jako by se tam bavili uplne jini lide. Mnohe casti vyzneji uplne jinak v mych ocich ve stylu lacineho pozlatka, ktere ztratilo obsah.
Nejvic me stve napodobovani matrixu (nic proti matrixu1, nebo animatrixu ale jeho vecne napodobovani me stve) - scena Liquid vz Solid Snake je proste Neo a Smith, ne Solid snake a Liquid Snake.

Pokud jste nikdy nehrali MGS 1, vrele to doporucuji, je to pro me nejvyraznejsi herni zazitek. Je to dokonaly balanc mytu a reality velmi strhujicim zpusobem predkladajici filozoficke myslenky (nejen ty o genetice, temer kazdy dialog je zamysleni nad nejakym problemem!) a to formou velice nevtiravou a citlivou. Musim vsak kazdeho upozornit, ze je to zalezitost dosti osobni a nemohu se pokladat za objektivniho. Nicmene odlisna atmosfera je fakt naprosto jasny a tomu kdo nemusi "efekty", ktere jsou k videni v traileru vrele doporucuji puvodni verzi (hral jsem PC konverzi). Naprosto jasne se potvrdilo pravidlo, ze nova grafika nenahradi ztracenou atmosferu.

 |   |  Odpovědět
malinka mysicka  |  31. 03. 2004 12:02

proc to nenazvou NINTENDO REMAKECUBE ?

uz se tesim na "super mario bros 2 2005 edition" :DD

sorry ale tohle bych uz nehral (vypada to UPLNE ale UPLNE stejne - samozrejme az na TROSICKU vylepsenou gfx), jelikoz jednicku sem pred par lety parkrat dohral a takovej blazen zas nejsem

 |   |  Odpovědět
Kateřina Bínová  |  31. 03. 2004 13:20

Ale o tom to přece je, ne? Zahrát si znovu stejný příběh, navíc s mnohem lepší grafikou, to je jako vrátit se domů po rekonstrukci  já osobně se na MGS TS moc těším  slint*

 |   |  Odpovědět
Andy77  |  31. 03. 2004 14:49

Třeba se Ti to líbit bude. Ale jak jsem psal, nečekej žádné superzázraky, MGS byl na svojí dobu skutečně super grafická bomba. A hlavně je to dost jiná filosofie s FPS střelbou.... v podstatě se nemusíš příliš při hraní namáhat. Oproti původnímu, kde načasování hrálo tak velkou roli, tady například na začátku, kde se prvně dostáváš do výtahu, nemusíš probíhat mezi tanky a hledat items a vyhýbat se genom soldiers, jen je shora odstřelíš a nudíš se dole. A souboj s Ocelotem je BEZMEZNÁ nuda. Popoběhnout stát proti sobě a pálit než padne. Ehm

 |   |  Odpovědět
malinka mysicka  |  01. 04. 2004 01:07

o tomhle to je? o tomhle je ryzovani penez.

 |   |  Odpovědět
Grahf  |  30. 03. 2004 10:34

Táto hra ma nemá jednoducho ako sklamať!  Jednička sa doteraz drží u mňa v rebríčku interaktívnej zábavy na 1.mieste... Od Twin Snakes som čakal prepadák, ale potom, čo som videl zhruba 25min trailer, mi dokonale sklaplo! Nikdy som nevidel lepšiu upútavku na hru, ako bolo toto video! Odvtedy sa mi o o TW len sníva  Neviem ale či si to niekedy zahrajem, GC nemám a asi ani mať nebudem, takže jedine emulátor v ďalekej budúcnosti ...V jednom som si ale istý, ak by MGS1 na PSX neexistoval a TW by teraz vyšla ako novinka, stala by sa Best hrou v dejinách... minimálne u mňa

 |   |  Odpovědět
Andy77  |  30. 03. 2004 11:20

Mno, pokud by MGS 1 neexistoval, zajisté by byl MGS TS megahitem. Nepochybně. Ale on existuje, což je dost závažný problém. Proč? Na pomoc si vezmu Resident Evil PSX originál a remake na GCube. RE byl nepochybně ve své době půvabnou hrou, to bez debat. Pravdou je, že postavy ještě měly znatelně toporné chování, které se dost úspěšně podařilo vyřešit v RE 2. Naproti tomu REMAKE je udělaný v grafice, která stále překonává naprosto vše, co bylo vytvořeno. Jelikož Capcom zůstal u backgroundů kombinovaných s postavami a vše doplnil úžasnou hrou světla a stínu, žádná hra včetně Silent Hillu 3 dosud nedosáhla takové úrovně filmovosti grafiky. Takže mezi RE a Remake byl několikagenerační skok ve vzhledu, když už odmyslím přesun z naivní barevnosti do ponurých chodeb, přidaných lokací se žraloky, lesa atd.  Hrát RE a Remake je možné klidně v jediném dnu a přesto se nudit nebudete, pokud chce tvrdit někdo opak, ať jde polít Crimson Heada benzínem )

MGS byl naproti tomu graficky nejdokonalejší hrou na PSX vůbec. Kompletně v polygonové struktuře s postavami, které dobře věděly, co je motion capturing. Prostory byly udělané dokonale, vyváženě, zvolená ponurá technická "barevnost". V okamžiku, kdy MGS běžel na PS2 ve vyhlazovacím režimu, hra v podstatě vypadala jako PS2 titul. Nemožnost střelby z FPS pohledu dodávala často dávky adrenalinu, kdo si vzpomene na vlčí jeskyně atd. dá mi za pravdu. Co nabízí TS? Grafiku na úrovni MGS2? Tststs ale ale.... Silcon Knight jsou možná dobrým týmem, ale nepřijde mi zcela adekvátní srovnat Snaka z tankeru se Snakem z TS. Nevím, jak je to možné, ale obličeje a postavy zkrátka NEJAPONSKÁ společnost nezvládá. Přes veškerou kooperaci s Konami, snahu, HW podporu atd. tváře a postavy z MGS2 se nedají srovnat s tím, co nabízí TS.  Ano, snaha byla, ale prostě uvěřit, že toto je Solidovská hra z doby, kdy vychází MGS3 je pro mě problematické. Jistě, je tu pár zajímavých vychytávek, na začátku mě potěšilo rozstřelit světla mířící na heliport, padající sklo je půvabné, ale jinak zatím jsem odstřelil Ocelota naprosto bez problémů, žádná zběsilá adrenalinová honička jako v MGS1, jen jsme po sobě suše stříleli ... nuda.  Ninja, hmm, víc animace, ale jinak? Přitom chodby v podstatě zůstaly stejné, závislost na radaru taktéž, jak ošklivě jsou odfláklé tanky, to jsem nevěřil vlastním očím. Dohraju do konce, ale víceméně z povinnosti, než kvůli tomu, že bych byl nějak nalákaný. Možná jsem už zmlsaná huba, ale vřele děkuji za snahu, ale nechci...

 |   |  Odpovědět
joe  |  30. 03. 2004 15:52

... chlapce chcelo by to odohrat trochu viac ako MGS1 a XG,,"najlepsie" hry v dejinach,hlavne MGS2 je dovodom,preco KOJIMA s SNAKEOM po MGS3 konci,je zalostne ak GBA verzia je hratelnejsia ako MGS1 a MGS2 dokopy,su ludia ktrorym stacia cutscenes a trochu nudneho chodenia,tym viac rozhladenym...NIE.

... MGS3 nema na vyber musi rebilitovat MGS seriu,HRATELNOSTOU,nie stupidnym za vlasy pritiahnutym pribehom skrze nekonecne animacky.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor