Se svými sympatiemi k open-source softwaru se podělil Michel Ancel, tvůrce Raymana a Beyond Good & Evil. Rád by do této škatulky zařadil i framework UbiArt, na kterém momentálně běží jeho nejnovější výtvor, Rayman Origins. Chce tak zjednodušit tvorbu 2D animovaných her a zvýšit jejich kvalitu.
"Vezměme například nejlepší umělce v Disney," řekl Ancel portálu Develop. "Vytvářejí neuvěřitelné knihy a kresby a se svými metodami se dělí - je to zajímavé, protože někteří lidé se rádi podívají, jak jiní umělci budují svůj styl."
"Celé toto médium se vyvinulo na základě sdílení nápadů. Ve hrách ale vše uzamkneme do černých krabiček a necháme si to pro sebe. Je mnohem zajímavější mít komunitu a sdílet vlastní materiál."
Samozřejmě, jestli bude UbiArt zdarma nebo ne, nezávisí jen na Ancelovi, ale také na vedení Ubisoftu. Jestli i oni budou stejní idealisté, je věc druhá.
Dostupné pro:
X360, PS3, Wii, 3DS
Žánr:
Arkády | 2D plošinovka
Výrobce:
Ubisoft | Webové stránky hry
Začátek prodeje:
25. listopadu 2011
- Chytlavá hratelnost
- Nádherná grafika
- Nápadité úrovně
- Výborné ovládání
- Skvělá hudba a zvuky
- Dost strmá křivka obtížnosti
- Občas zmatený co-op