Při tvorbě Raymana čerpal inspiraci z jiných titulů.
Někdo Maria prostě nemá rád. Je to zcela normální a přirozené. Ale že se k tomu přizná tvůrce jedné z nejznámějších plošinovek, to čekal opravdu jen málokdo. Jak Michel Ancel prozradil v rozhovoru pro Gamasutru, preferoval v minulosti spíše hry s větším důrazem na příběh.
Na otázku, zda při tvorbě Raymana čerpal inspiraci z Maria, odpověděl: "Pokud vím, tak vůbec! Prozradím vám něco strašného - hry s Mariem mě vůbec nebaví. Nemám rád to plachtění vzduchem, nemám rád jeho setrvačnost, a také nemám rád, když nemůžu rozdávat nějaké ty facky!"
Rayman Origins
"Jde o úžasnou sérii a chápu, že ji lidé zbožňují, pro mě to ale není ten pravý šálek kávy. V minulosti jsem dával raději přednost hrám jako Ghosts n' Goblins, Heart of Darkness a Another World - hrám s větším důrazem na příběh."
Mezi jeho oblíbené tituly patří také Mystical Ninja a Zelda ze SNES. "V době, kdy vyšel Super Mario World, jsem preferoval Mystical Ninja."
"Společně s The Legend of Zelda: A Link to the Past jde o můj vzor. Jednu věc mají společnou: odehrávají se v propracovaném světě. Hratelnost je druhořadá. Samozřejmě, ve sféře videoher je hratelnost nutností. Ale kdykoli tam máte příběh, dostane vše nějaký smysl, je to lepší."
"Hratelnost je o akci. Je to ale příběh, který vysvětluje, proč se do akce vůbec pouštíme."
Dostupné pro:
X360, PS3, Wii, 3DS
Žánr:
Arkády | 2D plošinovka
Výrobce:
Ubisoft | Webové stránky hry
Začátek prodeje:
25. listopadu 2011
- Chytlavá hratelnost
- Nádherná grafika
- Nápadité úrovně
- Výborné ovládání
- Skvělá hudba a zvuky
- Dost strmá křivka obtížnosti
- Občas zmatený co-op