Michel Ancel nemá rád hry s Mariem, nebaví jej

Při tvorbě Raymana čerpal inspiraci z jiných titulů.
Michel Ancel nemá rád hry s Mariem, nebaví jej

Někdo Maria prostě nemá rád. Je to zcela normální a přirozené. Ale že se k tomu přizná tvůrce jedné z nejznámějších plošinovek, to čekal opravdu jen málokdo. Jak Michel Ancel prozradil v rozhovoru pro Gamasutru, preferoval v minulosti spíše hry s větším důrazem na příběh.

Na otázku, zda při tvorbě Raymana čerpal inspiraci z Maria, odpověděl: "Pokud vím, tak vůbec! Prozradím vám něco strašného - hry s Mariem mě vůbec nebaví. Nemám rád to plachtění vzduchem, nemám rád jeho setrvačnost, a také nemám rád, když nemůžu rozdávat nějaké ty facky!"

VIDEO: 5117 'Rayman Origins - 10 Ways to Beat the Game'

Rayman Origins

"Jde o úžasnou sérii a chápu, že ji lidé zbožňují, pro mě to ale není ten pravý šálek kávy. V minulosti jsem dával raději přednost hrám jako Ghosts n' Goblins, Heart of Darkness a Another World - hrám s větším důrazem na příběh."

Mezi jeho oblíbené tituly patří také Mystical Ninja a Zelda ze SNES. "V době, kdy vyšel Super Mario World, jsem preferoval Mystical Ninja."

"Společně s The Legend of Zelda: A Link to the Past jde o můj vzor. Jednu věc mají společnou: odehrávají se v propracovaném světě. Hratelnost je druhořadá. Samozřejmě, ve sféře videoher je hratelnost nutností. Ale kdykoli tam máte příběh, dostane vše nějaký smysl, je to lepší."

"Hratelnost je o akci. Je to ale příběh, který vysvětluje, proč se do akce vůbec pouštíme."

Zdroj: Gamasutra
Dostupné pro: X360, PS3, Wii, 3DS
Žánr: Arkády | 2D plošinovka
Výrobce: Ubisoft | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 25. listopadu 2011
  • Chytlavá hratelnost
  • Nádherná grafika
  • Nápadité úrovně
  • Výborné ovládání
  • Skvělá hudba a zvuky
  • Dost strmá křivka obtížnosti
  • Občas zmatený co-op