Microsoft pohltí výrobce 3D senzorů

Microsoft se snaží posilnit svou pozici na poli snímacích zařízení, a to koupí kalifornské firmy Canesta, jež se specializuje na vývoj 3D senzorů. Canesta za dobu svého působení vydala na 44 různých patentů, které mimo jiné dopomohly i ke vzniku Kinectu.

"Tohle je pro náš průmysl vzrušující zpráva," řekl Jim Spare, ředitel Canesty. "Není pochyb, že se během dalších deseti let pohybové rozhraní stane nedílnou součástí mnohých zařízení."

"Díky širokému repertoáru firemních i běžných produktů Microsoftu, podílu na trhu, a oddanosti pohybovému ovládání, si jsme jistí, že naší technologii integruje spousta aplikací a vyžije její potenciál naplno."

Jak tento krok ovlivní budoucí produkty Microsoftu a Kinect samotný, ukáže čas.

Zdroj: Gamasutra

Nejnovější komentáře


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podívejte se, co tvoří hráči ze světa

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podí…

Nejen, že je nový Spider-Man pro PS4 skvělou adaptací komiksu. Ještě přináší i boží foto režim.

13.  9.  2018 | | 8 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: komiksárna za vše…

Deadpool byl kdysi průlomem pro filmovou komiksovou scénu a Spider-Man se nyní snaží o to samé také na herním poli. Povedlo se?

4.  9.  2018 | | 14 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: nejlepší pavouk, …

Spider-Man je ukázkovou herní prací hned z několika ohledů. Ale ten New York je prostě špica!

6.  9.  2018 |
Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, novinkách a budoucnosti hry

Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, …

DayZ je ve vývoji už opravdu dlouho. Naštěstí se na něm stále pracuje a jak nás vývojáři z Bohemia Interactive na Gamescomu ujistili, mají hodně plánů, co se hrou chtějí dělat.

7.  9.  2018 | | 8 N/A
Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapla, pár se rozešel před vydáním

Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapl…

Fanoušek poprosil Insomniac o možnost požádat přítelkyni o ruku velmi originálním způsobem. Vývojář vyhověl a nevědomky vytvořil jeden z nejsmutnějších easter eggů.

12.  9.  2018 | | 3 N/A