Microsoft vyslovil názor na Sony: „Za svoji exkluzivitu platí hodně peněz”

vytisknout velikost písma
Sony podle Microsoftu za svoji exkluzivizu platí tím, že všude rozdává šeky.

Hodně dodatečného obsahu, jako jsou různá rozšíření a DLC, vychází dříve na PlayStation 4 než na Xbox One. Jakto? Šéf Xbox Live Larry Hryb, známý jako Major Nelson, má jasno – Sony za to platí velké množství peněz.

Microsoft jde podle něj jinou cestou a to kvalitou výrobků než exkluzivitou. „Sony se prostě rozhodlo chodit a každému dávat šeky za to, že na jejich konzoli věci vyjdou dříve. Jenže my v Microsoftu jsme přemýšleli nad tím, co je nejlepší cesta jak utrácet peníze a tohle to není. Radši vytvoříme například Elite kontroler,“ řekl Nelson na akci Pax Australia 2016.

Xbox One | Komentář | Microsoft

Muž z Floridy si objednal laptop, místo něho dostal prototyp Xboxu One

„Na to, jaký přístup je lepší, není jednoznačná odpověď. Na každou příležitost se podíváme a pokud si myslíme, že je to nejlepší pro komunitu, tak do toho jdeme,“ pokračoval šéf.

Je pravda, že nejlepší jsou obě věci zároveň, ale to v tuto chvíli nejde. Každá společnost jde jinou cestou. Sony se zaměřil na tvorbu partnerství a budování značky, Microsoft zase na kvalitu produktů. Co preferujete vy? 

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Nejede internet? Nudit se nemusíte, Chrome má v sobě skrytou hru

Nejede internet? Nudit se nemusíte, Ch…

28.  3.  2017 | | 15 N/A
10 nejzajímavějších grafických proměn světa Minecraftu

10 nejzajímavějších grafických proměn …

Minecraft může vypadat trochu jinak, než ho znáte. Hra se totiž dočkala několika modů a rozšíření. Podívejme se na 10 nejzajímavějších balíčků s texturami a kosmetickými úpravami.

25.  3.  2017 | | 10 N/A
FlatOut 4: Total Insanity – návrat legendy? (recenze)

FlatOut 4: Total Insanity – návrat leg…

Závodní série FlatOut se dvanáct let své existence jistě stala kultovní záležitostí, a to i navzdory hodně nepovedenému třetímu dílu. Přest,o nebo právě proto jsme na plnohodnotného následovníka museli čekat dlouhých šest let. Vyplatila se taková dlouhá odmlka?

17.  3.  2017 | | 10 N/A
10 herních klenotů, které jsme hrávali na přelomu 80. a 90. let

10 herních klenotů, které jsme hrávali…

Díky neustálému vývoji v oblasti herních PC a konzolí jsme si zvykli na neustálé rozmazlování a hodně realistickou grafiku. Je třeba si ale uvědomit, že tomu tak rozhodně nebylo vždy. Dnešní příspěvek má tak hned dvě poselství.

včera | | 22 N/A
Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru do cizích světů (galerie)

Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru …

Mass Effect: Andromeda vychází až 23. března, ale díky EA Access jsme si od 16. března mohli k plné hře přičichnout. Podívejte se na naše pohlednice z cest.

19.  3.  2017 | | 5 N/A
Simulátor skládání počítače - naučte se stavět stolní počítač

Simulátor skládání počítače - naučte s…

V době, kdy simulátor zemědělské techniky patří k nejúspěšnějším hrám, bylo jen otázkou doby, kdy někdo udělá simulátor, který skutečně využijete - simulátor skládání počítače.

16.  3.  2017 | | 4 N/A
10 tipů, jak být ostříleným borcem v Mass Effect: Andromeda

10 tipů, jak být ostříleným borcem v M…

Nový Mass Effect je plný nástrah a novinek. Pomůžeme vám se s nimi vypořádat.

22.  3.  2017 | | 6 N/A
Mass Effect: Andromeda - nový začátek (recenze)

Mass Effect: Andromeda - nový začátek …

Znovu do vesmíru, znovu za záchranou lidstva. BioWare se vrací ke své kultovní značce, co říkáme na její nový začátek?

26.  3.  2017 | | 14 N/A