Might & Magic: Heroes 6 - jednoduchá závislost (dojmy)

Diskuze čtenářů k článku

mrako  |  08. 07. 2011 07:40

neni velky rozdiel ? Nielenze su tie mesta absolutne odflaknute ale uzasne 2,5 D obrazky ako nam trvdili su otrasne spracovane, (hrany, tiene, objekty) staci pozret Castel. A no to ze to mala byt pocta k 25 vyrociu tu hru pekne zmrsili. Menej hradov, menej miest, menej vsetko. Jasna cesta k osudu IV a dufam ze sa k black hole uz nikdy ziadnej hre nedostane. Zmrseny warhammer zmrseny heroes, proste madari

 |   |  Odpovědět
M.J.  |  08. 07. 2011 09:04

Ja vidim zatim nejvetsi problem ve vyvazenosti jednotek... ultimatni jednotky nedosahuji zdaleka sily velkeho poctu jednotek slabych. Silne jednotky by mely byt vyrazne zesileny. Pri jejich poctu (mnozeni ve mestech) nemaji sanci slabym jednotkam vubec konkurovat. Hodne mi chybi healing tents a ammo carts. Dalsi vec frakce - vyvazenost bude potreba jeste hodne poladit, Haven je preboostly, kdezto Inferno mi prijde slabe. Snad na tom jeste zamakaji do vydani.

 |   |  Odpovědět
Dreadd  |  08. 07. 2011 10:36

No tech bugu je tam opravdu hodne, bojim se ze za dva mesice jich neopravi ani polovinu, ale rad se necham prijemne prekvapit.
Me osobne nejvic vadi mesta, v minulem dilu me bavilo si prohlizet kazdou nove postavenou budovu a v ted jenom to male okno :(
A dalsi vec, jak bylo zmineno v recenzi, je neprehledne a neintuitivni GUI.

Takze muj zaver: pokud vyvojari opravi vetsinu bugu a vytvori dost map a misi, pripadne bude mozne vytvaret vlastni mapy, bude to dobra hra..

 |   |  Odpovědět
Felenalis  |  08. 07. 2011 11:38

Taky hraju betu a sem docela zklamanej :( Před vydáním VI sem už stihl sjet kromě druhého dílu všechny Heroesy a tenhle je opravdu propadák. Systém výuky kouzel na úkor obraných a útočných schopností. Odfláknuté a nepřehledné město. Ultimátní jednotky mají kupu HP ale poškození nulové. Nemožnost přeskočit útoky počítače na pevnosti (bosse) a možnost počítače zvolit si zopakování bitvy ve které prohrál. Možnost Hrdiny jezdit po mapě bez armády, každý hrdina má úplně stejnou animaci útoku rozdíl pouze kouzelnik nebo melee. Je toho plno a docela pochybuji že to do vydánní full verze někdo opraví. Jediné + bych dal za animace jednotek.

 |   |  Odpovědět
Direwald  |  08. 07. 2011 13:31

Lidi musíte si uvědomit že tohle je closed public beta, a do vydání mají ještě 2 měsíce což je HROMADA času. Bugy jsou samozřejmost a nepochybuju že v plný verzi naprostou většinu z nich neuvidíme.
Stěžovat si na nedostatek map v beta verzi kde je dostupná jen jedna, a bát se že v plný verzi to tak zůstane mi přijde zbytečný. To samý koment který si stěžuje na nedostatek hradů a měst. Je dostupná jen JEDNA mapa, která je ještě ke všemu z HoMM 2, jak z toho někdo může vyvodit závěr, že ve hře bude málo hrádů a měst? Co se týče GUI, chvilku si člověk zvyká, ale teď už mi to přijde naprosto samozřejmý. Všechno má svoje místo, tooltips se objevujou snad nad každym tlačítkem, takže nechápu v čem je problém.
Chápu že spoustu rádoby hardcore fandů kteří sérii začali hrát až s Heroes IV protože ty předchozí měli "hroznou" grafiku je zklamaná z obrazovky města, ale upřímně, hratelnost to neovlivňuje, interface města je přehledný, a aspoň člověk nestráví půlku hrací doby proklikáváním všech budov a hledáním jednotek který může postavit.

Závěrem ještě jednou, je to CLOSED PUBLIC BETA. Bugy tam jsou a budou, nevyváženost mezi jednotkama taky, od toho beta existuje. Pokud vám to vadí a jediný, co děláte je, že si o tom stěžujete na doupě fóru místo napsání rozumnýho příspěvku na oficiálním fórum Heroes VI, nehrajte to a počkejte na plnou verzi.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor