Musim rict ze tohle jsou prvni heroesy co me prestaly bavit uz po nekolika hodinach. Dokonce i nad uplne prvni verzi Heroes 5 sem stravil vic casu, a jestli jste hrali bez patchu tak vite jak zabugovana ta kampan byla. Pominu bugy jako blikajici kurzor nebo obces mizici textury, to opravej nebo uz opravily patche. Taky pry pridaj plnohodnotne obrazovky mest, misto toho trapnyho obrazku par domecku v okynku velikosti displeje mobilu. Stejne jednoduse (datak, pri nejhorsim DLC) se daj pridat dalsi hrady, 5 je malo, idealnich bych videl 8. Jinak souhlasim s tim ze tlacej vsechny online, bez toho confluxu treba nevemete do ruky zadnou zbran, ty sou ve hre online-only dynasty weapons, ale takovej je proste soucasnej trend.
Takze co mi zatim pri hrani vadilo a co uz se nezmeni:
1. Najimani jednotek kdekoliv - nevim koho to napadlo, ale jednim vrzem zlikvidovali vyznamnou cast strategickeho prisunu posil, navic spojeno s
2. Konverze mest - a vseho dalsiho prakticky zadarmo a okamzite, proste mate jednoho uber hrdinu se vsema dostupnejma jednotkama jednoho druhu, pokud to nechcete pouzivat a hrajete proti souperi ktery vesele premenuje, proste nevyhrajete.
3. Rychlost jednotek v boji vs. rozloha bojiste - cetl jsem hodne nazoru a recenzi, ale nidko to jeste nezminil takze mozna je to jen muj nazor, ale prakticky vsechny jednotky v klidu prebehnou bojiste ve 2 kolech a to vcetne treba crossbowmana. Podle me je to zase zbytecne omezeni taktiky pro vetsi akcnost, protoze proste staci dat wait a pak ve dvou tazich za sebou sejmout souperova strelce.
Tohle jsou veci pres ktery se prenesu jen velice tezce, spojeny s nekolika dalsima nad kteryma by clovek treba jen zakroutil hlavou.
4. System stavby budov - pryc je slozitej build list z H5, zbylo par budov a oskliva tabulka vystavby
5. Inspirace v Clash of Heroes - nevim proc by se mela moderni PC hra inspirovat v hre pro leta starou handheld konzoli, ale pripomina ji rozdelenim jednotek do tieru (podle me blbost, ale dobre), nabijenim hlavniho skillu v prubehu boje, a i samotnym naivnim pribehem, protagonisty a celkovou jednoduchosti.
a tim se dostavam k poslednimu bodu ktery spis pobavi
6. Jmena hlavnich postav - ano, za ta leta hrani jsem si zvykl na klasicka jmena z anglictiny nebo ciste fantasy (gem, gelu, sandro atp) a tak me taha za usi kdyz ve hre neustale narazim na jmena jako vystrizena z Mrazika nebo ruskeho pornofilmu komolena anglictinou spatne placenych daberu.
Takze pro me je to s novymi Heroes stejne jako s Civ5, vyzkousel sem, nezaujalo, vracim se k predchozim dilum a uvidime po par datadiscich.