Misí v Halo: Reach mohlo být 150

Kreativní ředitel Bungie, Marcus Lehto, přiznal, že pro Halo: Reach měli původně navymýšleno přes 150 misí, které nakonec seškrtali na nějakých 20. Spoustu z nich přitom chtěli do série nějakým způsobem dostat už celých 10 let.

"Tohle bylo něco, čemu jsme od samotného počátku věnovali maximální pozornost," uvedl Lehto v rozhovoru pro CVG. "Vážně to nebylo tak, že bychom vymysleli příběh a pak zpětně vytvářeli mise tak, aby nám seděly do dějové linky."

"Od začátku jsme nadhodili nápady na přibližně 150 unikátních misí, načež jsme si sedli dohromady a vzájemně si je zkritizovali. U některých to nicméně probíhalo stylem 'To tam musíme dát, vždyť na to čekáme už 10 let'. Nakonec jsme to seškrtali na nějakých 20, plus mínus."

VIDEO: 3242 'Halo Reach - Battle Begins'

Není prý ale důvod smutnit, to na co je Marcus nejpyšnější je možnost každý z questů řešit jiným způsobem, což by mělo postačit jako náhrada za jejich nízký počet. "To je na tom to nejzábavnější. Ke každé misi můžete přistupovat odlišně a různorodým řešením se pokaždé dopracovat k jinému výsledku."

Zdroj: CVG

Dostupné pro: X360
Žánr: Akce | Sci-fi FPS
Výrobce: Bungie | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 14. září 2010
  • Skvělá atmosféra
  • Zábavné přestřelky
  • Skvělá hudba
  • Obrovský multiplayer
  • Vyladěnost
  • Občasný pokles frame-rate
  • AI spolubojovníků
  • Kampaň mohla být delší
Diskuze (1) Další článek: Stronghold 3 na začátku příštího roku?

Témata článku: , , , , , , , , , , , ,