Velkou výhodou MMORPG je, že se mohou průběžně měnit a přizpůsobovat hráčům. Tak se hry rozšiřují a zároveň si drží stabilní hráčskou základnu. Pojďme se podívat na trojici her, které se mění.
Začneme změnou, která proběhla nedávno v Everquest 2. Po dlouhém hledání svého osudu byla konečně objevena rasa Frogloků, žabích lidí. Hrdinové teď mají šanci nejen otevřít tento národ k hraní pro sebe, ale po splnění obtížných úkolů i pro celý server. Zatím není jediná známka, že by se takto někde povedlo, ale uvidíme.
Matrix Online zase něco ze svého světa ubral. Jak jsme přišli na konci trilogie o Nea a Trinity, ve hře byl zabit Morpheus. Stroje se rozhodly nasadit zabijáka s jasným jménem Assassin, který je schopen ohýbat Matrix stejně, jako byl třeba Neo. Podařilo se mu Morphea uvěznit a nakonec nejspíš i zabít. Hráči nyní mohou jen zkoumat, co k tomu vedlo.
A nesmíme opomenout ani World of Warcraft. Krásně se rozjel PvP honor systém, i když si stále hráči stěžují na drobné mouchy. Ty však hodlá Blizzard napravit a přidat navíc i battlegrounds - bojiště, kde se nebude zabíjet jen pro zabíjení, ale i s nějakým účelem. Zatím pronikly ven informace o modifikaci Capture The Flag, co vše nám budoucnost přinese je nejisté.