Dejme tomu, že se dostanete do herní branže a jako první úkol vám bude zadán vývoj moderní FPS. Člověka pravděpodobně nejdříve napadne zanalyzovat moderní a vysoce úspěšné střílečky a vzít si z nich příklad, podle Andyho Wilsona, tvůrce Bodycountu, je to ale špatný přístup.
"Myslím, že je v současnosti v žánru FPS nejdůležitější distancovat se od veleúspěšných příkladů, jako je Call of Duty a Battlefield," řekl Wilson magazínu Edge. "Už několikrát jsme viděli, že pouhé kopírování mechanizmů a jejich mírné vylepšení prostě nefunguje."
"Ve skutečnosti je zásadní odlišit se a zkusit najít něco, co v minulosit ještě nikdo neudělal, nebo správně implementovat to, co se ještě nikomu správně implementovat nepodařilo."
V případě Bodycountu si myslí, že jeho tým uhodil hřebíček na hlavičku. "Nenapadá mě nic, s čím by se to dalo porovnat. Někteří nás dávají do kupy s Brink a Bulletstorm. Visuálně jsem oba tituly velmi barevné."
"Oni také nešli po cestičce vyšlapané CoD, takže myslím vidíme více příkladů, kdy se tvůrci snaží odlišit od Modern Warfare nebo Battlefieldu."
Zdroj: CVG