Molyneux v Kinect pevně věří

Peter Molyneux má Kinect opravdu rád, což dává najevo v téměř každém rozhovoru. Tentokrát se o svou přízeň podělil s magazínem Xbox World 360, v němž zařízení přirovnává k myši, kterou lidé také odsuzovali a která se stala nedílnou součástí dnešních počítačů.

"Víte co? Připomíná mi to přesně 80. léta, kdy jsme měli Amigu a začali jsme hrát na myši," řekl Molyneux. "Vzpomínám si, jak každý o myši psal jako o nejhorší periferii pro hraní a trvalo nějakou dobu, než si s ní vývojářská komunita začala hrát a experimentovat."

"Z těchto experimentů pak vzešel Wolfenstein, Doom a real-time strategie. Předtím jsme na všechno používali joystick."

Molyneux uznal, že vývojáři pro Kinect ještě nevytvořili hru, která by se hrála stejně dobře jako na gamepadu, ale zároveň věří, že takový titul časem přijde.

"Myslím, že tak velký vynález, jako je Kinect, prostě potřebuje čas. Souhlasím se skepsí hardcore hráčů, jelikož zatím neexistuje příklad něčeho, co by bylo stejně dramatické nebo vzrušující jak hra na gamepadu nebo co by trvalo déle než patnáct minut."

Zdroj: CVG

Nejnovější komentáře

Jízdní řády Bileto

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podívejte se, co tvoří hráči ze světa

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podí…

Nejen, že je nový Spider-Man pro PS4 skvělou adaptací komiksu. Ještě přináší i boží foto režim.

13.  9.  2018 | | 8 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: nejlepší pavouk, …

Spider-Man je ukázkovou herní prací hned z několika ohledů. Ale ten New York je prostě špica!

6.  9.  2018 |
Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapla, pár se rozešel před vydáním

Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapl…

Fanoušek poprosil Insomniac o možnost požádat přítelkyni o ruku velmi originálním způsobem. Vývojář vyhověl a nevědomky vytvořil jeden z nejsmutnějších easter eggů.

12.  9.  2018 | | 3 N/A
Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, novinkách a budoucnosti hry

Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, …

DayZ je ve vývoji už opravdu dlouho. Naštěstí se na něm stále pracuje a jak nás vývojáři z Bohemia Interactive na Gamescomu ujistili, mají hodně plánů, co se hrou chtějí dělat.

7.  9.  2018 | | 8 N/A
F1 2018: věrohodné pálení pneumatik (recenze)

F1 2018: věrohodné pálení pneumatik (r…

Codemasters jsou mistři závodních her a letošní ročník formulí patří k tomu nejlepšímu. Skoro.

16.  9.  2018 | | 3 N/A