Molyneux zbavil Fable 3 zkušeností

Diskuze čtenářů k článku

Jimmy  |  12. 02. 2010 15:33

Náhodou mi to přijde jako velmi zajímavý krok...na RPG nevídaný..

 |   |  Odpovědět
Deivis  |  12. 02. 2010 20:11

No prave RPG bez zkušenosti minimalne divný.......

 |   |  Odpovědět
Hawky  |  12. 02. 2010 22:20

Aspoň to vlije osvěžující vodu, která trochu rozvíří jezírko pořád se opakujících RPG. Vzor zdraví pravděpodobně CoD2 a výše, o zkušenostech uvažuje logicky. Dnešní hráči požadují více a více jednodušší hry, pro což jsou uzpůsobeny právě konzole a u konzolových her konvertovaných na PC pak většinou máte jen tlačítka pro pohyb, myš a pár dalších, ale většina klávesnice zůstává nevyužita. Jak to platí pro HW, tak i pro SW jako jsou hry.
Takže na konec jen dodám, že Molyneuxe dost chápu.
PS: Přesto neuvidíme na PC dvojku, natož trojku :P

 |   |  Odpovědět
Host  |  14. 02. 2010 18:06

Můj názor je, že tyhle zjednodušení mají svůj smysl. Samozřejmě jde o to, čím se daná hra snaží být. nejde jen o to jestli je to FPS/RPG a i to čím se snaží zaujmout a jakou vlastnost přinést jako základní a nejvíc kulervoucí.
RPG prvky, hledání lékarniček apod je skvělé, ale každá tahle přidaná volovina a management maličko zdržuje spád hry. proto mi tyhle věci vyhoují víc ve strategiích a nebo hrách, kde se děj moc nehraje. (Bioschok 2 třeba - tam je děj úplně mimo. A hraní si s plasmidama, chození a tam a zpátky funguje dobře)

Ovšme jakmile se někdo zaměří na příběh a ztvárnění světa je podle mě lepší, když se od těhto věcí odprostí. Jakmile hráč nemusí hledat lékárničku, tak to sakra ovlivní spát hry (na takovým Uncharted 2 je krásně vidět jak může bejt rychleji postup hrou dechberoucí a jak dokáže vtáhnout). U RPG je to dost sporný. Ale i zda, pokud se zjendoduší RPG systém apod - mohlo by to vést k podobnému výsledku - pokud se to udělá dobře. Že namísto patlání se v inventáři a přidělování bodíků se hráč bez přerušení věnuje příběhuje apod. V tomhle mi přeba přišel jako krok dopředu rozdíl mezi Mass Effect 1 a Mass Effect 2. I když RPG systém zjednodušili, dokázala jsem do hry zažrat mnohem víc. Protože člověk nemusel co chíla prolízat inventář s estíkama typů podobné munice a pokud nenavštívil dlouho obchodníka, tka ho neprakticky přebírak a omnigelovat. To je prostě neco, co se do napínavýho závěra od Illosu vůbec nehodilo a bořilo to spád dění.

 |   |  Odpovědět
Chumbaba  |  13. 02. 2010 09:55

Osobně jsem nikdy nepočítal Fable mezi skutečné RPG, je to spíš taková zábavná molyneuxovská hříčka, takže je celkem jedno, jestli tam jsou statistiky, zkušenost nebo ukazatel života.

 |   |  Odpovědět
14. 02. 2010 12:08

Za chvilku se to bude hrát samo! :D

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Half-Life série je před příchodem Alyx na Steamu ke hraní zcela zdarma

Half-Life série je před příchodem Alyx na Steamu k…

Kdy, když ne teď.

22.  1.  2020 | | 12 N/A
CD Projekt Red přiznává brutální režim vývojářů ke konci vývoje Cyberpunku

CD Projekt Red přiznává brutální režim vývojářů ke…

Dokončit Cyberpunk 2077 není pro vývojáře žádný med a to nejhorší zřejmě teprve přijde.

20.  1.  2020 | | 5 N/A
Hráli jsme DOOM Eternal: peklo je na Zemi

Hráli jsme DOOM Eternal: peklo je na Zemi

Nedávno jsme dostali možnost vyzkoušet si ve Varšavě nový Doom Eternal. A stálo to za to! Takhle brutální a rychlou řežbu jsme tu ještě neměli.

21.  1.  2020 | | 12 N/A
V Assassin

V Assassin's Creed Ragnarok procestujete Evropu, p…

Další díl populární série začíná unikat na internet stále více a oficiální odhalení už je víceméně na spadnutí.

11.  1.  2020 | | 5 N/A
Black Desert Mobile: orgie herních nadšenců | Recenze

Black Desert Mobile: orgie herních nadšenců | Rece…

Masivní MMORPG Black Desert konečně dorazilo na mobilní telefony a vypadá to na hodně slušnou zábavu.

13.  1.  2020 | | 3 N/A