Monster Hunter World: pořádné lovecké RPG (recenze)

Diskuze čtenářů k článku

Keeper  |  15. 02. 2018 22:04

Zhlédnul jsem pár gameplayů a přečetl pár recenzí a rozhodl se hru koupit, bohužel nemůžu říct že bych z ní byl nějak extra nadšený. Po úvodních 10 minutách se postavy rozhodnou že přestanou mluvit a vy pouze čtete titulky... důvod? Zřejmě lenost tvůrců, nebo malý rozpočet. Bezchybný soubojový systém? To jste asi hráli úplně jinou hru, protože tady souboje nestojí za nic, lock-on sytém nefunguje, útok nejde přerušit pro použití úskoku, takže jakmile zaútočíte ve stejnou dobu jako monstrum, máte smůlu. Každá zbraň má pouze 3-4 útoky, na žádné skilly jsem zatím nenarazil, takže předpokládám, že tu ani žádné nejsou. Celkově hra působí dost chaoticky, nikde není vyznačené kolik co stojí, nebo jak dlouho různé poty a hp/sp boosty účinkují. Bohužel se o žádný rpg zázrak nejedná.

|   |  Odpovědět
eee  |  16. 02. 2018 00:48

Ty jsi tu hru nepochopil.

Treba neprerusitelnost animaci, tak presne o tom cela ta hra je a vzdycky byla, o nacasovani. Umet precist chovani monstra a, odhalit diry v jeho chovani a ty vyuzit k utoku. Ono kdyz seknes tezkym mecem, tak se hold uskocit neda. To mas jako s autem, cim rychleji jedes, tim dele brzdis a tim vetsi mas polomer zataceni. Tva stiznost je na urovni stiznosti na aut. simulator, ze se neda rychle projizdet ostre zatacky a proto je spatny .

Ruzne zbrane maji ruzny pocet utoku. Skill musi mit predevsim hrac, a jinak jsou soýcasti zbroje a vybaveni.Hra pusobi chaoticky, protoze je velmi komplexni a ocekava se, ze já hrac bude poznavat sam, moc toho na sebe proto neprozradi. Neni to hra jednoducha, je to hra pro zkusene hrace, kteri nechteji byt vodeni za rucicku a chteji do zakonitosti hry pronikat sami. Tedy nic pro tebe.

|   |  Odpovědět
eee  |  16. 02. 2018 00:54

BTW není to RPG a neměla by tak být označována. V této hře záleží hlavně na zkušenosti hráče, nikoliv herní postavy. Je to hra převážně akční a logická. Proste od zacatku k ni pristupujes spatne. Je to hra unikátní a v rade ohledu vyjimecna, treba v mire zpracovani detailu jednotlivych oblasti.

|   |  Odpovědět
eee  |  16. 02. 2018 00:58

cituji: Každý lov je totiž vázán na toho, kdo quest zadal, a hráči musí vždy počkat, až začátek mise odklepnou ti další. Více na: https://doupe.zive.cz/clanek/monster-hunter-wor...

To není pravda, čekání není třeba, misi lze spustit kdykoliv a ostatní se mohou přidat do už rozehrané hry.

|   |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Doupě.cz | 16. 02. 2018 10:58

Ano, možná jsem se nevyjádřil úplně přesně. Chtěl jsem říct, že nejdůležitější je spuštění questu u toho, kdo hráče zve. Pokud to neudělá on, ostatní můžou čekat v případě, že se nepřidají už do rozjeté hry. A pokud nejste domluven s kamarády, tak se to může stát.

|   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor