Mortal Kombat: Deadly Allience – smrtící úder ostatním bojovkám?

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 82

Diskuze k článku

*Unique*  |  13. 02. 2006 18:05

Jojo, rad bych souhlasil, Mortal je fakt jen o brutalite, ted ve spickove grafice, Teken je paradicka... no ale o co mi de: Jak se da udelat fatalita????

 |   |  Odpovědět
Hurricane  |  24. 09. 2002 20:56

Pánové, pánové!

O MK se nebavím, to je shit automaticky, ale nezlobte se: Tekken 3 je ve srovnání s HSF prostě CRAP! Neměl žádnej hype, sky-risovej budget, nic. A jak je skvělej! A to nemluvim o techu stormloqdingu, kterej používá, vy tupci! Hraju bojovky už víc než deset let a HSF je prostě extra mega giga terra cooooooooooool!!!!!!!!!!!!!! A tro nejen co se graphicy týče, ale i interfacu atd.

Boček je hňup, Squall je idiot a 7r37 je kretén.

 |   |  Odpovědět
maplefook  |  20. 09. 2002 10:31

Mno, já si myslim, ze srovnavat JAKOUKOLIV evropskou ci americkou bojovku (byt i jeste nevydanou) s japonskou produkci je zcela bezpredmetne. Hosi z japonska drzi v teto herni oblasti prim a zadny evr. ci  usa team (kord B TEAM jako midway) se jim co do preciznosti jakou vkladaji do svych produktu nevyrovna. MK byl dobrej, ale tak v roce 1994, kdy sem s brachou cumel na neuveritelne realisticke postavy v MK II na AMIZE(rulez). Pak uz to slo s kvalitou dolu. Prehnane sci-fi (fantasy, nebo co to je?) postavy(Shinok,Jarek,Jax a jiny sracky), zadne nove vyrazne osobnosti jako byl v prvnim dile scorpion a sub-zero, stale stejne chvaty (vysoka,nizka pest, vysoky,nizky kop, otocka, podberak + 3 specialy na postavu) a je fakt, jak tady nekdo rekl, ze i v dobe AMIGY jsem to hral spis kvuli fatalitam abych se mohl predvest pred kamosema. Podle me MK stroskota na tom samem jako vzdy: malo chvatu. To uz ale varim z vody. Jo a kdyby UNICORN hledal toho japanofila tak sem to ja. Mam nazor, ze japonsky hry sou proste nejlepsi (resident evil,FF,Vagrant story,Mgs 1 und sons of liberty,tenchu 1 a 2, silent hill 1,2, mam pokracovat ?) a jedinou vyjimku, kterou jsem ochoten pripustit je serie Medal of honor (kvuli tomu, ze se tam strilej skinheadi) a Heimdall 1(ale to uz je nakej patek).

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  20. 09. 2002 20:26

No, k tomu srovnani... Jakouze to bojovku srovnavas? Teda... Jakouzeto srovnavas, aby byly cca stejne stary? Nejak me nic nenanpada...

A simte, moh bys mi vysvetlit, co je na Shinnokovi a Jarekovi tak moc "sci-fi"?

A koukam, ze varis z vody - tech "malo chvatu" je zatim proklamovanoi jako 15-17 na postavu a styl + cca 5-10 bez ohledu na styl. System HP, LP, HK, LK, D+LK, B+HK, D+HP ma byt zrusen... Nejaky dalsi napady?

A souhlasim, ze jap. hry sou bozi (FFkdovikolik a VF4 a pod), ale sou i dobry nejaponsky - treba na poli strategii sou japonci celkem pozadu, totez srilecky... Ja mam japonce taky rad (anime rulez!!!), ale zas mam rad i jiny - evropskoamericky - veci...

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  31. 08. 2002 20:14

Tak uz se na to (skoro) seci vybodli, takze to shrnu...

Argumantace byla vsestranne zajimava, misty dosti uchylna (az nesmyslna, zavanejici ledascim). Nikdo nikoho nepresvedcil o "svoji pravde", cili byla i dost o nicem...

Jedine zavery, ktere pro me z ni plynou, jsou, ze A) Nenarodil se clovek ten, ktery by se zavdecil vsem (resp nenarodil se Mortalista ten, ktery by se zavdesil Tekkenostovi/Virtua Fighterovi jedinemu) B) Priste uz nenapisu nic, co by nekoho mohlo popudit, a pokud jo, tak se na nej vybodnu a nebudu se s nim hadat, protoze to nikam stejne nepovede, protoze takhle cloveka nepresvedcis nicim, protoze pokud napise nekdo neco, co se mu nelibi, tak na to zapomene driv, nez spacha odpoved a nebo to ani neuveri (palti pro vsechny bez vyjimky).

No nic, tak se mejte a pokud sem vas vazne tak starslive na***l, berte to tak, ze sem a) zacatecnik, b) mortalista a v pripade nouze c) debil a priste to bude jeste horsi...

Martin M. Boček - Unicorn

 |   |  Odpovědět
Markian  |  28. 08. 2002 20:17

Ještě něco. CELÁ TADLE DISKUZE JE K HOVNU, KDYŽ TO NEBUDU MOCT HRÁT.  HERGOT

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  28. 08. 2002 22:55

Mluv za sebe. Treba ja mam PS2 (konecne:o) a hrat to urcite budu. A hromada dalsich taky...

 |   |  Odpovědět
Markian  |  28. 08. 2002 20:10

Proč to nechtějí vydat na PC idioti. Sakra zrovna tenhle díl vypadá nejlíp ze všech a já to nebudu moct hrát, no to snad ne. MK4 hraju doteďkom. Co mám dělat, aby vyšel MK: DA na PC.

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  28. 08. 2002 22:53

Co mas delat? Posilej Midway hodne moc mailu po hodne dlouhou dobu (z ruznych uctu), jak moc touzis po vydani MK pro PC - pri trose stesti se to zadari. Ja uz timhle postupem dokazal ledasco (vid, Squalle?:o) nebo sezen fungujici emulator PS2 pro PC - to by taky mohlo mit nadeji na uspech...

Ale beztak - podle me, pokud se to zadari a MKDA bude uspesnej, ak pro PC driv nebo pozdeji vyjde. Squall ma totiz pravdu minimalne v jednom - Midway se hodi kazda koruna (pardon, dolar). Cili je nadeji , ze by se o to mohli pokusit. I kdyz zase - MKDa bude na DVD - a to na PC atim az tak rozsireny neni... Inu - je to ve hvezdach...

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  26. 08. 2002 21:22

Mozna by se sluselo, abych dodal jeste jednu vec: Vy mi nadavate, ze sem napsal, co sem napsal... Ale asi bych mel neco dodat: totez bych klidne napsal o jakemkoli novem titulu, o kterem bych si myslel, ze vypada aspon trosku slibne a jehoz autori by meli takove ambice, jako maji tvurci MKDA...

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  26. 08. 2002 21:24

A tady by se sluselo dodat, ze - alepson me - se novy MK zatim celkem libi (alespon po graficke strance) a ze i nektere napady vypadaji opravdu zajimave... Tak proc bych to proboha nemohl napsat???

 |   |  Odpovědět
7r37  |  26. 08. 2002 22:27

nesmis, je to zakazany

ja sem to zakazal

 

 |   |  Odpovědět
Squall_Leonhart  |  26. 08. 2002 23:45

Psát můžeš pochopitelně cokoli, ale jak to pak vypadá je druhá věc. Pokud by například Zima Software (Polda 1-4) připravoval nové RPG (byť v budoucnu převratné... I když...) určitě o něm napíše jen blázen, že se chystá Final Fantasy Killer ! Vypadá to dost divně. A o to vlastně jde.

 |   |  Odpovědět
7r37  |  27. 08. 2002 15:27

LOL ROFL LMAO

tak tak squalle.

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  28. 08. 2002 22:48

No, vis... Pokud by to autori prohlasovali - a pokud by ta hra vypadala, ze by na neco takoveho mela nadeji... Tak sem mozna blazen, ale klidne bych preview pojmenoval "***(dopln nazev one smaslene hry) - konec Final Fantasy v Cechach?" A proc ne? Az by to vyslo, tak by se videlo... A do te doby se sice muzes rozcilovat, ze si nekdo dovolil pochybovat o nedostiznych qalitach FF, ale to je tak asi vsechno, co bys s tim delat mohl.

 |   |  Odpovědět
Squall_Leonhart  |  29. 08. 2002 01:41

Pochybuji, že by mě to rozčílilo... Spíš bych si jen pomyslel něco o tom, že se autor ve světě her celkem neorientuje. Ostatně pokud má tedy hype nadpis tvého článku sloužit k pobavení, rozhodně plní svůj účel. ) BTW: Ono je stejně jasné jak to dopadne, až se jednooký král dobelhá z PC na konzole a bude stát proti skutečné konkurenci !

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  29. 08. 2002 19:49

A proc? treba by ta hra skutecne mela jistou nadeji (trebas malou), ze to vyjde? Nebo myslis, ze proste NEEXISTUJE nadeje, ze by MK prekonal ty "dokonale" tituly? A co se tyce jedookeho krale - ono presne tohle by ti PCckari rekli o predelyvce PS RPGcek na PC. Treba o FF VII a podobne:o)

 |   |  Odpovědět
Squall_Leonhart  |  29. 08. 2002 20:12

Ta naděje existuje, ale nic nenasvědčuje tomu, že by se tak mělo stát...

BTW: Neber FINAL FANTASY do úst nadarmo. Předělávka je to hrozná, ale i tak je tahle hra z roku 97 stále jeden z nevíce sháněných titulů pro PC (ano i nyní v době BG a Morr). Japonské RPG drtí směšná Diabla a pod. Stačí když se podíváš na novou vlnu emulátorofilů. Než něco napíšeš, měl by jsi se nejprve podívat kolem sebe.

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  29. 08. 2002 21:31

A neni tak shanena nahodou proto, ze se neda sehnat? A ze ju shanej fanove jako ty do sbirky??? Ano, i nyni, v dobe kdoviceho? a ze drti diabla... Na pC rozhodne ne - a pokud bys to pred najakou nezaujatou PC komunitou rekl, tak se ti vetsina lidi vysmeje do obliceje... Ja se kolem sebe divam  avim, jak sem dopad, kdyz sem jednou takhle FF VII a VIII propagoval... Tak se zkus kolem sebe podiva SAM:o)

 

 |   |  Odpovědět
Squall_Leonhart  |  29. 08. 2002 22:45

Náhodou ne... Poptávka je protože je to jednoduše dobrá hra. Nic víc. BTW: Je jasné, že zde na internetu se většinou setkáš s nevolí, neboť Ti zde budou oponovat PCčkáři.
Za mou argumentací nestojí nic jiného než čísla. Srovnej si nesrovnatelné... Prodeje BG, Dia, Mor s prodejem např FFX... Sebevětší hit na PC se co do prodejnosti nemůže rovnat s průměrem na konzolích. Věřím, že redakce Doupě Ti jistě poskytne nějaké šikovné odkazy, kde se budeš moci přesvědčit sám.

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  30. 08. 2002 20:01

Sorry, ale mam obavy, ze ses uplne a zcela mimo... Poptavka je proto, ze to nikdo nechce, cili se to nada sehnat v piratske kopii!!! Coz je mimochodem i duvod, proc se na PC prodava tak malo her - s qalitou to ma pramalo spolecneho... A nechci te zklamat, ale podivej se na prodejnost... Ted mi to vypadlo, takovatata strilecka, co na hrani pres net NUTNE musis mit originalku. Skullman ti rekne jaka - kolem 20.000.000 kopii. Kolik je nejvetsi uspech na konzolich?

Redakce Doupete mi nemusi nic poskytovat, zato ja bych ti mohl poskytnout malou prohlidku na kolejich. Abys vedel, jak se to ma s popularitou PC her:o)

 |   |  Odpovědět
Squall_Leonhart  |  30. 08. 2002 20:23

Proboha podívej se co píšeš za nesmysl !!! Vývojáře asi nezajímá kolik lidí si hru vypálí a jak bude populární, ale kolik onen titul vydělá !!! A podle toho se do daného titulu investuje a podle toho také vypadá...
Proto na PC vycházejí finančně nenáročné tituly (prostě béčka) až na světlé vyjímky. Na konzolách je těchto komerčních her několikanásobně více !!!

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  30. 08. 2002 21:01

Cituji: "Poptávka je protože je to jednoduše dobrá hra. Nic víc."; "Za mou argumentací nestojí nic jiného než čísla. Srovnej si nesrovnatelné... Prodeje BG, Dia, Mor s prodejem např FFX..."; "Sebevětší hit na PC se co do prodejnosti nemůže rovnat s průměrem na konzolích."

Msylim, ze moje reakce na tohle byla celkem logicka a jestli tobe prijde nesmyslna... Na konfere na finalfantasy se to jasne projevilo: Ses proste zahledenej do PS a do Japonska a co neni tohle, to je proste blbost. Nemam pravdu??? A nez odpovis, zkus o tom chvilku (aspon pul minutky) premyslet. A taky o tom, ze - jak si sam rekl - se "rad hadas, ancto je to zabava". Diky za venovany cas...

 |   |  Odpovědět
Squall_Leonhart  |  31. 08. 2002 02:32

Cituji: "Poptávka je protože je to jednoduše dobrá hra. Řeč je o FF VII, a po ni je skutečně poptávka z toho důvodu, že se jedná o nadprůměr Nic víc."; "Za mou argumentací nestojí nic jiného než čísla. Srovnej si nesrovnatelné... Prodeje BG, Dia, Mor s prodejem např FFX...Tohle je prostě fakt. Trh s hrami pro konzole JE větší a atraktivnější pro vývojáře z hlediska výdělku"; "Sebevětší hit na PC se co do prodejnosti nemůže rovnat s průměrem na konzolích.""Co do prodejnosti !!! Nikde nepíši o popularitě, či rozšířenosti. Píšu o obchodě. Nechápu jak s tím souvisí to, že se po kolejích válí pirátské kopie.

Msylim, ze moje reakce na tohle byla celkem logicka Nebyla - nepochopil jsi co jsem Ti psal a jestli tobe prijde nesmyslna... Na konfere na finalfantasy se to jasne projevilo: Ses proste zahledenej do PS a do Japonska To je věc stylu a názoru... Jednoduše mě nebaví instalování a hledání ovladačů... Najdu si nové, nefungují staré hry a naopak... Na to vážně nemám čas, ale to sem nepatří a co neni tohle, to je proste blbost. Nemam pravdu??? To tedy nemáš - miluji 3D akce a z tohoto hlediska mě žádná konzole nikdy neuspokojila - můžu vypsat desítky her nejaponské výroby, které jsou skvělé A nez odpovis, zkus o tom chvilku (aspon pul minutky) premyslet. A taky o tom, ze - jak si sam rekl - se "rad hadas, ancto je to zabava". Diky za venovany cas...Spíš já Tebe bych rád požádal, aby jsi alespoň četl co píši...

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  31. 08. 2002 19:49

Mozna se mi to jen zdalo, ale mel sem pocit, ze rec je o popularite her, ne? Ale pokud jsi celou dobu mluvil jen a pouze o prodejnosti, apk se omlouvam. I kdyz pak nechapu tvuj argument, ze kdyz se TKK a pod prodavalo na konzole vic, nez MK na PC, tak to znamena, ze MK se jim nemuze vyrovnat...

A neboj, ja ctu, co pises... A nekdy je to dost hruza Treba ta konfera na FFstrankach, abych byl presnej - tam si PC naprosto a zcela zavrhnul... Ale nechme toho, tohle asi vazne nema cenu.

 |   |  Odpovědět
Uicorn  |  31. 08. 2002 19:56

Tohle vazne nema cenu. Ty necim argumentujes, pak se ti ro nelibi, tak se rozhodnesa pro neco jinyho a rejnesm ze sem blbej, pak zase... Me to uz vazne nebavi...

 |   |  Odpovědět
Squall_Leonhart  |  31. 08. 2002 23:03

Tak tohle jsem nepochopil... BTW: Mám z příspěvků, které píšeš stejný pocit. Za blbce bych Tě neoznačil, protože je mi jasné, že blbej nejseš. Jen si myslím, že by jsi se měl zajímat trochu o marketing herního software, než začneš psát některé názory. Toť vše. Ale klidně tu debatu končím... See ya next time.

 |   |  Odpovědět
7r37  |  30. 08. 2002 12:13

vzhledem k tomu ze se pohybuju v pocitacovych hrach uz leeeeeeta tak ta nadeje neexistuje. to ti muzu s klidem rict. co prekonalo quake - quake2 a quake3. unreala? - UT. co prekona UT?? - pouze UT2k3. je to tak a ze bylo TUNY A TUNY konkurencnich pokusu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tak to proste je. starcrafta taky dohonil pouze warcraft3 (v podstate od stejnych tvurcu tezici z napadu predlohy) a tech pokusu  bylo mooooooooooc na poli RTS.

a proto bude MK to co vzdycky byl - bojovka pro pckare. a tady bych skoncil. pri konverzi na PS2 bude MK zasazena nekompromisni fatalita. hehe

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  30. 08. 2002 20:20

Ono to "prekonavani" Quake  bylo - minimalne ve hre jednoho hrace - celkem bezpredmetne. Vzheldem k tomu, ze ona jmenovana cast byla uplne o nicem. Totez Q2 - a u Q3 jim to uz doslo a tak udelali jen sitovou hru. Krome toho, uvadet jako "argument" zrovna strilecky je celkem hovadina, jelikoz tohle je pole, kde

A)  dela hromada lidi, protoze je mnohem jednodussi udelat strilecku nez treba dungeon

B) spousta lidi by se s tebou hadala, estliva U a Q byli prekonani - zrovna v tomhle hernom odvetvi je to vic nez kde jinde o osobnim nazoru.

Ale podivejme se ne to jinak: Treba na poli adventur se to prvenstvi presouva(lo) celkem casto - a nekdy i na temer nezname tymy.

Tak, a ted zpet k MK. Toz co se tyce te tve "bojovky pro PCckare" - opet opakuju (myslim, ze uz po 4.), ze MK3 vysel v dobe, kdy TKK1 a ve sve dobe ho poslal uplne pod kyticky. A hlavni sila prodejnosti MK serie nebyla na PC, ale prave na konzolich...

Krome toho, MK NENI PCckova bojovka - ale coin upova!!! Pochopte to konecne!!! A dluzno dodat, ze ZATRACENE USPESNA!

 |   |  Odpovědět
7r37  |  31. 08. 2002 14:07

kecy, snuuuuuuska kecu

jak mam argumentovat proti tomu ze mk3 poslal pod kyticky tekken1 (jesi si tim myslel to tkk1)

TO UZ JE OPRAVDU K SMICHU!!!! PROBUD SE ZE SNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tekken vs mk3 hahahahaha zkusim se na to zeptat nakyho 3. letyho decka. muahahahahahaha

SES PAKO!!!!!

koncim

do teto "diskuze" uz nehodlam prispivat tak si sem napis co chces. NUDA

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  31. 08. 2002 19:54

Mas pravdu - proti dobovemu srovnani, ze MK3 a TKK (pochopils spravne) se da argumentovat dost tezko. To sou dobova cisla. A ze je ti to k smichu? To klidne muze. A kdyz se budes toho triletyho decka ptat, nezapomen, ze od roku 199nevimkolik (rok vydani) nesmi myt rpehled o nicem kolem her. Ja se nebavim o dnesku (coz ty odmitas pochopit, protoze pokud to chapes, tak ty privlastky, kerymi castujes me, by spis sedly na tebe...), ale o ONE dobe. Stejne tak muzu tvrdit, ze Ultima Underword 1 je super hra, lepsi nez nejaky BG, a ty mi na to odpovis totez - ze to to decko nezna? Mam pocit, ze jo...

Koncis? Ale o to sem te prosil hned po tvojem prvnim prispevku:o)

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  25. 08. 2002 00:05

Pro vsechny ty rejpaly:

V nadpisu, kerej vam tak vadi, je na konci otaznik - jedna se tedy o recnickou otazku, minil bych

A v one posledni vete, do kere se navazite jeste vic, je doslova "pokud by vše dopadlo tak dobře, jak to prozatím vypadá" - coz je pravda. Protoze presne o tohle se autori pokouseji.To ovsem neznamena, ze to tak bude - ale mohlo by...

Tak co vam tak vadi???

 |   |  Odpovědět
Squall_Leonhart  |  25. 08. 2002 00:23

Tak... Mě osobně vadí právě ta řečnická otázka, neboť řeč je o společnosti, která neudělala za celou dobu své existence jedinou slušnou 3D bojovku a na to by se nemělo zapomínat. Podobný hype byl už kolem MK 4 a dopadlo to hrozně.
Dále... Důstojného soupeře vyjmenovaným titulům bych rozhodně nečekal od společnosti Midway, která se na americkém trhu snaží směšně konkurovat EA s americkým fotbalem.

 

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  25. 08. 2002 18:02

Hm... To znamena, ze kdyz pred FF1 Squaresoft zadnou cool hru, tak ze FF1 zakonite musi byt spatna? To by ovsem logicky znamenalo, ze totez bude platit o FF2, nasledne i o FF3, 4... I o FF8... Ä znamena to, ze kdyz se jim nepovedla FF11, ze sou neschopni vytvotrit  qalitni hru pro sit??? A to, jak prasej predelavky pro PC znamena, ze sou to nuly v programovani??? Hochu hochu, trosku ti ta logika skripe...

 |   |  Odpovědět
Squall_Leonhart  |  25. 08. 2002 19:39

Unicrorne, Unicorne... Teoreticky, pokud bych psal prew. článek neznámém projektu FF1 rozhodně bych volil opatrnější výrazivo, než nyní v případě MK5. O to ale nejde. Co je podstatné, že Square jak vydávalo postupně další díly série mělo stále silnější a silnější kapitál a každý díl se stal laťkou pro vycházející ostatní RPG (zkus si nakreslit graf). Tohle se ovšem nedá napsat o společnosti Midway, která čtvrtým dílem potvrdila, že na to jednoduše nemá lidi ani peníze a jejíž křivka v podobném grafu by připomínala odeznívající vlnobití.

Final Fantasy je velice špatný příklad, neboť v době jeho vývoje skutečně na penězích zase až tak nezáleželo. Konkurence schopnou hru byl schopen udělat team, který měl i třeba jen 10 lidí. Doba se mění.

PS: Logika neskřípe... Stačí se zamyslet.

 |   |  Odpovědět
Squall_Leonhart  |  25. 08. 2002 19:44

Pro zajímavost. Jak jsi napsal "zprasené" předělávky pro PC nejsou vůbec dílem Japonské pobočky Square, která by podobnou věcí nejspíš neztrácela čas. Konverze jsou tvořeny pobočkou v USA, která skutečně programovat neumí jinak by určitě nebylo zapotřebí tolik patchů.

 |   |  Odpovědět
Martin Zavřel  |  26. 08. 2002 00:13

NESAHAT NA FINAL FANTASY!!!

 |   |  Odpovědět
7r37  |  26. 08. 2002 15:44

myslim ze squaresoft vydal HODNE revolucnich titulu ktere nemaji s FF  nic spolecneho. napr. vagrant story, xenogears, cronocross, chrono trigger. atd. to jen tak na okraj

uz me to nebavi. MK RULES a hotovo :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))  moudrejsi ustoupi , legenda na obzoru!!!!!!!!! namco, sega treste se prichazi midway LOL, ROFL , LMAO. muahahaha  :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) 

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  26. 08. 2002 21:19

Jinymy slovy: Uz je tu moc klidno, nkdo si tu nenadava, tak je zkusime zase jednou na... Krknout.

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  23. 08. 2002 20:10

Hm... Zajimalo by me, co teda podle tebe neni sracka... Respektive - co v dobe vydani MK 1-3 sracka nebyla? Jmenuj, prosim...

A pokud si myslis, ze bys zvladl psat lepci recenze - prosim, dej se do toho. myslim, ze Doupe rado pribere jednoho qalitniho recenzenta...

A co se tyce mych argumentu... ja mam aspon nejake, narozdil od tebe. A - pardon. Jeden mas: "MK je sracka a vzdycky byl"... Jak genialni...

 |   |  Odpovědět
7r37  |  24. 08. 2002 13:53

bojovky v dobe mk1 -3 kterym MK3 nesaha ani po kotniky -

SUPER STREET FIGHTER 2 TURBO, SAMURAI SHOWDOWN 1-2, FATAL FURY 1-3, KING OF FIGHTERS, KILLER INSTINCT, plus zaroven s vydanim MK3 uz existuje prvni virtua fighter od segy... no comment

muj zakladni argument proc je MK spatna a druhorada bojovka je ten fakt ze VSECHNY postavy maji stejne zakladni hmaty. krome fatalit babalit a jinych stupidyt v tomto ohledu hra moc nenabizi. tim popira zaklad bojovek kterym je vyber postavy a vyuziti jejich specifickych hmatu a celkoveho pohybu a taktiky. u MK je uplne jedno s kym hrajes. jasne ze postavy meli ruzny mrazeni, strileni, litani atd. ale pokud si to umel hrat tak si toho druhyho vymlatil z obrazovky zakladnima hmatama driv nez stihl udelat prvni "special" moc dobre si to pamatuju. mk byl jenom o fatalitach u kterych sem se obcas zasmal ale to je tak vsecho. opravdicky souboje se odehravali nekde jinde. (viz mnou jmenovane hry vyse).

samozrejme se mnou muzes nesouhlasit ale tezko me muzes presvedcit ze se legenda vraci a "uder ostatnim bojovkam", to uz je na me trochu moc. hraju bojovky uz od FIST a international karate a hral jsem je snad uplne vsechny ktery se dali v teto casti sveta sehnat a opravdu si nemyslim ze by mk5 mohl jakkoli konkurovat dnesni opravdu nadupane trojce tekken4, vf4 a soul calibur2. boon a tobias by se leda upsali dablu a stal se zazrak.

pan 7r37

hehe

 

 

 

 |   |  Odpovědět
7r37  |  24. 08. 2002 13:57

muj predchozi prispevek byl vlastne stejnej jako ten pred predchozi

opakovani je matka moudrosti ))))))))))))))

 |   |  Odpovědět
solidsnake  |  24. 08. 2002 15:51

No konečně si z elite řady vyřadil DOA3. Osobně bych k Mortalovi nebyl zas tak přehnaně kritickej, protože dle mého šlo o lepší průměr, kterej by ovšem nebýt digitalizovaných postav a samoúčelné NIC hratelnosti nepřinášející brutality zdaleka nevydělal tolik kolik vydělal. Na pátej díl jsem pouze mírně zvědav, protože určité nápady na papíře nevypadají špatně. Těžko si sice dovedu představit, že by to mohlo konkurovat VF4, ale...ale místo pro ale se najde vždycky.

PS: k těm bojovkám lepším MK v jeho době bych přidal ještě Body Blows, kterej měl přinejmenším vícero rozdílných postav a lepší grafiku...a pak ještě Rise of the Robots, ne to byl fór samozřejmě.

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  24. 08. 2002 22:53

Vazne si myslis, ze jen "samoucelna NIC hratelnosti neprinasejici brutalita" vydelala 1.500.000.000 $? Ze jen ona prodala 19.000.000 kopii? A jmenuj mi nejakej seriozni herni casopis (to palti i pro 7r37), kde byl (ve sve dobe) VF1 (mimochodem - hral sem ho a prislo mi to jako fakt strasnej shitt) hodnocenej lip nez jeho soucasnik MK3. A lepsi grafika BB... No, snad jen pokud mas rad Disneye a jiny detsky veci...

 |   |  Odpovědět
solidsnake  |  25. 08. 2002 14:47

Neřek jsem "jen". Ale podle mě to byl skutečně ten nejzásadnější důvod pro úspěch MK. Položme tu otázku jinak, co nabízel MK (bez brutality) oproti ostatním bojovkám (Street fighterovi třebas)? Větší množství různých stylů? Velké množství individuálních pohybů na každou postavu? Jinými slovy všechno to co je pro bojovku zdaleka nejdůležitější. To opravdu těžko. Taky mě napadá proč byl MK nejpopulárnější na PC, kde v podstatě neexistovala konkurenceschopná bojovka (naprosto šílenou konverzi SF2 opravdu mezi konkurenci počítat nelze)? Proč nebyl zdaleka tak populární na konzolích, které jsou bojovkám zaslíbeny a kde jich je zdaleka nejvíc (kvalitativně i kvantitativně)? Nu ale přesvědčit skalního fanouška MK, že MK není skutečně nic extra (lepší nadprůměr pro mě) je stejně těžké jako přesvědčit tekkenisty, že VF4 je lepší než Tekken Tag.

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  25. 08. 2002 17:51

Svym zpusobem mas pravdu... Ale pokud te zajima konkurenceschopnost na onech "bojovkam zaslibenych" platformach, tak AFAIK na PS1 byl MK3 ve sve dobe jednoznace nejprodavanejsi... A ja - a opet to opakuji - netvrdim, ze MK je lepsi nez TKK4 nebo VF4. Neni. Ja pouze tvrdim, ze MKDA se pokusi byt lepsi. A vy se mi to snazite vyvratit...

 |   |  Odpovědět
solidsnake  |  25. 08. 2002 19:51

Já pro změnu netvrdím nic o tom, že MKDA bude nekvalitní, ale jen to, že pro mě nikdy MK nebyl nějak extra nezapomenutelná či kvalitní bojovka (a už vůbec se mi nelíbí budování úspěchu alegendy na samoúčelné brutalitě), čímžto chovám vůči kvalitám a konkurenceschopnosti MKDA mírnou skepsi. MK3 na PS jsem vůbec nezaregistroval, protože Tekken:). A v zemi bojovkám zaslíbené pokud vím MK taky žádnou slavnou kariéru neudělal a přeci jenom úspěch bojovky v Japonsku je celkem výrazné razítko kvality.

 |   |  Odpovědět
Squall_Leonhart  |  24. 08. 2002 20:20

Chtěl jsem přispět, ale není to nutné. Plně se ztotožňuji s tímto názorem.

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  24. 08. 2002 22:55

Zajimave... Nedavno si mi rikal ,ze MK byl na poli 2D spicka, kter anemela konkurenci a ze jen neveris jejich schopnosti prejit do 3D a rozpoctu Midway..? A nebylo to nahodou jeste dneska odpoledne???

 |   |  Odpovědět
Squall_Leonhart  |  25. 08. 2002 00:11

Ano... To vše souhlasí a za vším co říkám si pevně stojím. Mortal Kombat byl špička na poli 2D bojovek, ale pouze v rámci PC. Pokud bych měl MK srovnávat například s bojovkami na automatech rozhodně by nevyšel jako vítěz. Ostatně MK patří mezi špičku na PC i dnes, ostatně není se čemu divit, vzhledem k počtu bojovek na tuto platformu. Měl bych-li brát situaci na PC globálně, vystihnul bych to jednou větou. Jednooký mezi slepci králem.

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  24. 08. 2002 22:47

Kdybych chtel bejt hnusnej, napsal bych (presne podle tebe - jen par drobnych zmen) "VSECHNO CO JMENUJES SUUUUUUUUUUUUUUUUUUX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a vsichni kdo hraji bojovky to vedi jenom blbecci jako ty muzou rict neco jinyho." Je to dobra argumentace? A ja si neco takoveho opéravdu myslim (s vyjimkou Samuraj s... sem vsechny zminovane sveho casu taky vyzkousel)...

Ale nechme jizlivosti. K tvoji vete "ale pokud si to umel hrat tak si toho druhyho vymlatil z obrazovky zakladnima hmatama driv nez stihl udelat prvni "special"" muzu poznamenat jen jedno - tohle slo pouze na nejnizsi obtiznost a nebo proti nekomu, kdo to umel jeste min, nez ty - cili vubec. A tohle myslim vazne.

Co se tyce onech "stejnych pohybu, diky nimz je jedno, s kym hrajes" (ny coz navazuje predchozi veta), tak to se teda pletes. To je jako bych ja napsal, ze VF2 se da hrate jen se zakladnima uderama rukou a nohou za jakoukoliv postavu  coz je taky pravda (sam sem to zkousel).

Tak. A ted k "legenda se vraci" - tohle je nevyvratitelny fakt. MK legendou proste JE a s tim muzes sice nesouhlasit, popirat to, dokonce se o to i hadat - ale to je asi tak vsechno, co s tim muzes delat. Nebo mi snad zvladnes jmenovat jinou bojovku, ktere by se prodalo pres 19.000.000 kopii? A co se tyce "smrticiho uderu ostatnim bojovkam" - inu, to je ve strucnosti zhrnute ambice MKDA, ktere mu autori davaji. A proti ambicim - aspon myslim - nikdo nic nemame, jen at se naplni, ne? Bylo by to jen dobre...

 |   |  Odpovědět
ZSS Tha Chosen  |  23. 08. 2002 16:08

Věnujte prosím pozornost krátkému sdělení. Následující jedinci nebyli doma, když pánbůh rozdával rozum: 7r37 (tvrzení o 100% komplexnějším a propracovanějším Street Fighterovi 2 oproti MK); Pedro (hraní MK kvůli fatalitám). Často nebývá doma k zastižení patrně i Squall_Leonhart (argumentace zjevnými, i když často reflektovanými anachronismy). Polepšete se.

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  23. 08. 2002 16:10

Mozna bych nevolil tak drsne vyrazy (aleposn u Pedra a Squalla), ale jinak vicemene souhlasim...

 |   |  Odpovědět
7r37  |  23. 08. 2002 19:08

mam iq 3 a hraju jenom bojovky.

MORTAL KOMBAT JE TOTALNI SRACKA - vzdycky byla a vzdycky bude.

jak tady jiz nekdo podotknul tuhle hru sem taky hraval jenom kvuli fatalitam. uz jenom to ze VSECHNY postavy meli naprosto stejny zakladni hmaty by melo stacit jako padnej argument proc to byla totalni ubohost na poli bojovek. ach jo. co to doupe bere za redaktory to nechapu.

pro solidsnake - no tekken 4 je fakt lepci nez vf4 . zrovna vcera sme s nim stravili celou noc a v 5 lidech to byl docela narez. priste se ozvu a dame poradnej match . JIN KAZAMA FOREVER

pro unicorna bonus - muahahahahahahahahahahahahaha ja mam iq 3 ale ty ses totalni kokot. sorry musim jit ale priste pokecame. hahhahaha at sem napises cokoliv uz ted se stydim a propadam do zeme pred neoblomnou silou tvych argumentu. aaaaaaaaaa

 

 

 |   |  Odpovědět
Pedro  |  23. 08. 2002 19:06

Noo...kdyz to beres takhle.Jak pak rikat jedinci,ktery neni schopen poznat kvalitni bojovku(napr. T4,VR4) a misto takovych to kvalit hraje/bude hrat radeji nesmyslnost,jakou MK je a parvdepodobne i 5. dil bude? 

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  23. 08. 2002 20:04

No... Ja nerikam, ze TKK a VF nejsou qalitni (a pokud jo - moh bys mi ukazat kde? Nejak sem si toho nevsim...). Popravde - obe sem hral a obe se mi libily. Hodne. A jestli mas pocit, ze MK (1-3, 4 tedy nemyslim) byly ve sve dobe sity, tak to teda nevim, co v te dobe bylo lepsi (s vyjimkou SF - s tim sice nesouhlasim, ale znam par lidi, co to usilovne tvrdi...). A co se tyce MKDA, tak prave na zaklade hrani vyse zminenych bojovek a prostudovani si udaju o MKDA si myslim, ze autori se u nich dost inspirovali a ze to bude QALITNI hra. Ale to se uvidi.

Jen sem zvedav, jak bude vypadat diskuse v pripade, ze se MKDA opravdu povede. Vidim to celkem jasne... Lidi (jako vy), co zminenou hru (samoizrejme - z principu) vubec ani nezkusi, mi budou spilat, jakej sem debil, ze si o takovym situ myslim, ze je dobrej... Co myslis ty - jak by ta diskuse v takovem pripade vypadala??? Hm??? 

 |   |  Odpovědět
Squall_Leonhart  |  23. 08. 2002 00:41

Uh... Chtěl jsem napsat "koncept" !!! Jak jinak... I když komplexnost jistě také, nicméně je pravda, že tu nelze poměřovat vzhledem k rozdílnému věku titulů.

 |   |  Odpovědět
7r37  |  22. 08. 2002 00:37

tak jestli tahle hra bude konkurovat hram jako virtua fighter4 nebo tekken4 nebo soul calibur 2  tak prisaham ze hned rozbehnu a vyskocim nejblizsim zavrenym oknem.

 

MUAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA

dovolim si jednu predpoved

mortal kombat 5 NEBUDE sahat ani na paty titulum VF4, tekken4, SC2, i xboxovemu dead or alive 3.

mortal kombat bude zase jenom totalni slatanina a "pseudo" bojovka jako vzdycky byla. uz v dobe MK1 se nemohla merit s o 100% komplexnejsim a propracovanejsicm street fighterem2.

MORTAL KOMABAT SUUUUUUUUUUUUUUUUUUX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

a vsichni kdo hraji bojovky to vedi jenom blbecci na doupeti muzou rict neco jinyho.

 

 

 |   |  Odpovědět
Pedro  |  22. 08. 2002 22:54

Mortal byl a zcela jiste i bude pouze o brutalite.Tot vse.Tentokrat v lepsi grafice nez predesle dily,ale i tak nesaha Tekken 4 a VF4 ani po kotniky.O hratelnosti ani nemluve.Kazdeho koho znam,co hral mortala(kterykoli dil)vcetne me,ho hral jen a pouze kvuli tomu,aby na konci mohl zkusit provest fatalitu.To je to jedine,co me a kamose na mortalu pritahovalo.Pokud "nezmeni koncept" a nezlepsi hratelnost,tak z MK5 zbude opet jen lip vypadajici nic.

 |   |  Odpovědět
Squall_Leonhart  |  23. 08. 2002 00:36

S tímto názorem lze jen souhlasit. Komplexnost MK a VF4 je to stejné jako srovnávat Duke Nukem - Land Of the Babes s Metal Gear Solid 2: Sons Of Liberty...


METAL GEAR SOLID 2

 |   |  Odpovědět
solidsnake  |  23. 08. 2002 13:27

Jo, konečně rád vidím, že stavíš VF4 a Tekkena 4 do jedný řady.

 |   |  Odpovědět
Pedro  |  23. 08. 2002 18:56

Pokud T4 a VF4 neporovnavam,tak je do jedne rady stavim

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  23. 08. 2002 16:17

Normalne se k lidem chovam slusne, ale k takovejm evidentnim blbeckum, jako ses ty, se chovam... Primerene jejich IQ. Cili:

Prosimte, bud te nesmirne lasky a pohlidej si, aby ono zavrene okno bylo v co nejvyssim patre. protoze pokud by se zadarilo, prumerne IQ lidstva okamzite vzroste o nejaky ten bodik...

A pokud nas mas za "blbecky z Doupete", tak zkus prejit ke konkurenci, ju? Ale pokud sam sebe povazujes za ty "vsechny, co hrajou bojovky", tak si klidne mysli co chces.

A jeste jedna prosba: Na moje clanky uz nikdy (ale opravdu NIKDY) nereaguj. Protoze lidi jako ty mi strasne lezou na nervy a vyplavujou mi adrenalin a toho ja nemam zapotrebi.

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  23. 08. 2002 16:18

Nejak se mi tady pokazilo smerovani, cili jen pro uplnost: TOTO je reakce na "pana" 7r37

 |   |  Odpovědět
Squall_Leonhart  |  19. 08. 2002 21:05

Článek považuji za celkem kvalitní, nicméně stavět Mortal Kombat na stejné "bojové pole" s tituly jako Tekken 4, Soul Calibur, Virtua Fighter 4 je chůze po dost tenkém ledu. Výše uvedené japonské hry jsou několikanásobně (!!!) komplexnější a propracovanější než MK. Přechod série MK do 3D byl katastrofální a osobně se domnívám, že od konkurence společnosti NAMCO Tekken 4 (ten by měl být v prodeji zároveň s pátým dílem MK) dostané pátý díl celkem na frak. Podrobněji srovnávat existující díly série MK s tituly jako Soul Blade, Soul Calibur, Tekken či Virtua Fighter je směšné !!!!   

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  19. 08. 2002 21:53

Kdybych te, Squalle, neznal a nevedel, ze se me jen snazis provokovat, myslel bych si, zes asi nejak retardovan, kdyz napises to, cos napsal... Ale abys nerekl, ze te odbyvam lacinymi argumenty, tak to vezmu pekne poporade:

A) Co se tyce komplexnosti. Prosimte, jak muzes srovnavat MK, tedy hru, o niz praktickynic nevis, protoze jeste nevysla, s tituly, ktere uz jsou na trhu? To je jako bych srovnaval kvalitu lonskzch brambor s temi, co vyrostou napresrok...

B) Prechot do 3D byl sice slaby, to jo, ale... Nezapomen, ze zatimco TKK4 uz je (minimalne v Japonsku) na trhu, na MKDA se stale jeste pracuje. Cili kdyby nic, tak maji autori moznost se ispirovat a poucit z chyb (i vyhod, abys nerek, ze jen pomlouvam) TKK. Cili je realna sance, ze z tohodel vyjde MK vitezne - a navic ty 3 styly na postavu, pokud tohle rozpracujoui, tak...

D) Co se tyce podrobnejsiho srovnavani a jeho smesnosti, mas - samozrejme - zcea pravdu. O bramborach uz sme mluvili. Ale tady je problem jiny - posledni MK vysl v dobe, kdy o TKK2 nebylo ani vidu ani slechu. Cili ted se snazis srovant Ultimu 8 s Final Fantasy X. Coz je taky pekna blbost.

 

Jinymi slovy - nesnaz se me provokovat lacinymi argumenty a recmi o necem, o cem prakticky nic nevis, ju? A dobrou noc ti preju...

 |   |  Odpovědět
Squall_Leonhart  |  20. 08. 2002 02:15

Pokud to vyznělo jako soud nad MK5 tak to vyznělo špatně. Srovnání komplexnosti bylo globální zaměřené na dosud existující díly série konkrétně Tekken VS MK4, kde MK4 ztrací na celé čáře. MK1-3 byla špička  ! ve své době !, ale i na poli 2D bojovek jsou dnes již také překonány (např. titulem Capcom VS SNK). Chtěl jsem pouze vyjádřit své pochyby nad úspěchem pátého dílu neboť nevěřím, že společnost Midway, která výjma "kdysi" MK zásobuje herní pole jedním béčkem za druhým dokáže reálně konkurovat gigantům jako Namco (Soul Calibur, Tekken, Ridge Racer, Xenosaga), SEGA (Virtua Fighter 4) či Tecmo (Dead Or Alive 1-3).

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  20. 08. 2002 19:18

Squalle, Sqialle... Ty si vazne myslis, ze me vyprovokujes???

Ale budiz, bys mel radost..:

MK4 vs TKK - no... Jak bych to tak rekl... Prvni opravdu 3D TKK byla trojka - a ta vysla kdy??? Podotykam, ze  MK4 v roce 1997, cili sme zase a opet u one Ultimy 8 vs FF X. Tam tayk U 8 ztraci na plne care... Cimpak to asi bude?

A co se tyce "prekonani" 2D MK... Inu, u bojovek je - stejne jako u strilecek - vykon herniho stroje dosti poznat. Jinymy slovy - bodejt by dneska nebyly lepsi bojovky, kdyz si muzou dovolit hromadu veci, co v MK jeste neslo (mam ti vyjmenovat, co vsechno museli ze starych MK vypustit quli vykonosti tehdejsich stroju?). To neni zas az tak tezky...

A co se tyce te tvoji "neduvery"... Ja taky neverim, ze FF8 byla lepsi nez FF7, a to je rec o uz vydanych hrach! Cili vira je jedna vec, ale jak to dopadne, to se jeste uvidi. A ver mi, ze at uz to dopadne jakkoli, tak tvoje vira na tom zmeni velky kulovy... Narozdil od te moji, ktera zpusobila smrt Liu Kanga! A to myslim smrtelne vazne...

 |   |  Odpovědět
Squall_Leonhart  |  22. 08. 2002 00:43

No já se snažil vyjádřit jen jediné. Nadpis a některé věty v článku samotné staví Mortal Kombat na úroveň Japonských bojovek. Mortal Kombat je legenda, ale nic víc... Mortal kombat zmizel společně s 2D časy kdy příliš nezáleželo na penězích. Dnes je doba, kdy nelze udělat konkurence schopnou hru bez řádného rozpočtu a ten králové "béček" Midway nemají. Stavět tuto společnost či její tituly na úroveň firem jako je Tecmo, Namco či Sega je směšné. Ostatně každý kdo hrál čtvrtý díl série mi dá určitě za pravdu... Hype, Hype, Hype, Hype, .... Nic víc.

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  23. 08. 2002 16:09

Jinymi slovy: Podle tebe dejde udelat dobrou hru, pokud nejses Japonec a nemas hromadu penez... Krome toho - co ty vis o rozpoctu MKDA, ze tvrdis, ze "neni poradny"? Nechci se te dotknout, ale... Nevaris nahodou z vody? lepe receno - neplacas nesmysly doufajic, ze si toho nevsimnu a ze me temito "argumetny" udolas? Pokud jo, tak si di hrat na pisecek (na plazi FFX:o) a MK prenech nam - expertum...

 |   |  Odpovědět
Honza Š.  |  14. 10. 2002 11:18

Jasně, všchny díly Mortal Kombatu stály podle mě za prd. Tekkeni a SoulBlade byly daleko lepší 

 |   |  Odpovědět
Agatha  |  19. 08. 2002 11:35

deadly allience vyjde jen pro konzole, zlaticka

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  19. 08. 2002 11:43

No, to asi jo, ale neni to zas az tak jisty. Napred Tobias rekl, ze zatim vsechny MK pro PC  vysly a ze nevidi duvod, proc menit tradisi. Ale pak rekl Boon, ze "to tezko"... Cili asi ne, ale nechme se preqapit...

 |   |  Odpovědět
ZSS Tha Chosen  |  19. 08. 2002 11:57

"deadly allience" se píše "Deadly Alliance," broučku.

 |   |  Odpovědět
Rudidlo  |  19. 08. 2002 09:32

Pokud si dobře pamatuju první MC, tak to nebylo nic jiného, než normální mlátička, kde se jen postupovalo na stále tvrdší protivníky...

Pokud se pletu, tak mě opravte & sorry.

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  19. 08. 2002 11:22

Vic, clovicku, v dobe, kdy vysla MK1, uz k ni existoval oficialni comics, ktery podrobne (no dobre, zas AZ tak zhave to nebylo) rozebiral pribeh kolem nic. A postupne, jak vychazely dalsi MK a jak ziskavaly popularitu, tak se ten pribeh kolem stale dal a dal rozvijel... Takze te opravuju a pokud mi stale neveris, tak se podivej na moje stranky o MK. Je na ne odkaz tady hnedlenct - dole pod clankem, ale pro jistotu: http://czmk.tk

 |   |  Odpovědět
Rudidlo  |  19. 08. 2002 11:43

Neexistuje jiná herní řada, která by měla 8 dílů, 2 filmy, 2 seriály, comicsovou sérii, karetní hru a dokonce divadelní představení a jen málo jiných se může pyšnit tak propracovaným příběhem.

Pokud umím dobře číst, ve větě se píše o herní řadě, nikoliv o comicsech.  Hra jako taková nikdy příběh neměla - ostatní média, pojednávající o ní měly. V tom mi nezbývá než souhlasit.

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  19. 08. 2002 11:46

No... Prijde na to... Neco bylo v takovejch tech obrazcich na zacatku, co uvadely, proc se bpojuje tentokrat; ne co ti rekly bia postav a neco outra. Ale celkove se da rict, ze mas temer prvadu - ale jen co se tyce bojovek MK. MK Mythologies uz pribeh maji.

 |   |  Odpovědět
Unicorn  |  19. 08. 2002 11:54

Navíc... Tyto ostatni media rozebirji pribeh herni rady - cili jde o JEJI pribeh, ne o jiny pribeh na totez tema...

 |   |  Odpovědět
Rudidlo  |  19. 08. 2002 12:17

Já bych spíše řekl, že ten příběh tvoří, nikoliv rozebírají. ale to už je jen hraní se slovíčky. Jen jsem chtěl poukázat na to, že mi výše uvedená věta nebyla, jako čtenáři zcela jasná.

 |   |  Odpovědět
Unicrn  |  19. 08. 2002 15:18

Oukej, oukej, priste to napisu jednoznacneji. Uznavam, ze ta formulace nebyla zcela dokonala:o). A co se tyce toho pribehu, je-li tvoren ci dotvaren... Inu, ja mam jiny nazor, ale to je jedno. Protoze myslim, ze stejne jako ty bys me asi jen stazi presvedcil sve pravde, tak ja tebe asi nepresvedcim o te sve... A je rpi tom, zcela jedno, kde ta pravda ve skutecnosti bude (samozrejme ze na moji strane:o).

Ale tu vytku nesrozumitelnosti beru a priste se to uz bude lepsi:o)...

 |   |  Odpovědět
rattus  |  20. 08. 2002 02:21

pokud se nepletu tak pribeh se dal najit uz v prvnim MK. kazda postava mela nejaky pribeh pro sla bojovat a po dohrani pribeh co se s ni stalo po turnaji.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor