Mortal Kombat X: ještě brutálnější

NetherRealm se opět vrací k legendární bojové sérii a po prvotním úspěchu hodlá ovládnout herní trh podruhé. A ještě krvavěji.

Vývojáři z NetherRealm Studios pracují na dalším díle bojové série Mortal Kombat, který má vyjít v průběhu příštího roku na staré i nové platformy. Poslední díl vyšel v roce 2011, což znamená, že se tři roky pracovalo na desítce. A to by mohlo přinést výrazné změny.

image_321564_fit_940.jpg image_321565_fit_940.jpg image_321566_fit_940.jpg

Bitka s motivací

Příběh v Mortal Kombatu zajímal vždy jen polovinu hráčů, ale v minulém díle se mu dostalo v rámci žánru velice zajímavé prezentace. Desítka by prý měla obsahovat v rámci bojovek stejně nabušenou příběhovou kampaň. Ed Boon z NetherRealm nechtěl prozradit více informací, řekl však, že naváže na předchozí díly, což nám stačí. Podstaně důležitější informací je pro většinu hráčů soupiska bijců, která se dočká podstatného doplnění, každá postava navíc bude dostupná v několika verzích. Vedle klasického Scorpiona tak budete mít možnost si například vybrat Scorpiona s jinou zbraní nebo odlišným stylem boje.

image_321567_fit_940.jpg

Víceméně se tak zvyšuje počet variací všech postav, což není obecně nic nového, ale potěší. Výběr postavy nyní dostane strategičtější povahu, jelikož někdo bude dobrý na dálku, někdo zase na blízko, což se nyní bude prolínat i v jedné postavě. Seznam dobrovolných dárců orgánů samozřejmě nabobtná i nezávisle na jednotlivých stylech, vyrazit bychom měli do historie série.

Interakce s mírou

Varianty bojovníků nejsou jedinou novinkou ve hře. Aby postavy nepůsobily jako roboti, tvůrci zvýší počet animací a zdokonalí jejich pohyb, každý bijec navíc bude ovládat speciální pohyby. Oproti další bojovce studia - Injustice - je naopak interaktivita prostředí menší, spíše ji máme vnímat jako pomůcku, která navíc spotřebovává staminu.

image_321568_fit_940.jpg image_321569_fit_940.jpg image_321570_fit_940.jpg

Právě ukazatel staminy je v Mortal Kombat X výraznou novinkou. V rané fázi boje se hodí pro běh vpřed a dobijí se za pár vteřin po použití, v pozdějších fázích boje jde o energii pro speciální pohyby a samozřejmě třešničku na dortu – rentgenové údery. Celková rychlost se oproti minulému dílu zvedla, ale způsob obrany proti výpadům se nezměnil. Postavy také dovedou využít různé předměty z okolního prostředí podobně jako v Injustice, zhoupnout se na větvích, využít mrtvoly v pozadí či spouštět tajné mechanismy a pasti.

image_321573_fit_940.jpg

Vypadá to tedy, že půjde o esenci toho nejlepšího za posledních několik let práce studia, ať už mluvíme o Mortal Kombatu či novější bojovce se superhrdiny DC Comics. Vývojáři si totiž z každého titulu odnesli zkušenosti a desátý díl legendární série je má zúročit, navíc v lahodném grafickém kabátku nové generace, který bude ještě krvavější a ještě fatalitovější. Pokud je to vůbec možné.

Poslední výraznou informací je fakt, že NetherRealm Studios vyvíjí jen verzi hry pro nové konzole a PC. Verzi pro minulou generaci bude dělat jiné studio, zatím nejmenované. O dílko NetherRealmu strach nemáme, jak se s tím poperou kolegové už je otázkou, kterou zodpoví až čas.

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Hráči kouzlí s fotorežimem v God of War, výsledkem jsou nádherné obrázky

Hráči kouzlí s fotorežimem v God of Wa…

God of War je jednou z nejlépe vypadajících her současnosti a fotorežim je toho jasným důkazem.

16.  5.  2018 | | 2 N/A
Wargaming pod palbou kritiky: podvodník jako kontributor World of Tanks?

Wargaming pod palbou kritiky: podvodní…

Českou a slovenskou komunitou světoznámého MMO World of Tanks otřásá skandál. Co se stalo?

24.  5.  2018 | | 19 N/A
Call of Duty: Black Ops 4 je novým dílem série, co boří zažité standardy

Call of Duty: Black Ops 4 je novým díl…

Prvotní představení máme za sebou, teď přišel čas na nášup videí a obrázků z očekávané akce.

18.  5.  2018 | | 8 N/A
Playstation 4 je na konci svého životního cyklu, říká šéf konzolové divize

Playstation 4 je na konci svého životn…

Konzole PS4 už se pomalu blíží konci cesty a za rohem začíná vykukovat další generace.

22.  5.  2018 | | 17 N/A
Herní agenda: co si zahrát v květnu?

Herní agenda: co si zahrát v květnu?

Pomalými krůčky se k nám dostává léto a s ním i období sucha. Květnový line-up tomu ale rozhodně neodpovídá.

11.  5.  2018 |
Zaklínač: Dobrodružná hra - obuj si boty železné (recenze)

Zaklínač: Dobrodružná hra - obuj si bo…

Dohráli jste všechny tři díly videoherního Zaklínače a ságu i s povídkami znáte stránku po stránce? Pak je na čase vyzkoušet deskovou hru Zaklínač: Dobrodružná hra, která vás přenese do zaklínačského světa plného strig, graveinů, ghúlů a dalších starých známých.

22.  5.  2018 | | 8 N/A
E3 2018: drby a klepy aneb co čekat na největším herním veletrhu

E3 2018: drby a klepy aneb co čekat na…

Letošní E3 bude velké. A bude stát za to.

21.  5.  2018 | | 7 N/A
Detroit Become Human: co stojí svoboda? (recenze)

Detroit Become Human: co stojí svoboda…

Quantic Dream opět přináší příběhový epos z žánru, ve kterém je špičkou. Podařil se úspěšný návrat?

24.  5.  2018 |