Multiplayer Mass Effect Andromeda bude plynulejší a agresivnější

Autoři Mass Effect Andromeda prohodili pár slov o multiplayeru.
Multiplayer Mass Effect Andromeda bude plynulejší a agresivnější

Minulý týden jsme se dozvěděli, že ne všechny rasy z původní trilogie Mass Effect uvidíme v Andromedě. Nyní Bioware zmínil několik informací o multiplayeru – jak funguje a jak se bude týkat single-playeru.

Na rozdíl od Dragon Age: Inquisition multiplayer Andromedy nebude zcela nezávislý na single-playeru. Nebude ale do něj nijak výrazně zasahovat.

BioWare: Mass Effect Andromeda bude naše největší hra

BioWare: Mass Effect Andromeda bude naše největší hra

„Budete mít možnost poslat týmy, aby splnily určité vedlejší mise, nebo je uděláte sami v multiplayeru,“ vysvětloval Ian Frazier z Bioware pro server Game Informer. Hráči podle něj nikdy nemají mít pocit, že je hra k multiplayeru nutí.

Z hlediska samotného hraní má multiplayer Andromedy hráče více nutit, aby vymýšleli bojové strategie. Cílem je méně skrývání a víc otevřeného boje.

BioWare představilo v Mass Effect Andromeda novou rasu Kettů

BioWare představilo v Mass Effect Andromeda novou rasu Kettů

„První věc, které si všichni všimnou, je jak dynamický multiplayer je,“ řekl producent hry Fabrice Condominas. „Všechno je plynulejší, rychlejší a akčnější. Ovládání je responzivnější.“

Mass Effect Andromeda vychází v březnu 2017. Více informací se dozvíme na předávání cen Game Awards 1. prosince.

Nejnovější komentáře


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Hry zadarmo nebo se slevou: akce na PlayStation Plus a Sundered zdarma

Hry zadarmo nebo se slevou: akce na PlayStation Pl…

Na všech platformách je každou chvíli nějaká slevová akce. Někdy je toho ale tolik, že se v tom člověk jen těžko orientuje. My vám s tím rádi pomůžeme. Podívejte se níže na akce, které by vám tento týden neměly uniknout.

10.  1.  2020 |
V Assassin

V Assassin's Creed Ragnarok procestujete Evropu, p…

Další díl populární série začíná unikat na internet stále více a oficiální odhalení už je víceméně na spadnutí.

11.  1.  2020 | | 5 N/A
CD Projekt Red přiznává brutální režim vývojářů ke konci vývoje Cyberpunku

CD Projekt Red přiznává brutální režim vývojářů ke…

Dokončit Cyberpunk 2077 není pro vývojáře žádný med a to nejhorší zřejmě teprve přijde.

20.  1.  2020 | | 5 N/A
Nejkrásnější hry uplynulých let: hráči ve hrách „fotografují“ úchvatné snímky

Nejkrásnější hry uplynulých let: hráči ve hrách „f…

Stále více her začíná nativně využívat foto režimy a my se tak můžeme dívat na umělecká díla hodná našich obrazovek.

21.  1.  2020 | | 6 N/A
Hráli jsme DOOM Eternal: peklo je na Zemi

Hráli jsme DOOM Eternal: peklo je na Zemi

Nedávno jsme dostali možnost vyzkoušet si ve Varšavě nový Doom Eternal. A stálo to za to! Takhle brutální a rychlou řežbu jsme tu ještě neměli.

21.  1.  2020 | | 10 N/A