Multiplayerová střílečka Evolve bude o lovcích a monstrech

Po odhalení obálky časopisu GameInformer je načase zavrtat se hlouběji do hry samotné. Evolve totiž bude něco jako Predátor nové generace.
Multiplayerová střílečka Evolve bude o lovcích a monstrech

Z časopisu se podařilo vytáhnout hrstku zajímavých detailů a poznatků o hře, které poukazují na to, že půjde především o týmovou multiplayerovou střílečku v rozsáhlém mimozemském prostředí s velmi oblíbenou premisou „kdo je vlastně lovec“. Kvalitního Predátora už jsme tu neměli pěkně dlouhou dobu, takže proč ne?

Jistě, někdo by mohl namítat, že prakticky to samé bylo k mání jako multiplayerový mód v nejnovějším dílu sci-fi akce Crysis, studio Turtle Rock se ale snaží přinést něco nového a neokoukaného. Pojďme se podívat na detaily, které jsou zatím k mání.

1047920_10152150195337456_494291486_o.jpg

  • studio hru vyvíjelo poslední tři roky
  • ve hře bude přítomen i singleplayerový zážitek, vývojáři o něm však zatím mlčí
  • základem je multiplayerový mód 1 vs 5, lze ale hrát i v méně lidech s dodatečnými AI boty
  • hra nabídne „rozsáhlé exteriéry a živoucí divočinu“
  • monstrum bude zanechávat pro lovce specifické vizuální a zvukové stopy, které půjde sledovat
  • monstrum bude moci večeřet okolní zvěří, díky čemuž se stane ještě silnější a větší
  • příběh hry se soustředí kolem lidských obydlí na vzdálených planetách, které musí být před příchodem obyvatel lovci vyčištěny a uzpůsobeny k životu. Mimozemské formy života se samozřejmě přítomnosti lidské rasy přizpůsobují a stávají se nebezpečnějšími
  • mód Hunt poštve pět lovců proti hráčem řízenému monstru, až do smrti jedné ze stran. Monstrum však může taktéž plnit dodatečné úkoly, aby vyhrálo
  • zbraně mají ve hře neomezenou munici
  • lovci mohou být zabiti a oživeni pouze třikrát za celé kolo
  • třídy lovců se dělí na Assault, Medic, Support a Trappers. Assault je agresivní útočnou silou, Medic léčí spolubojovníky, Support může aplikovat rozličné power upy a štíty na celý tým, zatímco Trapper umí zacházet s divočinou a pastmi
  • ve hře by neměl chybět systém postupu a odměn pro postavy a inventář
  • kromě módu Hunt budou postupně odhalovány i další
  • hra bude po vydání bohatě podporována DLC přídavky

Zdroj: GameInformer