Na remastery prvních dvou Warcraftů je zatím zbytečné čekat, říká Blizzard

Povolte bránici a vydechněte, protože remaku prvních dvou Warcraftů se (zatím) nedočkáte.
Na remastery prvních dvou Warcraftů je zatím zbytečné čekat, říká Blizzard

Během BlizzConu 2016, který se konal minulý víkend, oslavoval Blizzard 25. výročí a v rámci toho se uspořádal i panelovou diskuzi, která ukončila některé dohady a nejasné otázky kolem některých projektů. Jeden z fanoušků se tvůrců zeptal, jestli plánují v budoucnu remasterovat první dva díly Warcraftu, které jsou považovány za legendární a dostal jasnou odpověď. 

Spoluzakladatel Blizzardu Frank Pearce jako první řekl, že je šťastný, že vlastní všechny původní zdrojové kódy a nastavení, které v minulosti společnost vytvořila vytvořila a to platí i u Warcraftu. Dále dodal: „Aktuálně se ukázalo, že je těžké s těmito kody pracovat a začít je předělávat. Jsou staré. Zapomněli jsme, jak to všechno dát znovu dohromady." 

Blizzard se chlubí největší herní komunitou a stoupajícími zisky

Blizzard se chlubí největší herní komunitou a stoupajícími zisky

Potom ale nastal lehký obrat, když Pearce dodal: „Máme několik oddaných lidí, kteří po tomto nápadu touží. Hrabou se v kódech prvního Warcraftu a už jim to běží na monitorech. Hrál sem to, tak to vím." Zajímavý komentář poté, co sdělil, že remake se nekoná. 

„Warcraft: Orcs & Humans byl úžasný pro tehdejší dobu. Je ale třeba dodat, že v dnešním světě a jeho standardech to už nebude taková zábava, jakou byste čekali. Hra je stará a funguje na jiných očekáváních hráčů." Kromě toho ještě Pearce dodal, že by radši vydával lidské i další zdroje na vylepšování nejnovějšího počinu Overwatch, než se hrabal ve fosilních záležitostech.