Nač vlastně levelovat?

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 10

Diskuze k článku

xind  |  18. 02. 2013 10:47

jak pises ze ti chybi strilecky typu... presne to je BLACKLIGHT RETRIBUTION, kazda zbran je tam uplne jina ne jak v cod nebo battlefield, je tam nejvic moznosti, nejvic zabavy, presne takova stara arenova strilecka jak byl duke3d, shadow warior, nebo predtim treba hexen , rise of the triad...... takova hra tu presne chybela, je zadarmo, porad nove updaty, zbrane, mapy..... doporucu vsem

 |   |  Odpovědět
xind  |  18. 02. 2013 10:50

jeste k tomu tematu levelovani v blacklight to MA vyznam i kdyz jsem tomu zezacatku neveril s postupujicim levem je kazdy lepsi.... vsechno se tim vylepsuje... ale zas nadruhou stranu i s levelm <10 muzete byt prvni kdyy jste dobri

 |   |  Odpovědět
avatar
17. 02. 2013 20:18

Přinášení "reality" do her v podobě plně automatické dávky je nesmysl. Už jen proto, že delší dávkou se v reálném světě začnete střílet do bodu před vámi a skončíte ve stropě nad vámi. Nelze očekávat, že stisknete "spoušť" tlačítkem myši nebo triggerem gamepadu a budete reálně střílet do jednoho místa.

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  18. 02. 2013 09:43

Plně automatický mód střelby ale znamená, že když držíš spoušť, zbraň pořád střílí. Když ji pustíš, zbraň přestane střílet. Pomačkáváním spouště tedy docílíš toho, že budeš střílet krátké dávky a přesnost se podstatně zvýší. Nevidím důvod, proč by něco takového nešlo očekávat. Tedy samozřejmě, musel by ses naučit to používat...

 |   |  Odpovědět
avatar
18. 02. 2013 11:38

V tom případě dnešní hry nesimulují zpětný ráz jako ve skutečnosti.

 |   |  Odpovědět
avatar
18. 02. 2013 11:51

Samozřejmě že ne. Tedy možná až na nějaké malé výjimky jako třeba ARMA a pod.

 |   |  Odpovědět
xind  |  18. 02. 2013 10:51

u vetsiny zbrani skoncis u stropu na konci davky ale jsou nove zbrane jako smg ktere maji minimalni zaskub...

 |   |  Odpovědět
avatar
18. 02. 2013 11:37

To je pravda, ale nese si s sebou i další nevýhody SMALL Machine Gunu.

 |   |  Odpovědět
eee  |  17. 02. 2013 08:02

Killzone hry ani online multiplayer nemusim (hlavne ten desivy tupy styl, ktery uvedl autor na konci, hlavne kvuli nemu jsem online nikdy nemel rad). Takze 3. dil killzone jsem ani nekupoval. Ale pak bylo demo na jeho multiplayer, ktery se da koupit samostatne. Tak jsem to demo zkusil, jen abych videl, jakou grafiku ten K3 ma a byl jsem nadsen. Ne grafikou, ale tou hrou, ta me nadchla a hraju ji dodnes. Perfektni zabavne mody, perfektni zabavne tridy, kde se clovek muze zlepsovat a ktere se nelisi jen zbranemi, ale predevsim ruznymi dovednostmi. Nesouhlasim s tim, ze vsechny zbrane tam jsou stejne a stejne ucinne, lisici se jen vzhledem, nejsou. Pokud vnejakem pocolani nevyhovuje nejaka zbran, neni nutne s tim povolanim hrat hodiny, nez se odemkne hra nova. Lze hrat za jine povolani a za ziskanou zkusenost si lze odemknout zbran v prvnim povolani. To je dalsi vyhodou killzone, ze zbrane se neodemykaji na zaklade predem daneho postupu (na 5. levelu se odemkne tohle a na 10. tohle), ale hrac dostane body a muze si odemknout co chce. Takze odemknout si novou zbran je otazkou prechodu o jeden level. Dalsi vyhodou je, ze i kdyz vime, jakou uroven ma nepritel, tak netusime, jak je silny, protoze uz na nizkem levelu muze (a nemusi, zalezi na hraci) mit jedno povolani na max a i hrac na vysokem levelu muze mit povolani slabe. Do hry to prinasi rozmanitost a ve srovnani s tupymi arenami to je proste uplne jina liga.

 |   |  Odpovědět
avatar
17. 02. 2013 10:26

Však ano - Killzone jednoznačně patří do té sorty FPS, které mají vcelku méně zbraní, zato rozmanitější, což je pro mne plus. tenhle problém mají hry, ve kterých je, já nevím, čtyřicet "naprosto unikátních kousků". Přesto si myslím, že zrovna u Killzone je to levelování dost k ničemu. V druhém dílu byly classy dané mnohem striktněji (a jejich využití), takže to mělo docela šťávu i přes menší počet pušek, ale ve trojce? Já nějak nevím.

Na druhou stranu - každému co jeho jest a ať si hraje co ho baví. Jen mi jaksi chybí takové ty jednoduché multiplayery. Prostě už dneska nějak nejsou a místo nich každá hra musí mít kariérní žebříček.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor