Killzone hry ani online multiplayer nemusim (hlavne ten desivy tupy styl, ktery uvedl autor na konci, hlavne kvuli nemu jsem online nikdy nemel rad). Takze 3. dil killzone jsem ani nekupoval. Ale pak bylo demo na jeho multiplayer, ktery se da koupit samostatne. Tak jsem to demo zkusil, jen abych videl, jakou grafiku ten K3 ma a byl jsem nadsen. Ne grafikou, ale tou hrou, ta me nadchla a hraju ji dodnes. Perfektni zabavne mody, perfektni zabavne tridy, kde se clovek muze zlepsovat a ktere se nelisi jen zbranemi, ale predevsim ruznymi dovednostmi. Nesouhlasim s tim, ze vsechny zbrane tam jsou stejne a stejne ucinne, lisici se jen vzhledem, nejsou. Pokud vnejakem pocolani nevyhovuje nejaka zbran, neni nutne s tim povolanim hrat hodiny, nez se odemkne hra nova. Lze hrat za jine povolani a za ziskanou zkusenost si lze odemknout zbran v prvnim povolani. To je dalsi vyhodou killzone, ze zbrane se neodemykaji na zaklade predem daneho postupu (na 5. levelu se odemkne tohle a na 10. tohle), ale hrac dostane body a muze si odemknout co chce. Takze odemknout si novou zbran je otazkou prechodu o jeden level. Dalsi vyhodou je, ze i kdyz vime, jakou uroven ma nepritel, tak netusime, jak je silny, protoze uz na nizkem levelu muze (a nemusi, zalezi na hraci) mit jedno povolani na max a i hrac na vysokem levelu muze mit povolani slabe. Do hry to prinasi rozmanitost a ve srovnani s tupymi arenami to je proste uplne jina liga.