První práce na titulu Half-Life 2 započaly podle dostupných informací již na konci roku 1998. Není tedy divu, že se dnes spolu s vyčerpávajícím souhrnem podrobností na světlo světa derou také okouzlující screenshoty, prezentující nepochybnou grafickou kvalitu Half-Life 2. Dnešní slibovaná nadílka 22 screenshotů obsahuje mimo několika novinek (např. screeny postav či editoru) také již postarší a uveřejněné obrázky, které však můžete shlédnout ve vyšší kvalitě i rozlišení - a především, nejedná se o scany. Další komentář snad již není třeba. Pouze připomínám, že více podrobností o hře samotné najdete v naší nedávno vypuštěné novince, ze které pochází také níže umístěný souhrn základních rysů. A teď vám již přeji dobrou chuť a silné nervy při čekání na 30. září, oficiální datum vydání titulu Half-Life 2, korunního prince atmosférických akcí.







Hlavní rysy hry:
- Half-Life 2 je vývoji již takřka pět let, od konce roku 1998
- Příběh se odehrává ve východoevropském městě City 17, opět tématika útoku mimozemské civilizace
- Autorem scénáře i příběhu je stejný člověk, jako v případě jedničky
- V hlavní roli se setkáme znovu s Gordonem Freemanem
- Společnost nám bude dělat několik starších (Barney a G-Man) i nových postav
- Hra by se měla skládat z 12 kapitol a nabídnout zhruba 40 hodinovou porci zábavy
- Druhý díl je poháněn novým enginem firmy Valve nazvaným Source
- Minimální konfigurace PC 700 MHz a DirectX 6.0 kompatibilní karta, optimální 2 GHz procesor a grafická karta osazená čipem GeForce 4 a jemu podobnými
Oficiální stránky: Prozatím nejsou
Výrobce: Valve Software (http://www.valvesoftware.com/)
Vydavatel: Vivendi (http://www.vivendi.com/)
Zdroj: Blues New´s, C&VG, GameMarshal
- Dokonalá fyzika a grafika
- Postavy
- Výborné skloubení akce a děje
- Perfektně navržená prostředí
- Gravity Gun
- Občas slabší AI
- Nevyužití plného potenciálu hry
- Poměrně rychle utnutý konec