Náklady na vývoj her ještě porostou

Steven Ter Heide, hlavní producent v Guerrilla Games, se v rozhovoru pro portál Games Industry podělil o svůj názor na výši nákladů na vývoj interkativních titulů, které podle něj do budoucna ještě porostou. Vstoupil tak do opozice proti Davidu DeMatinimu z EA Partners, jenž je přesvědčen, že rozpočty dosáhly svého vrcholu a nyní budou drobně klesat.

"Samozřejmě vám nejsem schopný říct, kde se rozpočty jednotlivých her nakonec zastaví," prozradil Ter Heide a pokračoval. "Jsem nicméně přesvědčený, že v následujících několika málo letech ještě porostou. Stačí se podívat kolik je potřeba lidí na tvorbu jediné áčkové gamesy."

Mimo to se Steven nechal slyšet, že by začínající studia měla přskočit "zahřívací" fázi a rovnou začít tvorbou velkých projektů. "Postupně se vypracovat od malých her k regulérním trhákům je sice lákavé, ale chce to do detailu propracovaný plán s jasným cílem."

Zdroj: Games Industry