NAOSTRO: Ptejte se Ivana Kratochvíla, hlavního designéra Enemy in Sight

Červnový díl populární rubriky Čtenáři NAOSTRO vám dává možnost, kterou doposud mělo jen několik vybraných novinářů z celého světa – vyzpovídat hlavního designéra očekávané válečné akce Enemy in Sight od zlínské pobočky Illusion Softworks. Zajímá vás pozadí vývoje, jak vidí tvůrci konkurenci, v čem jsou největší přednosti hry? Nebojte se Ivana Kratochvíla zeptat na vše, co vás zajímá! Čas máte do pátku.

Nebaví vás číst stále stejné rozhovory s identickými otázkami a odpověďmi? Chcete se dozvědět víc? Máte jedinečnou možnost, seriál Čtenáři NAOSTRO totiž tvoříte svými dotazy právě vy! Zeptejte se vybrané osobnosti z herní branže na to, co vás opravdu zajímá! Nově i na webovém Doupěti!

Ve spolupráci s papírovým časopisem Doupě můžete nyní i vy, čtenáři webové sestřičky, položit známé tváři z herní branže jakoukoliv otázku. Z vašich dotazů (můžete je zadávat do diskusního fóra pod článkem) vybereme maximálně 20 až 25 nejlepších, na které osobnost odpoví. Nejde tedy v žádném případě o jednoduchý chat - vše se nese v duchu klasického rozhovoru - odpovědi jsou tedy promyšlené, věcné a delší, než na jaké jste zvyklí u běžného chatu. Interview je plně ve vaší režii a záleží jen na vás, jak bude výsledný čtenářský rozhovor vypadat! Navíc autora nejoriginálnější otázky odměníme předplatným časopisu Doupě!

Naším hostem je tentokráte Ivan Kratochvíl, hlavní designér zlínské pobočky nejvýznamnější české vývojářské firmy Illusion Softworks, která momentálně dokončuje slibně vypadající válečnou akci Enemy in Sight. Bližší informace o hře naleznete třeba zde.

Ivan Kratochvíl je rodilý Zlíňák, ve městě se narodil na Silvestra roku 1973. Do prvního kontaktu s počítači se dostal už na základní škole (s dnes už legendárním PMD-85). Už tenkrát se pokoušel udělat vlastní hru, ale první kvalitnější tituly z jeho popudu vznikly až v době studií na gymnáziu. Jednoduché logické hry, textovky, dokonce i fotbalový manažer - to vše pouze pro kamarády a známé.

  

Enemy in Sight 

Prvním velkým projektem byla až realtime strategie Dimension Hartross, na které pracoval jako hlavní grafik a designér ještě pro firmu Zima Software. Bohužel, tento projekt nebyl nikdy dokončen. Koncem devadesátých let se seznámil s Petrem Vochozkou, který mu několikrát nabídnul spolupráci. Na ní se nakonec dohodli v létě 200. V listopadu téhož roku spolu otevřeli zlínskou pobočku Illusion Softworks a začali připravovat technologii pro válečnou hru nové generace, kterou by měla být právě Enemy in Sight, připravovaná na první čtvrtletí příštího roku.


Otázky můžete Ivanu Kratochvílovi posílat do pátku 10. června 2005. Na vaše dotazy čekáme na emailu naostro@doupe.cz, vkládat je ale můžete i do diskusního fóra pod článkem. Tvůrce nejoriginálnějších otázek odměníme celoročním předplatným. Rozhovor se objeví v červnovém čísle časopisu Doupě a posléze i na www.doupe.cz

 

P.S.: Rozhovor s Davidem Durčákem se na stránkách Doupěte objeví v nejbližších dnech.

Diskuze (5) Další článek: Stalo se 4.6. - Nintendo má vlastní komiks

Témata článku: , , , , , , , , ,