Obecně jedním z mých největších problémů je přílišná otevřenost, nebo - použiji-li romantičtější výraz - upřímnost. Takže i samotný rozhovor obsahuje možná o něco víc informací, než by musel
Asi nejhorší bylo pro mne psát o konkurenci, protože kolegů z Bonuswebu, Tiscali nebo GC si vážím stejně jako mých vlastních redaktorů - jsem si jistý, že kdybychom byli přátelé, dobře bychom so rozumněli - proto pro mne bylo dost nepříjemné cokoliv na jejich práci kritizovat nebo komentovat... no ale ptali jste se a připadalo mi zbabělé se té otázce vyhnout
Zrovna výše odměn za články ale z mého pohledu není zas tak zásadní informace - jednak jsem uvedl pouze rozpjetí, aniž bych vysvětlil, zda to znamená, že třeba průměr je 500,- nebo je normální platit maximum (800,-), ale za různé chyby se nějaká částka strhává a tak dále... navíc na Doupěti funguje systém pohyblivých prémií jak za samotný článek, tak za mimořádné zásluhy, takže ve finále mnou uvedená čísla zdaleka nevyzradila přesné údaje nebo celou finanční politiku Doupěte
Vydávání Doupě DVD a časem snad i časopisu (obojí by se mělo spojit) je prvním krokem k vytvoření nové generace pružnějšího média, věnovaného počítačovým hrám, jehož koncept zpracovávám již hodně dlouhou dobu. Mám své představy o tom, jak bude novinařina vypadat za dva roky až pět let a patří k tomu dokonalá symbióza tisku, internetu a datového média (v tomto případě DVD).
Je to vize prozatím relativně nedopracovaná, ale když jsem její základy podrobněji prezentoval v Computer Pressu, podařilo se mi nadřízené přesvědčit, aby nám dali zelenou
Navíc si myslím, že Computer Press si uvědomuje, jaká byla chyba NEzaložit herní časopis ve správnou dobu, kdy se zrodili Level a Score. CP vydává úspěšné časopisy o počítačích nebo mobilních telefonech, ale herní byznys byl ve správnou dobu jaksi opomenut. Nicméně uvědomit si chybu je polovina jejího odstranění...