NAOSTRO XXL: Velký rozhovor o Enemy in Sight a IS

Diskuze čtenářů k článku

Eso Rimmer  |  01. 08. 2005 07:43

Sorry za offtopic, ale právě jsem zjistil, že se nedostanu do diskuzního fóra, protože jsem asi dostal ban. Píše mi to "Byl jste vykázán z tohoto fóra. Kontaktujte prosím moderátora nebo administrátora tohoto fóra pro získání bližších informací". Problém je v tom, že jsem nějak nikde nezjistil jak mám moderátora/administrátora kontaktovat, tak píšu sem. Snad si toho tady někdo všimne. Není mi jasné za co jsem ten ban dostal a ještě ke všemu úplně z čista jasna bez jakéhokoliv varování a přitom jsem naposledy jenom založil thread ve kterém jsem se rozhořčil nad tím, že někdo zaspamoval všechny témata jedním identickým příspěvkem. Může mi někdo vysvětlit za co jsem teda ten ban dostal?

 |   |  Odpovědět
Martin M. Boček  |  01. 08. 2005 10:59

Mnohokrat se omlouvam, doslo k chybe na moji strane; kdyz jsem banoval harvanyho, omylem jsem prohodil nicky. Uz je vse v poradku.
Jeste jednou se omlouvam

 |   |  Odpovědět
Eso Rimmer  |  01. 08. 2005 11:07

Ok, v pohodě. Stane se.

 |   |  Odpovědět
Ludvíkj  |  01. 08. 2005 15:18

Kolik si takový český herní programátor ve Zlíně vydělá měsíčně hrubého?

 |   |  Odpovědět
Aleq  |  01. 08. 2005 15:43



To je zalezitost jen neho a jeho zamestnavatele

 |   |  Odpovědět
ZOLL1NO  |  07. 08. 2005 15:46

skoda, ze v rozhovore nie je zmienka o multiplayeri. Bola by skoda keby autori vobec nepocitali s MP, v tak prepracovanom svete by sa dalo lahko superit s BF2, kt. ma oproti EiS velmi male mapy. Ako tak vsak osobne tusim, autori toho maju este tolko pred sebou, ze MP urcite na radu pride ako posledny => bude nedorobeny, resp. nebude vobec. Pripadne v dodatku neskor. A to je skodaaaaaaaa.

 |   |  Odpovědět
Pritel  |  28. 11. 2005 14:11

Verim ze na MP urcite nezapomenou,, vzdyt v dnesni dobe ,,si myslim,, ze hry hlavne s MP se nejvic vyplati, beznej tak velkej projekt by ani nebyl mozny,kvuli MP se stane hra na nekolik mnoho let nesmrtelnou a drzim IS pesti at se jim zrovna tato hra opravdu podari!! a ((ve slibovanym)) case, ponevac se uz nemuzu dockat ! :)
PS-IS: nejvice k prirovnani EiS- OFP2 nebo BF2 spise prirovnavate BF, nevim tedy jestli hratelnosti nebo vozidlama cico, ale jen doufam ze to skakani a poskakovani NEbude takovi jak v BF, slozitost streli a pohybu ci kopani zbrane, pohybu musky pri zadychani v sekundarni akci mate v HD2 opravdu SKVELE!! vyresenou, jasny ze se nejvic musi podobat urcite zbrani coz zbrane s 2sv. tam nebudou ale jen sem chtel rict ze by neco takoviho NEmelo chybet i v EiS.. ahoj..drzim pesti

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor