Nástup 4K ve hrách: není čtyřka jako čtyřka

Rozlišení 4K v moderním herním průmyslu teprve začíná vystrkovat růžky a už se dočkalo řady kontroverzí. Jak krásné mohou hry opravdu být?

4K. Magické označení, kvůli kterému mnozí sahají do kapes a očekávají graficky mnohem pokročilejší podívanou ve svých videohrách. Mnozí ale netuší, že opravdová krása se schovává především v detailech, které dohromady tvoří parádní celek. 

S příchodem monitorů a televizí, které bez problémů utáhnou rozlišení 4K (tedy rozlišení 3840 x 2160 bodů), které se pomalu začínají přesouvat i do snesitelné finanční úrovně, tak můžeme očekávat mnohem větší nátlak na vyšší rozlišení. Ostatně, modeři už aktivně vymýšlí, jak vycucat z té které hry maximum a na internetu se dá nají množství modů, které vám grafickou kvalitu titulu patřičně zvednou. 

Jak jsme však podotknuli, rozlišení 4K není všemocné a případě odfláknutého level designu, chabých textur nebo malého počtu detailů v prostředí můžete na kvalitní podívanou rovnou zapomenout. Pojďme se tak nyní podívat na hry, kde rozlišení zdaleka nebylo jediným správným prvkem. 

4K v pohybu

Pro více obrázků navštivte oficiální Flickr profil tvůrce.

Diskuze (2) Další článek: Podívejte se na útržek z kampaně akce Star Wars Battlefront II

Témata článku: , , , , , , , , ,