Nástupce Breath of the Wild vzešel ze spousty DLC nápadů poslední Zeldy

Pojďme prostě udělat novou hru! Tak jo.

Někteří vývojáři mají tak moc skvělých nápadů, že se z připravovaných DLC přídavků stávají rovnou celé nové hry. Právě to je i případ připravovaného pokračování série The Legend of Zelda, jak prozradil producent Eiji Aonuma. 

"Když jsme vydali DLC do Breath of the Wild, zjistili jsme, že jde o skvělý způsob, jak přidat do stejného světa nové prvky. Když to ale vezmeme z technického hlediska, jde jen o data. Přidáváte data do již existujícího titulu," řekl Aonuma v rozhovoru pro Kotaku

Když ale chcete přidat mnohem větší věci, DLC zkrátka už nestačí. Vývojáři totiž měli tolik zajímavých nápadů, že se rovnou rozhodli pro plnohodnotné pokračování, které začali od podlahy. 

Váš názor Další článek: Čínský výrobce příslušenství možná vyzradil handheld Switch Mini

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,