PC

Návod: True Crime: New York City

V druhém pokračování akční hry True Crime jsme se dostali do města New York. Pokud náhodou marně bloudíte jeho ulicemi a nevíte si rady s rozmáhajícím se zločinem, dost možná vám pomůže náš dnešní návod.
Kapitoly článku

Platforma: PC
Žánr: akční
Výrobce: Luxoflux
Vydavatel: Aspyr
Distributor v ČR: CD Projekt
Minimální konfigurace: Pentium 4, 1.5 GHz, 256 MB RAM, 64 MB grafická karta
Doporučená konfigurace: Pentium 4, 2 GHz, 512 MB RAM, 64 MB grafická karta
Testovací konfigurace: Athlon XP 1600+, 1.5GHz, 768MB RAM, 128 MB grafická karta
Homepage:
http://www.truecrime2005.com/ 
objednat hru na shop.Doupě.cz

Intro Act

Intro Act "Vengeance"

Hlavní postava, po které jdete vám uteče a tak se vydejte za ní. V chodbě na vás čekají první protivníci a tak je postřílejte. Automatické zaměření se provede klávesou [Shift] a střelba pomocí [F] nebo levého myšítka. Další dva jsou na konci chodby v místnosti vlevo a po chvíli se objeví nahoře nad schodištěm. Vyjděte nahoru a další chodbou se prostřílejte až do místnosti, ve které je lékárnička a zeleně označené okno. Tím vylezte [E] ven a pak po žebříku [E] dolu. V plotě je díra a tou prolezte [C]. Hned za ní si dejte pozor na střelce na balkoně a za rohem na vás čekají další střelci. Ty, co se schovávají za autem zlikvidujete střelbou do auta a následným výbuchem. Krvavé stopy vedou po schodech dolů a i zde jsou střelci. Vyčistěte okolí doplňte si zdraví lékárničkou, která je na zdi.

Intro Act "Precinct Test"

Stal jste se policistou a musíte se zúčastnit řádného výcviku. První se naučíte používat údery a zbraně. Pomocí [PageUp] a [PageDown] měníte zbraň. V tomto okamžiku to je jen pendrek a vydejte se do prvního ringu. Úderem [7] zničte figurínu a v druhém ringu dalším úderem [9] zničte druhou. Třetí ring je pro použití obou rychle za sebou jdoucích úderů a čtvrtý při pohybu pomocí kurzorových kláves. [Shift] vám opět zajistí že jste stále zaměřen na daný cíl. Následuje výcvik na specifikování protivníka a první je na zemi a další za plotem [E]. Zde se naučíte chvat na zkroucení ruky [+] a následné údery pro ohromení protivníka. V dalším ringu se přibližte potichu [C] k postavě a pomocí známých chvatů ji přemožte. V předposledním ringu se naučíte krytí [R] a čeká vás poslední zkouška proti skutečným protivníkům. Prvního zlikvidujte zezadu a další dva už normálním způsobem. Pozor na výdrž protože v okamžiku odpočinku jste hodně zranitelní. Označenými dveřmi projděte do garáže a objeví se hlášení o úspěšnosti výcviku. Čeká vás výcvik se zbraní a zde stojí za připomínku automatické zaměřování [Shift] a dobíjení [R]. Ještě jedno místo je trochu zrádné a to v místě, kde máte střílet z pozarožku. Klávesou [C] by jste se měli postavit zády ke zdi, ale místo toho se někdy sehnete a tím nemůžete dál. Dále si dejte pozor na civilisty, protože ty nesmíte samozřejmě zastřelit a negativně by se vám objevili v konečném soupisu. Postupně se dostanete k poslednímu testu a tím je jízda autem. Naučíte se jezdit, zapínat sirénu [Q] a střílet za jízdy (opět zaměření pomocí [Shift]). I zde je konečné hlášení a při nesplnění výcviku si jednotlivé části zopakujete.

Intro Act "Locker & Garage"

Jděte po schodech dolu a vlevo do výtahu. Sjeďte do garáže (P1) a vpravo se ve skříňce převlékněte. Pak jděte teprve k policistovi za sklem a vyberte si auto. Prozatím je volné jen jedno a to najdete potom za dveřmi vlevo. Nastupte do auta a rozjeďte se dopředu.

Intro Act "Navigating Traffic"

Zde se pouze naučíte navigaci po městě. Vašim cílem je zelená šipka, která se objevila dole u navigační mapy. Až dojedete k místu kde je zelená značka, dostaňte se do její blízkosti a tím úkol splníte.

Intro Act "Street Test"

Na chodníku vidíte tři maníky a tak vystupte z auta. Jděte k nim a prohledejte je [+]. U posledního najdete důkaz a tak následně prohledejte označené auto které stojí opodál. Bude následovat animace a po ní se strhne na chodníku rvačka. Jako správný policista musíte zasáhnout a pamatujte si správný postup. Musíte se vždy nejprve identifikovat jako policista a pak teprve vystřelit do vzduchu. V budoucnu by se mohlo stát, že jakmile začnete přímo střílet budou vás i policisté považovat za grázla a zastřelí vás. Proto stiskněte [Q] a tím ukážete oznak. Pak vyberte zbraň a znova stiskněte [Q] a tím vystřelte do vzduchu. Teď teprve se pusťte do zatýkání. To by mélo proběhnout v klidu, ale poslední se dá na útěk a ujede autem. Za chvilinku zastaví kousek od vás civilní auto a to zaberte opět ukázáním policejního oznaku [Q]. S civilním autem vyjeďte za prchajícím, ale za rohem zjistíte že naboural a dá se před vámi na útěk. Vyplatí se ho autem dojet a zablokovat mu cestu. Pak vystupte a pomocí [Shift] a [+] ho zatkněte.

Intro Act "Terry`s Agenda"

Podle mapy se vydejte na označené místo a zaparkujte za plotem

Intro Act "Free-Roam Time"

Od teď můžete plnit i jiné úkoly a zvyšovat si tím schopnosti. Dál se však dostanete jen až po splnění daného úkolu a tento postup vám budu i popisovat. Ostatní zločiny jsou generovány náhodně a nedají se předvídat. Vyjděte z policejní budovy přes garáž autem, anebo přímo hlavními dveřmi na ulici. Pro dosažení cíle můžete zvolit taxi nebo metro a samozřejmě policejní auto. Musíte čekat na zavolání a tak se jistě setkáte s prvními prohřešky proti zákonu. Po zavolání se dejte na vyznačené místo, kde na vás čeká agent FBI.

Magdalena Cartel

Dojděte k výtahu a vlevo od něj se vyplácí mzda a vpravo můžete odevzdávat získané důkazy. Tím si zvyšujete svoje kariérové body, které jsou důležitou součástí této hry. Pak si dojděte buď do garáže pro auto a nebo vyjděte hlavním vchodem a nastupte do taxíku. Vašim cílem je zelená šípka, která vás přivede do Wellness Clinic.

Magdalena Cartel "Teresa`s Dare"

Ihned na začátku zastřelte muže na rohu a vejděte do uličky za ním. Tam vás čekají další protivníci a za vraty je náklaďák, u kterého je lékárnička. Poté vylezte na rampu a druhou stranou podél plotu dojděte k žebříku. Vlevo od něj v haraburdí je další lékárnička a pokračujte po žebříku nahoru a do označených dveří. Zde všechny postřílejte a jděte až k zadní místnosti vlevo. Před ním na stolku jsou tři důkazy a další čtyři jsou v oné místnosti vlevo. Jestli jste si nevšimli tak v první místnosti je lékárnička a teprve potom vyjděte ven. Po animaci si hru uložte a pokračujte k zelené šipce.

Magdalena Cartel "The Messenger"

Nasedněte na motorku a snažte se dojet ujíždějícího protivníka. Ten se snaží před vámi ujet a většinou se vybourá sám, případně ho dojeďte a sestřelte, nebo do něj normálně nabourejte. Poté ho zpacifikujte a v momentě kdy mu dojde síla mu zkruťte ruku a objeví se vám ukazatel se třemi vykřičníky. Pomocí kláves se snažte dostat bílý ukazatel k zelené značce a v momentě kdy se vám to podaří, jeden z vykřičníků se zvýrazní. Toto musíte opakovat ještě 2x. Když se vám to ve stanoveném čase nepovede, objeví se volba jak pokračovat. Buď misi restartujete a hrajete od motorky znova, anebo jí ukončíte a musíte jít splnit misi pro Kinga. Já vám doporučuji splnit tuto misi a po jejím zdárném ukončení se vám po chvíli tento úkol i tak objeví. Celá hra má hlavní linii, kterou nejprve celou popíši a pak má ještě další vedlejší úkoly, které se postupně objevují. Záleží jen na vás, jak budete postupovat a na celkový výsledek hry to nemá vliv. Jinak je vaším cílem opět zelená značka.

Magdalena Cartel "Safe House"

Vejděte do domu a postřílejte chlápky u televize. V kuchyni kam přijdete seberte první důkaz a v místnosti naproti je druhý. Další pak je na konci chodby vpravo a je tam i lékárnička. Jděte dál a po schodech nahoru, kde najdete další lékárničky. Jedna je na chodbě a druhá v místnosti, kde je i čtvrtý důkaz. Pak vyjděte do dalšího patra a v místnosti kde jsou zbraně je poslední pátý důkaz. Najdete zde i RPG a její pomocí rozstřelte kovové dveře. Za nimi rozstřílejte všechny barely a dejte si pozor na paprsek uprostřed místnosti. Pak se vraťte pro RPG a paprsek přeskočte. Na konci místnosti je lékárnička a po žebříku nahoru. Ocitnete se na střeše, kde jsou dvě lékárničky a za nápisem COLD BEER se schovává protivník. Pomocí RPG sestřelte písmeno D nebo B. Tím by se vám jich mělo podařit polovinu zničit a další už zničte normální střelbou. Cílem je zničit všechna písmena a teprve potom se zmocníte Reye. Musíte se stále pohybovat, protože Rey po vás stále střílí, ale celkem to není těžké. Poté co se celá rampa zřítí ho přemožte a objeví se známý ukazatel s vykřičníky. Pak už jen doplňte zdraví jestli vám zbyla nějaká lékárnička a vyjděte dveřmi ven. Hru uložte a pokračujte k muzeu.

Magdalena Cartel "Zuma Museum"

Museum je hlídané hlídači a paprsky. Ty se dají podlézt a nebo přeskočit. Hlídače musíte zlikvidovat a většinou se to dá bez střelby. Pořádně se rozhlížejte, protože se dá najít i dost lékárniček a vašim cílem je historické schodiště, po kterém vyjděte nahoru a do výtahu. Volba je jen jedna a dostanete se do skladu, kde to celé vyčistěte. Na konci vyslechněte známým způsobem ředitele a poté se vraťte k rampě. V sochách jsou celkem tři důkazy, které seberte a označenými dveřmi jděte ven. Zpřístupní se vám další vedlejší úkoly, ale doporučuji pokračovat k zelené šipce.

Magdalena Cartel "Escape Crazy"

Poté co vejdete do budovy jste omráčen a dostanete svěrací kazajku. Té se co nejrychleji zbavte [+] a přemožte všechny, co jsou zde na dvoře. Po boji najdete v rohu první důkaz a poté vlezte do okna. Popisovat celou cestu by bylo trochu nepřehledné a tak využijte následující mapky. Pamatujte si, že po otevření cely jste okamžitě napadeni a nedá se tomu zabránit. Poté co se dostanete ze sevření pacienta, zpacifikujte ho a prohledejte jeho celu. Jednotlivé sekce jsou zavřené a dveře se dají otevřít pomocí kódu z ovládací místnosti. Kód zjistíte od vašeho společníka a to až po chvíli. Buďte tedy trpěliví. Ještě jedna poznámka a to, že hra má v této části drobnou chybu. Může se stát, že při otevírání cel se dostanete mimo celu a chodbu. Nevzdávejte to a prostě choďte dokud se neobjevíte znova na nějaké chodbě. Poté co se dostanete do poslední místnosti čeká vás boj ze správcem. Ten po vás střílí, ale jen šipkami a těm se dá uhnout. V momentě kdy správce nabijí se na něj vrhněte a snažte se ho co nejvíc zranit. Poté ze země seberte poslední důkaz a vyjděte dveřmi ven.

mapa

Magdalena Cartel "After Teresa"

Nastupte co nejrychleji do auta před vámi a vydejte se na první křižovatku. Zde prudce doprava a jste na 7th Ave. Na další byste měli jet opět vpravo a pak vlevo. Tím budete stále ve správném směru jízdy, ale mě se osvědčilo jet stále po 7th v protisměru. Autům se dá celkem lehce vyhýbat a v okamžiku kdy uvidíte vlevo zelenou značku, odbočte a dojeďte až k ní. Pak rychle vystupte a vejděte do označeného domu. Musíte to stihnout v daném čase jinak musíte misi restartovat.

Magdalena Cartel "Bullet Opera"

Po vstupu do opery vás čeká okamžitě přestřelka a vašim cílem je chytit ženu, která před vámi ustupuje a nechává ze sebou svoje pistolníky. Postupně se dostanete až ke spodnímu hledišti a vy se prostřílejte dopředu ke scéně. Přeskočte poslední stěnu a čeká vás trochu trapná přestřelka. Poté co sestřelíte všechny protivníky, objeví se velká loď a tu musíte zlikvidovat. Ran to bude hodně a musí jít na spodní hranu přídě lodě. Loď přitom po vás stále střílí a tak se pomalu pohybujte zleva doprava. Příď částečně mění barvu a tak vidíte že postupujete správně, ale je to dost nekonečné. Poté co loď zlikvidujete, máte misi Magdalena za sebou a můžete si zvolit jakou budete pokračovat. Opět na pořadí nezáleží.

Palermo Mob

Podíváte-li se na mapu, máte zde jistě dost dalších značek. Jejich plněním se mění i procento splnění hry. Pro 100% je všechny budete muset splnit, ale zdá se mi, že jsou trochu těžší než hlavní linie hry. Všechny tyto jednotlivé úkoly jsou popsány na konci návodu.

Palermo Mob "Ristorante"

Vejděte do restaurace a zatkněte dva chlápky vepředu v restauraci. Další jsou vzadu v kuchyni a zde seženete různé věci k obraně. Po přemožení celého osazenstva se objeví poslední, kterého vyslechněte a pak se podívejte po důkazech. První je za barem v restauraci a dva u zadní zdi restaurace. Poslední je na regálu v kuchyni. Poté vyjděte z restaurace a pokračujte k další značce.

Palermo Mob "Morbid Antics"

Vstupte do vyznačeného kruhu a po animaci se prostřílejte ke schodišti. Nad ním je kaple plná protivníků a není opravdu jednoduché je všechny zlikvidovat. Mně se vyplatilo vyjít nahoru a doprava. Zde všechny postřílet a pak za stálého pohybu a střelby vyčistit celou kapli. Lékárnička je až vzadu za rakví a u ní je schodiště vedoucí dolů. Sejděte po něm dolů a v místnosti s regály všechny postřílejte. V této místnosti jsou i důkazy a to první je na prvním regálu nahoře kam se dostanete po žebříku. Druhý je na druhým regálu dole a třetí opět dole, ale na třetím regále. Čtvrtý je na posledním regálu nahoře a pátý na druhém regálu opět nahoře. Dostanete se k němu z posledního regálu po skříňkách u zdi. U posledního regálu je i lékárnička a vedle ní je vchod do pece. Z ní se dostanete do pitevny, kde je další důkaz a proti dveřím kterými jste přišli je za knihovnou vchod do tajné místnosti a v ní je poslední důkaz. Poté co vyjdete ven hru uložte a rozhlédněte se po okolí.

Palermo Mob "Mortician`s Flight"

Rychle nastupte do auta, které zde stojí a dejte se do pronásledování. Střelba moc nepomůže ale náraz z boku dokáže auto zastavit. Poté co řidič vystoupí, ho zpacifikujte a po výslechu hru uložte a jdeme dál.

Palermo Mob "Sour Candy"

Poté co dojedete na místo, se po animaci přenesete přímo do tělocvičny. Zde je pár věcí, které můžete použít na svojí obranu a tak je využijte. Musíte samozřejmě všechny přemoct a pak se vydat po stěně za dívkou, která utekla. Nahoře na ochoze vás čeká trochu trapný závod přes překážky a ten skončí v okamžiku, kdy dívku doběhnete a vyslechnete. Poté vyjděte ven a pokračujte k další zelené značce.

Palermo Mob "Bad Accounting"

Snažte se co nejdéle být nenápadný a protivníky likvidovat potichu. Poté co budete prozrazeni, si cestu prostě prostřílejte až dozadu k výtahu. Pozor na minusové body, protože je tu pár civilistů a ty samozřejmě nesmíte zastřelit. Než vejdete do výtahu, vraťte se do první místnosti kde jste začínali a na stole je první důkaz. Druhý je v předposlední místnosti na stole a třetí je v poslední místnosti u obrazovky. Lékárničku najdete u výtahu, do kterého vstupte a sjeďte do podzemní místnosti s pohyblivými regály. Ty se dají přesouvat a tím uvolnit cestu dál. První průchod je třetí místo zleva, druhý je druhé místo zprava, třetí uprostřed a poslední je úplně vpravo. Tudy se dostanete do chodby až ke dveřím, které otevřete a dostanete se do tajné místnosti. Na každém stole je jeden důkaz a vzadu za paletou je človíček, kterého vyslechněte. Pak vyjděte dveřmi ven a hru uložte.

Palermo Mob "Vertigo"

Poslední nejtěžší mise je hodně dlouhá a závěrečný boj je dost problémový, hlavně na pozornost. Jako první vystřílejte celý vestibul a pak se skočte podívat do zasklené místnosti, kde v trezoru najdete pět důkazů a další dva v kufříku na stole. Vraťte se do vestibulu a tudy po schodišti až nahoru. Na staveništi všechny vystřílejte a u výtahu je lékárnička. Dojděte na konec stavby a zde po deskách a lešení nahoru do dalšího patra. Zde je opět blízko výtahu lékárnička a na druhém konci opět o patro výš a pak ještě o jedno. U výtahu je další lékárnička a po prknech se dostaňte k výtahové plošině. Dejte ji do pohybu a při cestě nahoru střílejte po všech protivnících. Poté co vyjedete nahoru, najdete posledního protivníka v jeřábu a začněte po něm střílet. Protivník se vás snaží s plošiny srazit pohybující traverzou a tak si dávejte pozor v jaké je výšce a podle toho se buď sehněte a nebo naopak jí přeskočte. Dávejte si přitom pozor, jestli nejste moc na kraji, abyste nespadli z plošiny dolu. Pomocí střelby se vám po čase podaří jeřáb zničit a tím je celá tato kapitola u konce. Vyberte si jakou kapitolou budete pokračovat a hru uložte.

Zdroj: AbecedaHer

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,