NÁZOR: Proč je singleplayer lepší než multiplayer

Diskuze čtenářů k článku

dpcstb  |  27. 12. 2016 08:18

skodalen ze zivot nieje kvalitny singleplayer

 |   |  Odpovědět
Player  |  27. 12. 2016 10:46

Souhlasim, ikdyz je to o oreferencich samozrejme. Ja radsi singlovku s kvalitnim pribehem nez se rozcilovat nad deckama v lolku nebo sedet cely den na raidu ve wowku...

 |   |  Odpovědět
ass  |  09. 12. 2017 19:21

hele neznáš nějakou single player hru na stylu rustu???

 |   |  Odpovědět
pyramidak  |  27. 12. 2016 12:48

Zkoušel jsem hrát multiplayer v C&C3 a bylo obtížně těžké zahájit vyrovnanou hru, minimálně půl hodina hledání a zkoušení. I když nástroje pro zahájení hry umožní vidět zkušenost hráče a vzkaz ve zprávy o hře, kterou chcete zahájit, nakonec to zkazí lidský faktor. Většina hráčů nechce hrát vyrovnanou hru a vadí jim, když kvůli někomu v teamu prohrají. Ale to je důležitý prvek, mít i slabého hráče, to opět dělá hru zajímavější. Bohužel většina veteránů raději drtí nooby do minuty celý den a mají z toho nepochopitelnou radost. A když hrajete proti vyrovnanému hráči, tak ve chvíli, kdy si spočítá, že to má prohraný, tak se odpojí, což krapet zkazí konec.

 |   |  Odpovědět
Lipo  |  28. 12. 2016 11:18

Ono tieto dve formy maju svoje pro a proti. Treba si ich byt vedomi a ratat s nimi ked sa pustime do hrania pripadne na ich zaklada sa rozhodnut aku hru idem hrat
Ako sa tu vypisali problemy ktore prinasa multiplayer tak by sa dali vypisat aj pozitiva ktore pri singlaci nemozte zazit.
Multi je skor taky viac competitive a aj moze byt viac zabavny kedze ludsky faktor je vzdy viac nez AI.
Singlac je skor taky viac relax a pohoda, no stres, date si obtiaznost ktora vam da trocha zabrat nech sa necitite ako pri jazde na dialnici a vsetko si riadite sami.

Ja osobne to striedam podla nalad, a musim povedat ze cim dalej viac hravam single lebo je pre mna dolezite aby som si pri hre oddychol (asi starnem :p)

 |   |  Odpovědět
Spatny  |  29. 12. 2016 13:12

Souhlasím, poslední dobou jsou moje zážitky s multiplayerem u her podstatně negativní, proto už ho kolikrát ani nezkouším. Vím že v žádným případě to není chyba hry ale i tak, pro nováčka otřesný zážitky.
Zkusil jsem league of legends a po pár hrách mi nějaký profesionál musel začít nadávat jak špatně hraju, fakt že jsem úplný nováček ho nezajímal, neumíš perfektně hrát v první hodinách co si hru zapnul ? Tak nehraj.
Podobně jako v Rust, (zjistil jsem že nemá tutoriál, singleplayer, ani vlastní hru) zapnu hru, podívám se myší okolo a hned mě někdo zabije. Nevadí, tak se spawnu znovu, zkouším zvednou první kámen- zhruba 15 vteřin ve hře, zase mě někdo zastřelí. Tak si říkám že to zkusím naposledy, spawnu se a okamžitě borec vedle mě do mě začne něčím sekat, a jelikož jsem ještě ani nepřišel na to jak něco sebrat ze země tak jsem utíkal.... po 20 minutách běhu kdy se pokaždé otočím a zjistím že ten člověk mě pořád pronásleduje to vzdávám a nechávám se zabít. Když se ptám na tip pro nováčka v chatu "get good, noob" je jediná odpověď.
7 Days to die, udělám první veřejný server a první člověk co se připojí je hacker který všechno smaže.
Dead Island, povolím multiplayer hru, připojí se lidi a než stihnu napsat "hello" tak borci na levelu 100(nebo kolik je limit) zmasakrují všechny zombie v okruhu míle. Než jsem stihl vzít jeden úkol tak jsem zůstal sám jenom s jedním člověkem co vypadal jako zmatenej nováček jako já, zatímco zbytek už je pomalu na druhé straně ostrova.

 |   |  Odpovědět
Larion  |  18. 06. 2018 16:47

Upřímně řečeno multiplayer nesnáším a to právě hlavně kvůli ostatním hráčům. A obzvlášť komunita v Rust je příšerná. Během 2 hodin co jsem to hrála 2x spadnul server, takže mě to opětovně vracelo na začátek, kdy jsem přišla o celej inventář, pak mě nějakej maník úplně bezdůvodně zastřelil a ještě mi k tomu vzkázal : " You know why." a poslední tečka byla když jsem si konečně postavila barák, tak ke mě naběhla skupinka borců, zabili mě, nastěhovali se mi do toho baráku a pak na mě čuměli přes okno, jak tam jen zoufale stojim.

 |   |  Odpovědět
Anonim  |  30. 12. 2016 09:58

Poslední roky jsem hrával hodně multiplayer (lol, wot, ps2, Poe, wt, eve a spousty dalsich. Teď se vracím k multiplayeru. Za me je poslední dobou pozitivní u singlu několik věcí.
1) nemusím na nic čekat a celou dobu co hraju, skutečně hraju. Žádné čekání na kámoše, na matchmaking, nez ostatní odebranou kolo, umřou apod. Mám málo času a tyhle cekacky mě dost otravují. Když jsem byl student a hrál hodně hodin denně, tak to bylo v pohodě, pauzicka na odpočinek od hraní. Singl zapnu a hraju.
2) nutnost hrát na úrovni v multiplayeru. Zase je to o tom casu. Hrát hru, kde vás ostatní jen zabíjí je nuda. Je potřeba hrát hodně, aby člověk udržel skill, případně krok se změnami (lol a patch každých 14 dnů). Online hry jsou dělané tak, aby bavily hardcore hráče, co do toho sypou prachy. Změny jim hru dělají novou i když hraji pět hodin denne. Bohužel na tohle už nemám čas, chci se prostě bavit. U singlu není nutné být tak kompetitivní.
3) multiplayer se nedá přerušit. Sedne mi kočka na klín a já si nemůžu dát pauzu, abych ji hladil. Sedne si přítelkyně a to samé teď vážně, ta si chce spíš povídat nebo něco řešit, ale to v průběhu zápasu nejde. Singl pauznu nebo úplně uložím.
4) multaky jsou častokrát stavěné na grind a závislost. Omezená akce. Denní login bonus. Dvojita odměna za první vitezstvi. Stojí mě energii tomu odolávat a když sklouznu, hraju víc než je dobré a paradoxně mě to ani moc nebaví.
5) hrani multaku na úrovni je dražší než singl. Většina her má nějaké premium účty, zrychlené odemykání věci, prémiové tanky atd. Pořád vás to láká utrácet, abyste byli kompetitivní nebo cool. Samozřejmě porovnáváme s kupováním lehce starších singlů v akci. Kdo musí mít nejnovější singl pecku hned jak vyjde, je to taky drahé.
Trochu jsem tady promichal různé modely multiplayer hraní (f2p, b2p, měsíční poplatky, multaku u single player her). A píšu na tabletu, tak se omlouvám za překlepy, i když jsem to po sobě četl.
Celkově mi z toho vychází, že v mém věku 30+ jsou lepší single player. Na druhou stranu ten adrenalin z pvp, tomu se skoro nic nevyrovná. Je to těžké, no ...

 |   |  Odpovědět
Anonim  |  30. 12. 2016 10:51

Ještě k těm špatným zážitkům ze spoluhráčů a matchmakingu. Když člověk hraje hodně, tak se to víceméně zprůměruje s velice dobrými zážitky z kooperace, výher a napětí. Problém je,když si člověk jde zahrát jednu hru a tu má tímhle způsobem špatnou.
To nakládání s toxickými lidmi a frustrací z proher je obecně věc, která dá člověku docela tréning do života.

 |   |  Odpovědět
Archon  |  21. 02. 2017 15:44

Jo, zvlášť ta poslední věc mě vždycky na MP štve. Ve většině RTS mě baví si hezky stavět základnu, pokud možno realisticky (takže kovárny nestavím blízko lesa a nechávám mezi budovama uličky) a snažím se užívat si atmosféru (ať už dávných dob, fantasy nebo sci-fi) a boj mám jen jako takovou třešničku na dortu - hraju jako roleplayer. Bohužel, většina RTS je v online režim u koncipovaná na rychlý rozdrcení soupeře, a výhoda je většinou na straně útočníka (předsunutý základny, slabý výkon "turretů", nedostatečná výdrž budov). Nikdy se mi moc nelíbilo to třídění na turtler-rusher-boomer, naopak, vždycky jsem obdivoval, když se někdo z těchto "standardních" strategií dokázal vymanit a hrát hru svým stylem. A to nadávání do noobů, to je kapitola sama pro sebe. Jeden velmi moudrý známý mi na tohle řekl, že je to asi tím, že vývojáři RTS se drží limitů tří zmiňovaných taktik, a že nás třeba ještě čeká doba, kdy budou netradiční taktiky, včetně roleplayingu, v RTSkách upřednostňovány. Na YT na to bohužel moc návodů zatím není...

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor