Nejlepší hry roku 2008 - část druhá

Země provedla další otočku kolem Slunce a my nabízíme přehled nejlepších skvostů, kterým jste v uplynulém roce věnovali dlouhé hodiny.

Age of Conan

Červen, Funcom, recenze (7/10)

Age of Conan přináší celou řadu nových věcí, které se v jiných hrách objevují zřídka, nebo dokonce vůbec. Přichází jako první z generace nových MMORPG, v nichž bude boj akčnější a živější, nebude stačit pouze tupě zakliknout svého protivníka a čekat, až padne. Stejně tak v sobě nese i příběh, který se prolíná celým vývojem postavy a jehož úkolem je lepší sžití hráče s jeho postavou. Navíc ale přináší něco možná nečekaného, i když známého, a to je slušná nedotaženost.

Mohl bych o hraní AoC napsat stovky a tisíce slov, ale bylo by to zbytečné. Místo toho vám zatím nabídnu některou ze stálic tohoto žánru, počkejte si, jako já, na plnou verzi Age of Conan, která se snad časem objeví. Je mi sice jasné, že úpravy budou probíhat stále, ale aspoň už bude doplněno to nejdůležitější – obsah hry. Do té doby ji ponechte skalním nadšencům, ať se vyřádí.

Warhammer Online

Říjen, Mythic Entertainment, recenze (9/10)

Warhammer Online je zlomový titul. To bylo jasné už ve chvíli, kdy se jej ujal herní gigant Electronic Arts. Jeho zástupci jasně dali vědět, že pokud na trhu s MMORPG proti World of Warcraft neuspějí oni, bude to znamenat problém. Dokonce i lidé z Blizzardu museli při startu Warhammer Online uznat, že se uvedení do provozu povedlo téměř bez chybky.

Zbývá už jen jediné, odpovědět na otázku položenou v úvodu. Warhammer Online: Age of Reckoning si své hráče zaslouží. Nepochybuji o tom, že v blízké době nesesadí z trůnu World of Warcraft, dvojnásob pak pro blížící se datum třináctého listopadu, ale ze současných her má snad jako jediný titul potenciál se vyšvihnout do jeho výše. A i kdyby WAR neuspěl, ukáže cestu dalším, protože mnohé je správně. Už jen odstranit to, co je špatně.

World of Warcraft: Wrath of the Lich King

Listopad, Blizzard Entertainment, recenze (9/10)

Předpokládám, že pokud se aspoň trochu zajímáte o World of Warcraft, a datadisk Wrath of the Lich King, nepřehlédli jste v létě náš týden plný článků, představujících tuto expanzi. Přibližně před měsícem přitom Blizzard vypustil rozšíření oficiálně mezi hráče a ti tak mohli otevřít novou kapitolu v dějinách světa Warcraftu – navštívit ledový kontinent Northrend.

World of Warcraft aktivně hraje přes jedenáct milionů lidí a to je přesně ten důvod, proč bych hru neměnil. I když vás budou štvát ninžující Alíci (nebo Horda, každému dle jeho Gustava), víte, že najdete i spoustu lidí, kteří vám sednou do noty, a budete se s nimi skvěle bavit. /moo /salute

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,