1. V Oblivionu bylo questových linií dost. Každá měla tak 2-5 questů. V Morrowindu se tomu ani questová linie neříkalo.
2) SR2 nejsou RPG? Proč?
Jestli SR2 nejsou RPG, pak spousta dalších moderních RPG nejsou RPG.
"slátanina" sr2 nefunguje? Jak jsi na to přišel?
Proč bych nemohl srovnávat? Nějaký důvod? Taky si všimni, jak jsem je srovnával. Herním stylem, jako sandbox RPG. Taky trochu čti, co píšu.
3) V Diablu je stereotypní klikání na začátku i klikání na konci. Přesto se to považuje za nejlepší akční RPG. WoWko je stereotypní uplně ve všem. Space Rangers má 7 stereotypních miniher, které nemusíš hrát, ale když je hraješ jednou za čas, stereotyp se tolik nedostavuje, narozdíl od her, kde nemáš na výběr. Btw. proč by to nemělo fungovat?
4) Cílem tohoto odstavce bylo ukázat ti, že to, co vyzdvihuješ u jedné hry, tak to haníš u jiné. Ačkoliv jde o stejnou věc, ne-li horší u té první.
Technické zpracování se přeceňuje. Jen mladí hejskové, co odmítají hrát něco, co nemá milion polygonů, to vyzdvihují. Normálním hráčům jde o hratelnost a grafika je podřadná.
viz tetris, arkanoid, colonizace, SR2 je taky hodně chválen nejen kritiky, ale i hráči (kteří dají hře čas se projevit a projeví snahu ji pochopit), Europa universalis a jiné.