Nejúspěšnější hrou Epicu je překvapivě Infinity Blade

Mělo by to ukazovat na to, že jsou hudbou budoucnosti free-to-play tituly.
Nejúspěšnější hrou Epicu je překvapivě Infinity Blade

Epic se může pochlubit celou řadou skvělých her, z nichž téměř všechny zabodovaly i z komerčního hlediska. Studio za úplně nejúspěšnější však považuje mobilní Infinity Blade, který je prý dokonce výdělečnější než série Gears of War, alespoň tedy pokud srovnáte poměr investovaného času vývojářů a vzniklého zisku.

Už jen z tohoto důvodu by se podle Tima Sweeneyho, ředitele Epicu, měla herní scéna dále ubírat směrem free-to-play titulů. „Souhlasím s tím, že to bude způsob, jakým se budou hry na celém světě distribuovat,“ řekl v rozhovoru pro Gamasutru.

„Všichni tihle západní vývojáři, kteří utrácejí 30 miliónů za vývoj her pro dedikované konzole – tihle všichni se budou v následujících pěti letech tlačit na asijské trhy a ve všech případech půjde o free-to-play tituly, jež budou určené celému světu. Jediný způsob, jak přežít, je být globální.“

Podobně to vidí také Crytek, jehož všechny budoucí hry budou ryze free-to-play.

Zdroj: Gamasutra
Dostupné pro: iPhone
Žánr: RPG | Akční RPG
Výrobce: Chair Entertainment | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 1. prosince 2011
  • Prodloužení herní doby
  • Fantastická audiovizuální stránka
  • Noví protivníci a bossové
  • Více přehledné menu
  • Nové bojové systémy a zbraně
  • Občasné pády