Nejzajímavější novinky z výstavy GamesCom na jednom místě

Ještě nedávno bylo pravidlem, že vývojáři do Německa přivezli to, na co na E3 už nezbylo místo. V posledních letech se to ale mění a postupně se z Gamescomu stává čím dál větší akce.

Zaměření se ale stále nemění. I když mají novináři nějaký ten den navíc, aby si mohli hry vyzkoušet v klidu bez davů veřejnosti, tak si tam hráči mají vyzkoušet hry, na které nebudou muset čekat zase tak dlouho. Většina nových trailerů a gameplay videí tak zahrnovala spíše tituly, které se na pultech obchodů objeví ještě do konce roku.  

Došlo ale i na několik velkých oznámení, která zazněla na konferencích předcházejících samotný veletrh. Krom tradičního Inside Xbox od Microsoftu to byla prezentace Indie her od Nintenda, další stream Google Stadie a celé to pak završila velká Opening Night Live Geoffa Keighleyho. Vezmeme to ale pěkně od začátku.  

Nezávislé hraní na Switchi 

Jako první přišlo na řadu Nintendo se svojí Indie World prezentací. Lidé stěžující si v komentářích na věci typu “Kde je Zelda? A co Mario?” zjevně nepochopili, co znamená výraz indie hry. Bylo představeno jak několik nových titulů, tak již tradičně došla řeč i na hry, které si již můžete zahrát na jiných platformách, ale na Switch dorazí se zpožděním. Hotline Miami Collection a Superhot pak vyšly hned při oznámení. Velmi pěkně vypadá například adventura Röki, The Touryst nebo EarthNight. Z těch větších záležitostí je tady například Dungeon Defenders: Awakened, které bude mít na Switchi časovou exkluzivitu.  

Dosti zaujaly také nové záběry ze switchové verze třetího Zaklínače. Vypadá značně hůř než na ostatních platformách, ale s tím se počítalo od začátku. Podstatné je, že běží naprosto bez problémů. V závěrečném oznámení pak přišel Ori and the Blind Forest. Microsoft tedy přišel o další exkluzivitu pro svoje platformy.  

Nejnovější komentáře