Několik otázek pro Shiny Entertainment

Položili jsme několik otázek Marku Tealovi, producentovi hry Sacrifice, vyvíjené u Shiny Entertainment. Již před nějakou dobou jsme se zde o Sacrifice dlouze zmiňovali, nicméně informace, které se daly o hře zjistit, nebyly dostatečně informačně obsáhlé na to, aby o hře řekly všechno. Nemůže-li hora k Mohamedovi, musí Mohamed k hoře – a tak jsme se zeptali.
Několik otázek pro Shiny Entertainment
Položili jsme několik otázek Marku Tealovi, producentovi hry Sacrifice, vyvíjené u Shiny Entertainment. Již před nějakou dobou jsme se zde o Sacrifice dlouze zmiňovali, nicméně informace, které se daly o hře zjistit, nebyly dostatečně informačně obsáhlé na to, aby o hře řekly všechno. Nemůže-li hora k Mohamedovi, musí Mohamed k hoře – a tak jsme se zeptali.

Sacrifice bude hra opětovně poněkud "podivného" ražení, jako byl MDK. Kam na ty nové nápady chodíte?

Joby Ortero (Shiny Art Director - výtvarný vedoucí) vylepšuje tento svůj styl již velice dlouhou dobu. Zřejmě od doby, kdy začal kreslit. Technologie se konečně dostala do bodu, kdy je schopen některé části tohoto stylu převádět do interaktivního světa her. Jakmile se základní vzhled hry začal vyjasňovat, on začal hledat podobně stylizované kreslíře, kteří malovali podobným stylem. Zbytek byl docela jednoduchý. Myslím, že lze říci, že největší vliv měla technologie - jako katalyzátor, který nám dovolil vyvést některé naše staré nápady z temnoty a nabídnout je ostatním takříkajíc "na hraní" :).

Grafický engine hry je opravdu úchvatný, můžete nám ho trochu přiblížit?

MASIVNÍ, s možností naprosto volného pohybu, vytvářející kompletní 3D prostředí.

Téměř každý objekt v Sacrifice automaticky přizpůsobuje svoji složitost výkonnosti vašeho stroje. Postavy, objekty, částicové systémy, samotný terén, detailnost krajiny ... a tak dále. Není to ale ani žádná opatrná změna LOD (Level Of Detail - úroveň detailnosti) modelu. Změna detailů je prostě velmi uhlazená.

Rostlinky. To jsou jednoduché malinkaté 3D modely rostlin, které výtvarníci využívají k navození děsivě dokonalého pocitu 3D detailů. Rozsáhlá, real-timová deformace krajiny. Využívaná například při vrtném kouzlu, které vytvoří v zemi spirálovitou jámu.

Plná podpora hardwarových transformací a osvětlení.

Přes 100 000 framů ručně vytvářené animace, která dělá jednotky a boj mnohem proměnlivější a realističtější než kdy předtím.

Nebude hra příliš hardwarově náročná? Veškerá grafika vypadá excelentně, ale bude se to hýbat řekněme i na takovém Celeronu 450MHz?

Viz. předchozí otázka.

Opět zde budou v hlavní roli bohové. Kteří například?

Pyro - Co můžeme říct o Pyrovi? Je to zřejmě jeden z nejzřetelněji zlomyslných bohů ze všech pěti. Netouží po ničem jiném než vidět svět utápět se v plamenech. Má potěšení z ničení už pro jeho vlastní podstatu. Ohnivý je slovo, které ho nejlépe popisuje jak ve smyslu vzhledu, tak i chování. Rychle odmění ty, kteří ho dokáží potěšit, ale běda těm, kteří se dopustí něčeho proti němu. Z ostatních čtyř Pyro nejvíce nenávidí Persephone, jejíž stromy a zelené pastviny ho nesmírně urážejí. Jen o trochu méně nenávidí Jamese, jehož povolné názory jsou pravým opakem Pyrových emocionálních stavů. K ostatním nechová žádnou velkou lásku, protože nikoho nemiluje tolik jako sebe sama. Světy Pyrovy jsou bezútěšné pustiny pokryté magmatem, vulkány a horkým popelem. Dokonce samotná obloha je ohnivá - a to pouze tam, kde je vidět skrz silné vrstvy sazí.

Sacrifice je již vaše tuším druhá hra, ve které budou figurovat bohové. Proč se jimi tak intenzivně zabýváte?

Myslím, že je to jen shoda okolností :).

Také se zde objeví magie a kouzla. Zatím asi nejlepší efekty kouzel jsem viděl ve Final Fantasy 8. Chystáte se je trumfnout?

S 50 kouzly a 50 schopnostmi, to vše spojené v jedné nadupané 3D - RTS hře, není myslím jakékoliv srovnávání na místě. Kouzla a schopnosti budou v Sacrifice využívány v žáru bitvy a přestože vypadají velice dobře, musí být zároveň praktické, narozdíl od kouzel ve FF.

Boj bude probíhat pouze ve venkovních prostorách, nebo se podíváme i do jeskyní, dungeonů, nebo něčeho podobného? Jak velké budou mapy?

Větší mapy budou ekvivalentní asi 1,56 km čtverečních. Všechny se budou odehrávat pouze "venku".

Kolik bude ve hře celkem druhů jednotek? Alespoň přibližně?

V Sacrifice máme na 50 jednotek (kreatur), 10 pro každého z pěti bohů.

Chcete prý pro Sacrifice vytvořit zvláštní herní server. Jak bude hra přes něj probíhat, jaký bude maximální počet hráčů v jedné hře?

Jeden za každého boha, tedy maximálně pět.

A závěrečná otázka - kdy hra (konečně) vyjde?

Do obchodů se dostane v říjnu 2000.

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Takhle vypadají nejlepší hry z výstavy E3 2018: je na co se těšit

Takhle vypadají nejlepší hry z výstavy…

Výstava E3 není jen o odhalení a novinkách. Také jsme se dočkali tuny nových obrázků z očekávaných her.

22.  6.  2018 | | 2 N/A
Nejžhavější trailery a videa z výstavy E3 2018: vše v pohybu

Nejžhavější trailery a videa z výstavy…

Obrazovou galerii máme za sebou, teď jsou na řadě ty nejlepší trailery. A že jich bylo.

17.  6.  2018 | | 1 N/A
E3: Forza Horizon 4 se bude odehrávat v Británii za střídání ročních období

E3: Forza Horizon 4 se bude odehrávat …

Na konferenci Microsoftu snad nesmí nikdy chybět Forza. Nová Forza Horizon 4 se bude odehrávat v Británii a nabídne čtyři roční období.

13.  6.  2018 | | 2 N/A
Battlefield V se chlubí novým trailerem a slibuje režim Battle Royale

Battlefield V se chlubí novým trailere…

9.  6.  2018 | | 2 N/A
Cyberpunk 2077: E3 dojmy z nejambicióznějšího RPG dneška

Cyberpunk 2077: E3 dojmy z nejambicióz…

Největší herní svátek roku sice už pomalu končí, ale pro nás je to teprve začátek. Postupně vám přineseme informace o valné většině představených her. Přednost mají samozřejmě ty větší tituly, a proto se dnes podíváme na Cyberpunk 2077 od CD Projekt RED.

16.  6.  2018 | | 2 N/A
Cyberpunk 2077 bude obsahovat necenzurovanou, účelnou nahotu

Cyberpunk 2077 bude obsahovat necenzur…

Tvůrci Cyberpunku 2077 potvrdili, že v jejich hře bude mimo jiné i nahota, kterou do ní umístili z dobrých důvodů a její cenzurování by uškodilo tomu, co chtějí sdělit.

18.  6.  2018 | | 9 N/A
Playstation 5 využije speciálně navržený grafický čip Navi od AMD

Playstation 5 využije speciálně navrže…

Playstation 5 se musí pochlubit celou řadou nejmodernějších technologií a díky Forbesu můžeme nahlédnout na pravděpodobný hardware o něco dříve.

15.  6.  2018 |
E3: Assassin

E3: Assassin's Creed Odyssey bude mít …

Ubisoft se po oznámení nového Assassin's Creed Odyssey s ničím moc nepáral a hráčům předhodil rovnou pět různých edic, z nichž nejdražší bude stát 240 euro.

12.  6.  2018 | | 9 N/A