Nemá téměř smysl dělat hry pro PSP

S hrami pro PSP byl vždy problém. Nebylo to tak jejich celkovým nedostatkem, jako spíše nedostatkem dostatečně kvalitních. Může za to pravděpodobně stále rostoucí pirátství, alespoň podle slov Ru Weerasuriyi, creative directora z Ready at Dawn.

"Nejsem si moc jistý, jak to vypadá s DS, ale pirátství na PSP je celosvětově nezvladatelné," řekl v interview pro VG247. "Systém se dostává do stavu, kdy pro něj nemá smysl vyvíjet hry - pokud tedy bude pirátství stále stoupa."

"Je těžké předpovědět, co se s tím bude dělat a kam věci dospějí, bezpochyby to ale bolestivě zasahuje všechny vývojáře, kteří se snaží udělat dobré hry."

Dále vyzdvihuje situaci na PC, která s pirátstvím úspěšně bojuje. "PC trh má multiplayer, který pirátství sráží na kolena, přičemž spousta velkých her nutí hráče být neustále připojen ke speciální službě, jako je třeba Battle.net."

Zdroj: VG247