Ve hře se budete moci doslova ztratit.
Už Zaklínač 3 měl neuvěřitelně vypiplané boční mise a questy, které měly své vlastní poutavé příběhy o osudech lidí a dalších neočekávaných situacích. Vypadá to, že Cyberpunk 2077 tento systém posune ještě na další úroveň a nabídne hráčům nevídanou míru svobody v tom, co chtějí dělat.
Stejně jako samotný herní svět bude pestrý a živý i samotný gameplay v jeho rámci. Nic nebude pouze výplň nebo ztráta času. V rozhovoru pro Edge se o tom rozpovídal Patrick Mills, návrhář questů ve studio CD Projekt Red.
"Chceme, aby se všechny mise a questy přidržovaly kvality ústřední příběhové linky. Nic nebude cítit jako výplň a zbytečnost, něco co byste museli dělat, zatímco čekáte na to zajímavé a důležité. To děláme neradi," řekl Mills.
"Skoro v každém questu je více možností a vy budete čelit následkům svých činů a rozhodnutí. My se nijak neomezujeme. Naší filosofií je, že pokud hráč může logicky něco udělat, tak to bude ve hře možné. A pokud nemůže, musíme vymyslet pádný důvod, proč tomu tak je," dodal.
Vypadá to, že smysl pro detail bude v Cyberpunku opravdu úctyhodný a vše nebude pouze na povrchu.