New Media Generation – rozhovor

To, že i ve státech východní Evropy získává herní průmysl stále význačnější roli, dokazuje vznik mnoha stále úspěšnějších vývojářských, ale i distribučních firem. Nám se podařilo vyzpovídat zástupce významné ruské herní společnosti New Media Generation. Otázky se točily okolo historie této firmy, připravovaného závodního titulu Glide Face či plánů do budoucna.
New Media Generation – rozhovor

Nebudu vás na úvod příliš dlouho zdržovat, takže se raději rovnou vrhněte na čtení dalšího textu.

Doupě: Můžeš se prosím nejprve představit naším čtenářům?
T.G.: Jmenuji se Tatiana Gorlina, jsem mezinárodní obchodní manažer společnosti New Media Generation (NMG).

Doupě: Jak dlouho již existuje vaše firma New Media Generation? Kolik a které hry máte již zdárně za sebou?
T.G.: Firma NMG byla založena v roce 1996 a v současné době patří mezi největší ruské distribuční a vývojářské společnosti vytvářející multimediální tituly a hry pro osobní počítače.

Konkrétně se pak zaměřujeme především na následující oblasti:
- vývoj vzdělávacích programů a dalšího softwaru, především pro děti a dospívající
- 3D hry
- různorodé technologické nástroje pro PC a konzole, včetně nástrojů pro vývoj počítačových her
- internetové hry
- internetové portály
- programy na zakázku

 

Sortiment našich produktů je opravdu rozsáhlý, je takřka nemožné všechny jmenovat. Proto uvádím několik příkladu nejpopulárnějších titulů z naší dílny:

- Hired Team: Trial (Hired Team: Trial Gold)
- End of Twilight (recenze)
- Escape from Haunted House
- The Cyril and Methodius Great Encyclopaedia
- P.I. Tchaikovsky: Life and Works
- Tiffie`s Magic Tales
- Modern Russian Art
- English for Beginners - Foreign language studies
- "Operation System - Practical course of Windows 2000"
- Více než 100 her vytvořených v Javě a Flashi, povětšinou pro Palm OS a Windows CE

To je tedy několik příkladů reprezentujících naši obrovskou nabídku produktů. Jak můžete vidět, naše společnost se nějakým způsobem dotýká snad všech sfér herního a zábavního průmyslu.

 

Doupě: Díky za vyčerpávající odpověď. Aktuálně pracujete na nové simulaci Glide Face, která nás zavede do světa adrenalinových závodů vodních člunů. Můžeš nám prosím blíže představit tuto hru?
T.G.: Nejprve - titul Glide Face není naším vlastním produktem. NMG spolupracuje s vývojovým týmem "Viola", který pracuje na této hře. Naším úkolem je především prezentovat tuto hru na domácím, ale i na zahraničních trzích.

Doupě: Jak dlouho již pracuje vývojový tým na tomto titulu?
T.G.: Práce byly započaty v září 2001, samotná hratelná demoverze, která je k dispozici na našich stránkách, pochází z období mezi lednem a březnem letošního roku.

Doupě: Kolik módů bude samotná hra obsahovat? A také, kolik lodí bude moci hráč ovládat?
T.G.: Kompletní prodejní verze hry by měla obsahovat okolo jedné desítky módů, fanoušci si tedy přijdou na své. Hráč se bude moci prohánět až ve 20 různorodých lodích, které se od sebe budou samozřejmě patřičně lišit.

 

Pro každý z módů budou pochopitelně existovat rozdílná pravidla, přípustné i zakázané akce, které zde smí hráč provádět, stejně jako kritéria pro úspěšné dokončení daného módu. Hra také přesně definuje hlavní pravidla pro chování počítačem řízených protivníků, výběr lodí a tak podobně.

Doupě: Glide Face bude obsahovat okolo 8 rozmanitých tratí zasazených do různých zemí světa. Které konkrétní státy budeme moci navštívit?
T.G.: Závody budou probíhat zejména v zemích východní Evropy, konkrétně tedy na území Ruska, Ukrajiny či Běloruska. Navštívit budete moci také státy s teplejším podnebím, jakými bezesporu jsou Turecko a Brazílie. Pro milovníky chladného zimního připravujeme také několik arktických závodů

Doupě: Bude konečná verze hry podporovat také multiplayer? A budeme moci hrát také po Internetu?
T.G.: Ano, konečná verze nabídne hráčům také možnost zahrát si po Internetu či síti. K dispozici bude hned několik módů.

 

Doupě: Grafika v Glide Face zatím vypadá velmi slušně. Použili jste při její tvorbě vlastní engine nebo jste vsadili na osvědčenou práci jiné firmy?
T.G.: Využit byl vlastnoručně vytvořený engine vývojářského týmu Viola.

Doupě: Trochu zákeřná otázka - Co si myslíš, že hráče bezpochyby nejvíce zaujme na titulu GlideFace?
T.G.: Věříme, že především ohromující dynamika jízdy, realistická grafika a také široká paleta nabízených módů pomůže titulu GlideFace stát se v celosvětovém měřítku úspěšným.

Doupě: Jaký je aktuální stav vývoje GlideFace?
T.G.: V současné době pracujeme především na modifikacích a dotvoření enginu, stejně jako návrhu a vytváření samotných levelů a tratí.

Doupě: A kdy se dočkáme tohoto titulu v obchodech?
T.G.: Předpokládáme, že samotná hra bude vypuštěna maximálně osm měsíců po dohodnutí spolupráce s celosvětovým producentem tohoto titulu, kterého zatím bohužel nemáme.

Doupě: Plánujete v současné době také vývoj jiné hry?
T.G.: Vývojový tým Viola zatím nemá do budoucna žádné definitivní plány, přesto jejich technologie dává reálnou možnost vytvoření dalších her různých žánrů.

 

Naše společnost New Media Generation v současné době pracuje na vývoji nové 3D střílečky s názvem Gorge Tour. První materiály o této hře budou uvolněny již v nejbližší době, máte se tedy na co těšit. Samotná hra je postavena na našem enginu Shine, který byl použit například v titulu Hired Team Trial Gold.

V oblasti vzdělávacích a multimediálních programů aktuálně pracujeme na několika nových titulech, brzy se do obchodů dostane velká encyklopedie pro děti. 

Doupě: Díky za tvůj čas.

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Mashinky jsou v předběžném přístupu, pojďte si hrát s vláčky

Mashinky jsou v předběžném přístupu, p…

Nové tratě ve strategické hře Mashinky volají po pořádném řediteli, který postaví železniční impérium. V předběžném přístupu už ode dneška!

6.  10.  2017 | | 25 N/A
Praha stověžatá aneb projížďka hlavním městem ve Forza Motorsport 7 (galerie)

Praha stověžatá aneb projížďka hlavním…

Forza Motorsport 7 je na světě a stejně tak jako v předchozích dílech, i nyní máme možnost zajezdit si skrze historické centrum Prahy. Pokochejte se s námi.

13.  10.  2017 | | 13 N/A
Žánr Battle Royale bere trh útokem, podívejte se na nejlepší hry

Žánr Battle Royale bere trh útokem, po…

Battle Royale sice není žádný nově objevený žánr, ale až nyní ukazuje svůj pravý potenciál. Nejenže prodejní čísla obrovsky narůstají, ale počet hráčů přesahuje i takové stálice, jako je Counter-Strike Global Offensive nebo Dota 2.

11.  10.  2017 | | 4 N/A
Forza Motorsport 7: vstup giganta na scénu (recenze)

Forza Motorsport 7: vstup giganta na s…

Na okruh se vydal další z velkých favoritů letošního závodu o titul závodní hry roku 2017. Forza Motorsport 7 je konečně tady, pojďme si jí tedy rozebrat kousek po kousku.

3.  10.  2017 | | 4 N/A
Herní agenda: zářijový výběr jako předzvěst podzimních hitů

Herní agenda: zářijový výběr jako před…

První měsíc tohoto školního roku je za námi, a tak je čas na naši pravidelnou agendu. Podzimní sezóna je v plném proudu, takže si konečně můžeme vychutnat pecky jako druhé Destiny, datadisk k Dishonored nebo nové závody Project Cars. To ale není ani zdaleka všechno.

4.  10.  2017 |
Fotbálek PES 2018 vypadá díky vychytávce Ansel skoro jako přímý přenos

Fotbálek PES 2018 vypadá díky vychytáv…

Pro Evolution Soccer 2018 rozhodně má své problémy, ale díky funkci típání screenshotu Ansel od společnosti Nvidia z toho můžete udělat pořádnou podívanou.

8.  10.  2017 | | 3 N/A
Světové recenze Middle-earth: Shadow of War mluví o hitu

Světové recenze Middle-earth: Shadow o…

Pokračování výletu do Mordoru je tu a můžeme-li věřit zahraničním kritikům, jde o důstojného nástupce.

10.  10.  2017 | | 2 N/A
Star Wars Battlefront II vypadá ve 4K úchvatně, podívejte se

Star Wars Battlefront II vypadá ve 4K …

Nový Battlefront je takřka za rohem a internet se začíná plnit novými pohlednicemi z betatestu. Již brzy vám přineseme naše dojmy, prozatím si užijte parádní 4K obrázky.

6.  10.  2017 | | 3 N/A