Next-gen konzolí není třeba, ty současné mají stále co nabídnout

Tvůrce Bioshocku po nových mašinkách rozhodně nedychtí.

Na nedostatek výkonu současných konzolí si stěžují hlavně PC hráči, kteří jsou zvyklí na své nabušené sestavy. Tvůrce Bioshocku, Ken Levine, si však nemyslí, že by bylo nutné přeskočit do next-gen éry. Aktuální konzole podle něj mají stále co nabídnout.

"Je očividné, že v těch mašinách ještě zůstalo trochu šťávy," řekl Levine. "Stačí se podívat na Arkham City, Uncharted nebo Gears of War. Tyhle hry podle mě vůbec nevypadají zastarale. Vypadají moderně."

VIDEO: 4616 'Bioshock Infinite - E3 demo: the first two minutes'

Bioshock Infinite

"Onehdy jsem hrál Batmana a letěl jsem nad tím obrovským městem, přičemž mi na kápi dopadly sněhové vločky a následně roztály... Současné konzole stále mají dost síly, aby mě dokázaly ohromit."

"Co se hratelnosti týče, mají rezervy ještě větší. Pořád je dost prostoru na experimenty. To ale samozřejmě neznamená, že není těžké stavět na něčem, co jste v minulosti už udělali - Infinite je z hlediska technologie oproti Bioshocku 1 velkým krokem kupředu."

Zdroj: CVG
Dostupné pro: PC, X360, PS3
Žánr: Akce | Otevřená FPS
Výrobce: Irrational Games | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 26. března 2013
  • Uvěřitelný a živý svět
  • Strhující příběh
  • Inteligentní témata
  • Elizabeth
  • Pestrá hratelnost
  • Místy moc akce
  • Občas ztráta tempa
Diskuze (83) Další článek: Za pár dní vyjde demo Rayman Origins

Témata článku: , , , , , , ,