NHL 14 slibuje věrnější bruslení, lepší bitky, přepracovaný Be a Pro a další vylepšení

EA představili nový ročník NHL, který vyjde letos na podzim pro konzole Xbox 360 a Playstation 3.
NHL 14 slibuje věrnější bruslení, lepší bitky, přepracovaný Be a Pro a další vylepšení

Je docela možné, že letos se dočkáme posledního ročníku videoherního hokeje NHL pro současnou generaci konzolí. Tvůrci jej nehodlají odfláknout a slibují celou řádku nových vylepšení. Základem je přebírání technologií úspěšných v jiných sportovních značkách EA.

O simulaci kontaktu hráčů se tak postará nový fyzikální engine postavený na Player Impact Engine z posledních ročníků Fify, lépe vypadající bitky zase přinese nový engine Enforcer, který pohání boxerskou sérii Fight Night. Návrat zažije True Performance Skating, ovšem ve vylepšené druhé verzi. Všechna zásadní vylepšení v souhrnu, jak je popisuje tisková zpráva:

  • Fyzikální model srážek (NHL Collision Physics) – Jeho jádro tvoří stejná technologie, jako v případě enginu Player Impact v sérii  FIFA. NHL Collision Physics umožňuje srážet protihráče tvrdými hity a simulovat střety hráčů na ledě mnohem věrnějším způsobem. Hra tělem se nyní nově ovládá levou páčkou a je výrazně jednodušší.
  • Engine hokejového bitkaře (Enforcer Engine) – Tento herní prvek nově využívá technologie z boxerské série Fight Night. NHL 14 nabídne zcela nové zpracování bitky z pohledu třetí osoby. Všichni hokejisté na ledě (tj. ovládaní hráčem i hrou) zůstanou aktivní od dopadu rukavic na led až po cestu aktérů bitky na trestnou lavici. Celá bitka tak proběhne v jedné nepřerušené sekvenci. Tato nová technologie vůbec poprvé v historii série NHL jednoznačně zohlední faktor mohutnosti a síly jednotlivých hráčů, přinese nové prvky samotného pěstního souboje a celkově dodá této nedílné součásti hokejových zápasů vyšší autenticitu.
  • Bruslení na základě reálné výkonnosti (True Performance Skating) – Vychází z loni představeného systému bruslení hokejistů na bázi reálných fyzických parametrů s využitím více než tisícovky nových animací. Druhá generace tohoto enginu vylepšuje akceleraci, výbušnost pohybu v prvních krocích, rychlé obrátky a schopnosti bruslení do boku. Díky těmto prvkům hokejisté lépe reagují na pokyny ovládání a jejich pohyb po ledě je mnohem méně předvídatelný.
  • Kličky jedním dotykem (One-Touch Dekes) – Schopnosti hokejových hvězd hráčům propůjčí nový a jemně reagující systém kliček prováděných pomocí levé páčky a jednoho tlačítka. Ať už bude hráč nováčkem, či ostříleným veteránem, dostane možnost kličkovat mnohem rychleji, přesněji a intuitivněji než kdykoli předtím.
  • Život hokejového profesionála (Live the Life) – Přepracovaný systém kariéry v režimu Be a Pro Career nyní maximálně věrně napodobuje život hokejisty v NHL. Rozhodnutí, která jeho jménem uděláte na ledě i mimo něj, ovlivní jeho dráhu profesionálního sportovce. Budete se moci zapojit do interakce se spoluhráči i mimo hřiště, dávat rozhovory médiím apod. Každá vaše odpověď nebo čin ovlivní vztahy s fanoušky, spoluhráči či vedením klubu s konkrétním dopadem na vaše schopnosti a průběh kariéry.
  • Online sezóny NHL (EA SPORTS NHL Online Seasons) NHL 14 je nově doplněna systém postupování a sestupování v rámci ligových soutěží v režimech Hockey Ultimate Team a EA SPORTS Hockey League. Výhry v zápasech vás posunou do vyšších divizí s obtížnějšími soupeři, prohry vás pošlou do soutěží nižší úrovně. Týmy budou míc navíc schopnost sledovat své výkony v průběhu několika sezóny za sebou.

 NHL 14 vyjde 13. září na Xboxu 360 a Playstationu 3.

Zdroj: TZ